Het afvallen-in-2012-topic

Discussion in 'Algemene clubs' started by 2g4e, Dec 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Het is rustig dames!

Hier me nog steeds weten in te houden met wegen maar ik heb niet zo'n beste week gehad. kwam soms niet aan de 2 liter drinken en ik heb misschien hier en daar wat gezondigt. ben dus benieuwd woensdag.

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    he meiden,

deze week was echt pet bij mij,.. zit niet helemaal lekker in mijn vel ook ( tegen overspannen aan)
    Maar ga er weer voor morgen! 100%!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier gaat het goed maar ik kom morgen pas weer kletsen ;)

4. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

Jul 31, 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    ik ga een midweekje op vakantie:) ga wel proberen mee te lezen maar zou weinig posten..
    succes vandeweek!!

5. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Oeeeehhh ik heb me weer 'misdragen' afgelopen weekend ;) Kon het niet laten om vanochtend wel op de weegschaal te staan en hij gaf hetzelfde aan als vorige week maandag.

Nu weer streng de dag doorkomen. Merk wel dat ik me steeds minder houd aan het SB-dieet. Vandaag moest ik bijvoorbeeld brood als ontbijt eten, maar heb net een beschuitje met halvarine en 20+ kaas op. Zo heb ik ook nog heel wat proteïne-producten hier liggen die nog steeds niet over datum zijn. Dus denk dat ik af en toe hier ook wat van neem. Van een SB-dieet stap ik bijna over naar een NF-dieet (mijn eigen initalen :p) haha!

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hier moeten we er deze week ook extra hard tegen aan! Net mijn ontbijt naar binnen, 3 lichte knäckebröd crackers met 20+ smeerkaas en al een halve liter water.
    Moet wel vandaag werken, dus ik zit heel veel. Zeker als het zo rustig blijft zoals nu. Vanavond eten we bij schoonouders dus ik probeer na het eten gelijk naar huis te gaan en even een flink rondje te wandelen... zo niet moet ik morgen maar gaan!

7. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Alleen maar aangekomen...
    Vanmorgen stond de weegschaal op 80.2...

Wel weer naar de sportschool geweest vanmorgen. :D Moet je je aanmelden daar stond daar in het scherm: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wij wensen je een fijne dag morgen.
    Ik was 19 november jarig. Oeps.
    Maar goed, nu weer gewoon even 2 keer in week daar naartoe.

Gister wel de koekjes bij de thee kunnen weerstaan.

8. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Hoi dames!

Hier al een aantal dagen niet geweest, maar me wel netjes aan m'n dieet gehouden:D Ik ben druk bezig met naaien voor de nieuwe kamer van m'n dochtertje, vandaar dat ik de laatste tijd weinig achter de laptop heb gezeten;)
    Dat zal de komende tijd nog wel zo blijven, dus zal ik niet zoveel meer komen mee kletsen. Maar ik blijf het topic uiteraard in de gaten houden:D

Vanmorgen was de weegschaal weer lief, 77,5kg - toch nog 1 kg afgevallen deze week! Hopelijk is dat woensdag nog steeds zo:)

Hoe gaat het met jullie?:)

9. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Gisteravond ook weer 'misdragen' ;) Dus morgen wordt het 'm niet ben ik bang...

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    pff ondanks gister weinig eten en aan sb houden.. gewoon aangekomen :O :O

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

Even volhouden Hope, je lichaam moet even aan de veranderingen wennen! Straks gaat het er ineens vanaf!

Ik was vanmorgen 1 kilo aangekomen, geen idee hoe het komt, misschien is het vocht! Maar we gaan vandaag maar eens extra hard ertegen aan! Vanmiddag weer sporten en vanavond even hardlopen, heerlijk! Zal wel koud zijn, maar ja, ik wordt vanzelf wel warm! :p

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @milujem, ja misschien wel.. misschien wil ik te snel... maar in totaal nu 2 kg kwijt en ik zit in mn 3e week, vorige week was pet,, maar hoop deze week in elk geval een kg af te vallen..

13. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Hoi allemaal.
    Hier maar weer eventjes een berichtje.
    Deze week niet echt lekker gegaan.
    Door een mannetje die snachts ligt te spoken,ikzelf verkouden ben en mijn opa overleden (gister de crematie) heb ik vrijwel niet gesport en ook best vaak gezondigd.
    Morgen weer een nieuwe frisse start.

14. Willie32

Willie32 Actief lid

Dec 2, 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Agnes, gecondoleert...

Verder sluit ik me bij iedereen aan.
    Ook prut hier! Vanmorgen weer aangekomen, en het ergste het is mijn eigen schuld....
    Ben vandaag ook overgestapt op het eerste boek van SB, misschien dat het daaraan ligt.

Weet iemand of je gewicht ook reageert op je cyclus?

15. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hi Willie, volgens mijn huisarts is dat wel degelijk het geval. Als je last hebt van overgewicht wil je cyclus soms niet zo regelmatig zijn als dat je op goed gewicht bent. Alles hangt samen soms :(

Hier gaat het tot nu toe goed. Vanmorgen ontbeten met 2 crackers en slankie smeerkaas 20+, net 2 witte boterhammen met lunch met mager beleg en 150 gram wortels op. Ook al een half uur op de sport trimmer gezeten en 50x buikspier oefeningen gedaan. Vanavond nog een 3 kwartier hardlopen en dan vind ik het wel genoeg :)

Kom op meiden, we moeten wel volhouden he!!!!

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames,
    ik wil me hier af en toe ook even laten zien;)

ik woog begin dit jaar ruim 78 kilo, en ben 1.69 dus wilde eigenlijk s terug naar de 70 maar liever zo rond de 65;)

ook mijn man wil afvallen.. hij is 133 kilo, en 95 kilo zou goed voor m zijn.. nu wilde ik s vragen wat t beste is kwa afvallen,

nu moet ik eerlijk zeggen, wij deden soms elke avond een bak met chips op tafel, als ik klaar was met werken langs de cafetaria 1 a 2 keer in de week zo voor tnaar bed gaan. dat is natuurlijk mega slecht..
    die dingen doen we nu niet meer. alleen weekend wat nootjes of chips of wat dan ook.

Nu doe ik op caloriechecker.nl precies bijhouden wat ik eet, zodat ik niet over de hoeveelheid kalorien kom.

elders las ik dat je ook met weight wachers of iet skunt doen online.. wie weet hier meer over? wat kost het? en is er snel resultaat te zien?

ook gaaan we proberen wat vaker te sporten in de week maar met 3 kindjes gaat dat niet altijd makkelijk. maar aangezien we nog jong zijn 24 en 25 is het gewicht erg veel voor ons.

Hoop dat hier goed etips voor ons komen.

Groetjes

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Agnes, gecondoleert meid.

Nou het ziet er een beetje naar uit dat de meerderheid een slechte week heeft gehad. ik dus ook... laten we hopen dat we toch wat zijn afgevallen!

Succes allemaal morgen!

18. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Woehoe!!! Toch nog 1.1 kilo afgevallen met aardig wat SAS-momentjes! Super!!! Gelijk Willie pb-en!

19. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Yeahhh toch nog 0,3 kilo eraf.
    Ff willie pben.

20. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik ben aangekomen :) Totaal mijn eigen schuld als je nagaat wat ik allemaal wel niet gehad hebt ;)... Stuur Willie een pb'tje..

Share This Page