Het afvallen-in-2012-topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 2g4e, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milujem

Milujem Niet meer actief

Babybergen, maandelijks tatoeren? Wat moet ik me erbij voorstellen of wat ben je aan het maken?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Leuk om te lezen!

Ik heb ook een hekel aan diëten! Daarom tel ik calorieën zo leer je keuzes te maken je mag alles eten maar als ik een gevulde koek weeg en dan invul sla je stijl achterover van de calorieën :D
    Dit werkt voor mij super goed en ik vind het leuk om te doen.

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik ben bezig met een longsleeve rechterarm en een halve sleeve linkerarm....
    ivm financieel doe ik 1 sessie per maand .....

4. Milujem

Milujem Niet meer actief

Wow, wat gaaf zeg! Als het klaar is, foto :D

5. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Daar ben ik ook weer, vanmorgen gewogen, en ik ben erg blij met het resultaat. Ik weeg nu 62,3 dat is dus -1,2 kg, maar het gaat bij mij in het begin altijd snel doordat ik veel meer water drink. Maar het motiveert wel ;)

6. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Voorstellen:

Ik probeer redelijk anoniem te blijven ivm meelezer.
    Maar ik ben Willie ;) En ben 32.

Mama van 1 baby-boy in heaven. Hij is in mijn buik overleden met 40 weken.
    Gelukkig werd ik vrij snel weer zwanger en ons meisje is met 37w2d gehaald en doet het goed (wel de nodige ellende als langdurig geelzucht en al een operatie in haar hoofdje achter de rug en dat met 4 maanden)

Ik ben momenteel in de ziektewet en heb ook nog te horen gekregen dat ik niet terug hoef te komen op werkplek.
    Ach... we zien wel hoe het verder loopt.

Ik wil graag weer een verantwoord gewicht halen voor een volgende zwangerschap, want nr 3 is al gewenst!

7. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Nou daar gaan we dan.
    Ik ben dus agnes ben 26.
    Ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 7 maanden.
    Ik werk alleen sweeknds een paar uurtjes als schoonmaakster in een zh.
    Mijn hobby's zijn :computeren,lezen,puzzels maken.
    Ik volg geen dieet.
    Ben aan het afvallen door gezonder en wat minder te eten (kon voorheen goed de hele dagen aan het snaaien zijn )
    En door meer te bewegen.
    Bewegen doe ik dmv oefeningen op de wii-fit,zoals oa hoella hoepen,steppen,kung fu etc.
    En ik ga 1x in de week baby zwemmen.
    Hier loop ik altijd na toe wat ong. een 20 min. heen en 20 min. terug duurt.

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Wat heftig zeg van je kindje.
    Gelukkig maar dat je toch nog snel weer zwanger raakte en wel alles goed verliep.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey meiden!!! Gisteren op de weegschaal geweest en daar schok ik van joh!!! ik ben nu bij me 'eigen' weightwatcher geweest verleden keer elke keer een andere locatie en ander soort weegschaal en nu woog ik met kleren, schoenen en avondeten 123.4 kilo!!! :0 zoveel kan ik toch niet gegeten hebben tijdens kerst...maar jah ik hou de moet erin! en gebruik dit getal (want dat is het toch) als me start gewicht en ga ik dit jaar lekker afvallen :)

FF voorstellen:

Ik ben Cynthia, 27 jaar en eetverslaafd haha grapje :)

Ik ben nu 1 jaar mama van me kleine Timo :)Hij doet het zo goed en ben erg blij met hem, ik woon nu al 5 jaar samen met me vriend en we kennen elkaar 6 jaar.

Ik werk op het hoofdkantoor van een Nederlands dames mode bedrijf dit doe ik 3 om 4 dagen per week heb het erg naar me zin :)

Mijn hobby's zijn: Lezen, zwemmen, internetten, koken en zumba.

Ik wil afvallen omdat ik gewoon echt veeelste zwaar bent en daarbij ook nog eens een trage schildklier heb dus het word voor mij wel wat lastig maarja... Ik doe het met de WW :)

10. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    voorstelluh!!!!!!!

Ik ben Marije en ben 28 jaar, heb een hele lieve dochter van 9 maanden, waarmee ik meeste van mijn tijd doorbreng.
    Momenteel ben ik werkloos, maar ben wel hard op zoek want alleen thuis zitten is ook niet alles.

Verder heb ik als hobby's: gamen muziek maken en lekker chillen met vriendje:)

bewegen probeer ik door dagelijks een stuk te lopen buiten of t efietsen, en anders Zumba dvd.

nou ja dat was het wel:)

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nou ik ben zeker nog een jaartje bezig ;)

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dit ben ik tijdens onze bruiloft van afgelopen mei
    ik ben petra, 35 jaar, 4,5 jaar samen met mijn man
    en moeder van twee heerlijke dochters van 3,5 en 2,5
    mijn man is tomatentuinder dus veel van huis weg en ik werk 3 dagen
    ik heb een heel rustig, fijn en gelukkig leven maar ben een enorme grazer. ik kan de hele dag wel kleine porties eten.

voordat ik mijn man leerde kennen was ik nogal een feestbeest en nog steeds hou ik van een "borrel" als het kan, maar nu als we 's avonds gezellig een spelletje spelen.

Bij mij zal elk dieet wel helpen als ik gewoon is wat minder zou snoepen (of beter gezegd koekjes eten)

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ohhh zelf met foto :) nou dan kan ik niet uitblijven :) hihi

14. zustertje

Tot nu toe gaat het super vandaag!

Avondeten is veranderd in gekookte kipfilet stukjes in een groente mengsel van courgette,ui,knoflook,thaise groentemix met wat noedels.

Wat drinken jullie over het algemeen? Ik water,spa rood en thee

15. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    Haha hier avoneten ook aangepast.... Vleesje erbij gedaan, avondeten zonder vlees is geen avondeten...

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    drinken: Ik lust eigenlijk niks alleen water melk en koffie.
    Koffie drink ik 2 bakjes smorgens met melk en suiker en de rest vd dag drink ik water. Heeeel soms sap of thee.

Bij mij ligt het meer aan de mayonaise snoepjes en chippies en ongezond broodbeleg.

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik dronk voordat ik ging lijnen gewoon een hele fles Ice tea sparkling weg van lipton super de puper slecht gewoon...

nu drink ik in de ochtend drie bakjes cappucino met zoetstof in de middag 3 tot 4 mokken (mokken waar drie bekertjes in kunnen) en in de avond Crystal clear..

18. zustertje

Ice tea is erg lekker maar nog slechter dan coca cola (wist ik nooit maar kwam ik wel achter met het afvallen vorige keer)

Met zoetstof zou ik echt uitkijken dat is echt zooi. Dan kun je beter een heel klein beetje rietsuiker gebruiken.

Voor de mensen die meer boven in het land wonen stormt het hard?

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik drink thee water en spa rood, normaal hou ik ook wel van cassis

20. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Normaal dronk ik altijd heel veel frisdrank en sap.
    Nu s'ochtends 1 kopje koffie met suiker en melk en een klein glaasje sinaasappelsap.
    En voor de rest van de dag water of thee met honing.
    Alleen sweekends dan af en toe een glaasje fris (meer niet dan wel) en soms een biertje of glaasje wijn.

Deel Deze Pagina