ow haha met foto, leuk drinken: 1 koffie, 3 thee,2 melk, 3 water en de rest slimpie limonade en dit ben ik....
Hoi allemaal!! Sorry sorry sorry sorry voor de veel te late reactie; gisteren domweg vergeten in dit topic te kijken *shame on me, I know!!* & vandaag druk geweest *ledikantje van m'n prinsesje in elkaar gezet* en heb ik bijna niet op de laptop gezeten, dus moest even 10 pagina's teruglezen, hihi! Maar wat zijn we goed bezig dames, ik ben trots op ons allemaal En wat leuk om te lezen dat er meer zijn die SB doen...Ik doe "Bereik je ideale gewicht; voor het hele gezin". Ik doe het samen met mijn moeder *woon nog thuis*, dus dat is wel fijn; extra steuntje in de rug! Wij volgen alleen niet elke dag precies het menu..het kan ook zijn dat we het ontbijt van maandag doen en de lunch van donderdag en het diner van zondag bewijs van spreke We zien het als een voorbeeldboekje..zodat we weten wat we ongeveer mogen per dag. Aan tussendoortjes proberen we zo min mogelijk te doen. behalve fruit, daar eten we er elke dag minimaal 1 van. Tot nu toe gaat het bij ons erg goed! Ik drink super veel thee, hihi! Soms wel 3 kannen (dus 3l) per dag!:O En ik dacht nog wel dat ik tijdens m'n zwangerschap dikke maatjes was met het toilet, maar we zijn inmiddels bff's geworden Helaas ook 's nachts Omdat ik 2 jan. was begonnen en me toen had gewogen, dacht ik; dan weeg ik me volgende week woensdag pas weer, maar ik zie dat iedereen zich toch vanmorgen heeft gewogen, dus dan weeg ik me alsnog *morgenochtend* en dan zal ik Willie een pb'tje sturen. Ik ben namelijk erg benieuwd of er al wat af is!! Ik vind het wel moeilijk om er niet telkens op te gaan staan, hihi. Sinds gisteravond ben ik op de lopende band gegaan. En dat heb ik gemerkt, haha Heb maar zo'n 6 à 7 minuten op hoog tempo gerend, de rest van de tijd in een wat rustiger tempo (in totaal 25 minuten) maar ik was bekaf Dan zal ik me nog ff voorstellen, en vanaf nu kom ik gezellig mee kletsen en lezen: Ik ben BabygirlM *zet m'n echte naam liever niet online*, 20 jr, trotse alleenstaande mama van een prachtig prinsesje van bijna 7 maand! Ik woon nog bij m'n ouders thuis en heb helaas nog geen werk *december 2010 baan kwijt geraakt*...ben wel weer op zoek! Hobby's: fotograferen, computeren *en dan vooral internetten*, ik luister graag muziek, en speel graag piano & gitaar *al doe ik dat niet meer zoveel*, kijk graag tv. Sinds ik de boeken van Harlan Coben *de Myron Bolitar serie* heb ontdekt lees ik ook graag En ik speel graag met m'n dochtertje, gewoon lekker genieten van haar Dat was het wel geloof ik Ik ben sinds kort weer verslaafd aan GTST *grr, vind het eigenlijk zo'n stomme soap, maar ik blijf kijken, haha!* dus heb ik geen tijd meer om op de loopband te gaan, *moet m'n dochter zo eerst nog voeden en naar bed doen* dus ga ik straks tijdens GTST voor de tv wel jumping jacks doen ofzo haha!
O leuk voorstelrondje!!! Nou ik ben S.tephanie en ik ben 26 jaar. Sinds 9 november 2010 de trotse moeder van een prachtige dochter. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik zwangerschapsdiabetes met als gevolg een "suiker-baby" (op 150gr na een 10-ponder) en waar het bij veel vrouwen weer weg gaat na de bevalling, heb ik helaas diabetes type 2 eraan overgehouden. Morgen heb ik mijn eerste dag bij mijn nieuwe baan. Ik ga als hostess werken bij een woon- zorgvoorziening met psychogeriatrische ouderen. Ik hoop uiteindelijk hier mijn diploma's te kunnen behalen. Ik had al jaren eerder in de zorg willen werken maar omdat ik geen diploma's heb, kreeg ik de kans maar niet. Dit kwam op mijn pad en ben er super blij mee! Heb ook gelijk een vast contract gekregen dus gelukkig zekerheid. Ik wil graag afvallen omdat ik nu na 14 maanden nog steeds met wat zwangerschapskilootjes ben blijven zitten. Ik ben absoluut niet tevreden over mijn buik!!! Ik heb echt een beetje een flubberbuikje overgehouden na de zwangerschap en ik vermoed zelf (ja ik moet naar de dokter ) dat ik een diastase heb. Als ik mijn buikspieren span, zit er een hele rare vorm in en ik heb vaak het gevoel dat mijn darmen door mijn buikspieren heen komen... Dit kan dus als je een keizersnee hebt gehad en je buikspieren niet juist aan elkaar zijn gegroeid. Daardoor kan je je buikspieren dus ook niet goed trainen en heb ik iets weg van een hangbuikzwijntje... Ik heb ook al heel lang problemen met de stoelgang waardoor ik dus soms dagen niet kan en dan lijk ik wel maanden lang zwanger. Nou ik zie sommige wat foto's posten dus hier dan ook 1 van mij! View attachment 212125
Jemig wat schrijven jullie snel..... Ben even bij schoonmoeders geweest, die loopt nu met een keelontsteking, ik ben er gelukkig net vanaf. Dus even op ziekenbezoek geweest. Leuk dat iedereen zich voorstelt, nu ik dit schrijf hoor ik een reclame van Atkins dieet op tv hihi. Over het drinken, ik drink veel water, en koffie, bij koffie gaat er eerst een glas water naar binnen, en na de koffie ook en dan verder gewoon water drinken, plas me eigen een ongeluk.
Nou ik kom niet echt verder dan die 2 liter water hoor! Ik ben altijd een slechte drinker geweest dus vind dit al heel wat. Loop me eigen scheel naar de plee toe joh!
Genoten van jullie avondeten? Ik wel had er ook meer dan genoeg aan. Drinken is hier echt geen probleem ik heb vandaag rond de 1,2liter water op en al zeker 10 grote mokken groene thee (blijf dus lopen naar de wc) Ik drink altijd veel dat is dus mooi meegenomen. Nu lekker bankhangen met de laptop
Ik drink vooral koffie, thee, water en als ik werk een glas cola light. Ik ben Runner. 30 jaar. Moeder van 2 zoons (net 2 en bijna 5). over 3 weken alweer 12 jaar samen met mijn liefste waarvan nu 1,5 jaar getrouwd. Werk parttime bij een drogist in Wassenaar, Hobby's zijn vooral freubelen en lezen. Oh aan gtst ben ik sinds kort ook weer verslaafd... Verder hebben we een kat als huisdier en staat ons huis te koop. Hoop dat dat nu ook eens op gaat schieten dan kunnen wij aan de grond gaan wonen en misschien nog voor een 3e kindje gaan. Eerst maar afvallen. Net een nieuwe weegschaal gekocht en daar krijg ik gewoon gratis en voor niets een hele kilo extra bij. :x Morgenochtend nog maar een keer op dat ding staan en dat gewicht maar meteen doorgeven.
Haha heb ook al een abbo voor de wc. Als avondeten hier een lekkere bord huzaren salade met sla,tomaat,komkommer,zilveruitje's en ei en een kom champigonen soep. Zit bomvol heb de soep zelfs niet helemaal opgekregen haha.
Het avondeten was prima te doen maar normaal gesproken gooi ik wat suiker door de bietjes maar nu dus niet... Hmmmmm niet echt lekker! De kipfilet en rauwkost was echter wel goed te kanen! Zo maar voor de verandering een bezoekje brengen aan de wc en dan ga ik voor mijn kiwi!!! Staat eigenlijk sinaasappel in het boekje maar die lust ik niet...
Hier andijviestampot, en daar had ik werkelijk geen trek in, dus zit nu met een knorrende maag. Zo maar een sinaasappel eten en water drinken
Ik ga mezelf ook een ticker maken Ik merk ook dat ik nog steeds niet van m'n zwangerschapskilos af ben..woog rond de 75/75.5, vlak voor m'n bevalling 86, en nu blijf ik steeds hangen rond de 80kg Ik hoop dat ik er 20kg af kan krijgen, maar ik ga eerst voor de 10kg nog even neuzen op het internet, en dan ga ik jumping jacks doen, hihi!
ohwww help, ik hoor een pak koekjes roepen uit de kast!! Net 2 sinaasappels weg gewerkt, maar niet HET voldane gevoel natuurlijk.
Niet doen!!!!!!!!! Ga je tanden poetsen ofzo... Gooi 3 glazen water achterover!!!!!!! Kom op meid! Laat je niet verleiden door een pak koekjes! You Go Girl!
Ikke1981 NIET DOEN!!! echt je gaat zo balen van de weegschaal als je ze op eet drink een kom thee of zo. Net lekker gedoucht en even op de weegschaal gestaan en mijn eerste dag is super gegaan zelfde gewicht als vanmorgen Hier doen we het voor komop meiden!!
Ikke1981 negeer die stomme koekjes je kunt het. Hier net nog 2 mandarijntjes gegeten en dat was het wat betreft eten voor vandaag.
stomme koekjes hebben gewonnen, maaaar normaal zou ik een heel pakje opeten, nu niet, ik heb 4 koekjes gegeten en van iedere hap genoten en daarna mn mn ze weg laten leggen. Ja fout, genoten, ja, spijt ja! Morgen weer fris er tegen aan, en ga nu mn tanden poesten en veel water drinken
ooooooooh stomme koekjes!!!!!! ik heb mijn sinasappels in de wagen van de kleine laten liggen, die bij haar op der kamer staat natuurlijk...
petrabr, je hebt gelijk hoor. Er af is er af. Maar heb zo veel lekkers laten staan en zo aktief geweest en al vanaf vrijdag bezig dus had toch op iets meer gehoopt. Maar ja, misschien volgende week. babybergen, balen dat jij helemaal niks bent afgevallen zeg. Hou vol hoor. Volgende week beter. ik had ook gelezen dat iemand een pt heeft. Wat lekker zeg. Heb je er nou veel baat bij? wat doet een pt'er nou allemaal precies? Ik heb vandaag gespind. Was wel even heel zwaar. Maar goed wel lekker dat ik geweest ben. Wat betreft eten ging het ook goed. Heb niet gesnoept en gezonde tussendoortjes genomen. Er stonden wel allerlei lekkere dingen bij mijn ouders maar heb er weerstand aan kunnen bieden. ikke 1981, ik hoop dat de koekjes lekker waren en iig je trek hebben gestild. Netjes dat je het bij 4 hebt kunnen houden! Voorstellen, ik ben 27 jaar en heb een dochter van bijna 3 maanden. ik ben sinds oktober 2010 getrouwd. Ik heb twee katten en 1 hele drukke hond. We hebben een eengezinswoning en ik werk 28 uur (op basis van ouderschapsverlof) op een fasehuis voor jongeren die uit huis geplaatst zijn. 24 uurs opvang dus. mijn hobby's zijn leuke dingen doen met vriendinnen, lezen en tennis. Verder zou ik het zo snel niet weten wat ik nog meer kan vertellen. groetjes
O ik word helemaal blij van de weegschaal! Wat heerlijk motiverend zeg om iedere dag te zijn dat ik wat ben afgevallen!!! Die laatste kilootjes zullen niet meer zo hard gaan, daar hou ik wel rekening mee. Voor nu ben ik in ieder geval helemaal blij!!! Dames succes weer vandaag!!! Laat je niet verleiden!!!