Melanina, misschien vind je huttenkase wat? Ik vind dat best lekker iig Verder weinig tips voor je want ik eet wel vaak vlees als broodbeleg (kipfilet, filet americain) Agnes, Kaas is inderdaad supervet!Ik eet trouwens wel 30+ kaas (20+ vind ik echt niet te vreten ) maar geen volvette kaas op het moment... en ik ben ook echt een kaasliefhebber! Ik wil ook afvallen in 2012, sterker nog, ik ben al begonnen 2 weken geleden Ik wilde niet meer wachten en geen excuses meer gebruiken... Ik doe aan Weight Watchers (de online versie dus ga niet naar bijeenkomsten) Ik wil 10 kilo afvallen! Ik startte 2 weken geleden met 75,9kg en was vanmorgen 73,5kg. Ik ben 1,70 dus heb niet veel overgewicht maar voel me gewoon niet fijn.
Hoi! Ik wil ook graag meedoen. ik ben ook enigszins wat te zwaar! Ik ben vorig jaar 20 kilo afgevallen en daarna zwanger geworden. Nu heb ik geen kilo's overgehouden, maar ik moet er eigenlijk nog 30 kwijt om mij echt lekker in mijn vel te voelen. (dan heb ik overigens nog steeds geen gezond gewicht...) Ik geef nog borstvoeding dus echt op dieet wordt m niet, maar ik moet in ieder geval de crosstrainer die we op zolder hebben staan maar even afstoffen. Ik ben op het moment bijna aan de bank vastgeplakt... Succes iedereen!
ok grafiekje! diegene die mee willen doen even quoten en je naam erbij enz.... extra ideeen mogen ook! Ik ga straks bijlezen, eerst even rammen op de sportschool! BabyBergen 14-12-2011 78,2 kg, maat 42,1.65m,doel 60 kg
BabyBergen 14-12-2011 78,2 kg, maat 42,1.65m,doel 60 kg Agnes 14-12-2011 80,1 kg, maat ???,1,63m,doel 60 kg petrabr 14-12-2011 71,5 kg maat 42 1.59, doel 60 kilo
is het een idee om elke woensdag te wegen? ik heb even cambridge gedaan, maar daar kreeg ik ineens onwijze vreetbuien van. de komende weken wil ik gewoon veel water drinken (moeilijk moeilijk) en dan in januari ook iets van modifast ofzo
BabyBergen 14-12-2011 78,2 kg, maat 42,1.65m,doel 60 kg Agnes 14-12-2011 80,1 kg, maat ???,1,63m,doel 60 kg petrabr 14-12-2011 71,5 kg maat 42 1.59, doel 60 kilo Milujem 14-12-2011 117 kg maat 48 1.76 doel 83 kilo
BabyBergen 14-12-2011 78,2 kg, maat 42,1.65m,doel 60 kg Agnes 14-12-2011 80,1 kg, maat ???,1,63m,doel 60 kg petrabr 14-12-2011 71,5 kg maat 42 1.59, doel 60 kilo Chiggy 14-12-2011 73,5kg, maat 40,1.70m,doel 65 kg
Ik wil ook graag meedoen, maar schaam me zo erg om het hier neer te zetten, heb het veel te lang weggedrukt, maar ik moet er écht heel veel af.
Ik doe ook mee toevallig heb ik gisteren een topic geopend met ik heb een besluit genomen...ik heb me gisteren ingeschreven bij Weight Watchers en ik wil in eerste instantie 30 kilo afvallen!! dan zit ik nog lang niet op een 'gezond gewicht' maar dan ben ik al tevreden!! Ik ben de laatste 3 jaar heel veel aangekomen dit werd veroorzaakt door een erg langzame schildklier en een zwangerschap totaal 40 kilo aangekomen!!!!! Ik wil uiteindelijk naar 80 kilo gaan! ik denk dat slanker niet bij me past (dat zegt iedereen altijd) Wellicht kunnen we ook een groep op FB aanmaken?? Cynnie1984 14-12-2011 117KG maat 48 en wil naar 85KG
@butterfly....dat heb ik dus ook. mensen die mij kennen hoeven niet te weten hoeveel ik weeg eigenlijk.....
Facebook pagina starten heeft geen zin bedenk ik me nu want niet iedereen hoeft het te weten natuurlijk Ik ben tot nu toe de alleeer zwaarste zelf als ik me doel heb gehaald ben ik nog zwaarder
Weet je wat leuk is om voor jezelf te doen elke keer als je gewogen heb een foto van jezelf maken en een soort collage maken van elke week dan zie je pas het resultaat ook is het belangrijk dat je jezelf meet! je benen buik armen soms val je misschien niet in kilo's maar dan val je wel CM af!
Ik moet er dus echt veel af, maar een sportschool kan ik niet betalen, dus ik moet thuis wat verzinnen om wat te doen, maar ik heb geen idee wat! Een speciaal dieet zal ook niet gaan, want die zijn vaak waanzinnig duur. Zijn er nog meerdere die het op eigen kracht moeten doen, zonder hulpmiddelen?
Ik wil ook graag meedoen, maar ik vrees dat het bij mij er nog even niet van zal komen. Ik ben pas rond 23 januari uitgerekend en zal denk ik ook even moeten bijkomen na de bevalling. Voordat ik zwanger werd ben ik echter al 10 kilo afgevallen en wil (afhankelijk van hoeveel ik na de zwangerschap weeg) nog minimaal 10 kilo eraf hebben van het gewicht voor de zs uitgaande. Tot nu toe ben ik nog net geen 10 kilo aangekomen, maar de komende weken zal het wel wat harder gaan. Mijn beste methode om af te vallen was door te letten op wat ik eet, gezonder en kleinere porties en daarnaast meer te bewegen. Af en toe zondigen mag best, als het maar niet standaard gaat worden. Zo heb ik het best weten vol te houden. Oh ja, mijn vriend hielp me uiteraard ook, ook hij deed mee met het eten en als ik op de crosstrainer ging staan thuis, gingen we samen een serie kijken en hij mij aanmoedigen als ik het zwaar had 1 keer in de maand gingen we mezelf opmeten om te kijken of ik cm kwijt was en qua gewicht. Te vaak wegen/meten kan ook frustrerend zijn. Tot de tijd dat ik mee kan doen, kan ik jullie misschien al aanmoedigen en gezellig meekletsen. Dat lijkt me wel gezellig
idd die dieeten zijn erg duur. net zoals dat dieet wat je nu heel veel ziet. 4oo euro per maand aan shakes en al die andere dingen. dat kan ik niet missen hoor.
@Butterfly Ik ben op eigen houtje ruim 30kg afgevallen (zonder naar de sportschool te gaan) Wel elke dag een half uur flink fietsen en voor de rest calorieën tellen rond de 1300 per dag en dat is echt goed te doen. Je moet alleen de juiste keuzes maken van mager vlees/vis enz. Op caloriechecker.nl kun je makkelijk alles bijhouden al zou ik de eerste tijd wel alles afwegen want dat is veel nauwkeuriger.