Zitten heel veel koolhydraten in Deze site is heel makkelijk om je calorieen te tellen: Calorie Teller helpt je afvallen - automatisch calorien tellen, menu suggesties en bmi berekening - Calorienlijst Haal ik een hoop info bij vandaan.
Maar een banaan vult wel weer beter als een mandarijn zodat je langer verzadigd bent. Ik eet bijna iedere dag een banaan en ben toch afgevallen. De fout van de meeste is om veel dingen niet meer te nmen maar zolang je alles met mate doet is er niks aan de hand en is het beter vol te houden. Tja alleen dat MET MATE moet ik wel nog ff leren haha. @Vlaflip thanks dat je me op de lijst hebt gezet. Hier al 3 dagen knallende hoofdpijn, kan aan 3 dingen liggen 1. Ik ben ongesteld 2. Mijn nek en schouders zitten vast. 3. Afvalstoffen die vrij komen van het afvallen, maar in principe drink ik genoeg dus het zal wel een combi van alles zijn. Wat staat er op het menu bij jullie vanavond??? Wij eten stoofpotje ( met mager rundvlees ) en daarbij een doodgewone aardappel. Morgen vertrekken wij naar Duitsland om een beurs te bezoeken, en blijven ook een nachtje slapen. Hopelijk lukt het me een beetje om verstandige keuzes te maken met het eten. Normaal gesproken lunchen we gewoon onderweg maar nu heb ik mn eigen lunch gemaakt en dan neem ik nog een tussendoortje en fruit mee. Dan is de valkuil alleen nog het diner en het ontbijt in het hotel. Zit te denken om vlees of vis te bestellen zonder saus met een salade en s''morgens bij het ontbijt GEEN croisantjes maar iets van yoghurt of een broodje. Heb het al helemaal uitgedacht dus nu moet ik het alleen nog waarmaken. hihi
Hier ben ik het niet helemaal mee eens als je echt wilt weten hoeveel calorieen er in je banaan of mandarijn zit moet je hem wegen en dan berekend caloriechecker hoeveel calorieen erin zitten. En je kan gerust elke dag een banaan eten als je calorieen telt maar dan moet je andere tussendoortjes met minder calorieen nemen En koolhydraten heeft je lichaam echt nodig is mijn mening
Mijn huisarts beaamde het en mijn dieëtiste ook. Zij zeiden beide dat ik de banaan tijdens het diëten beter links kon laten liggen en ander fruit of tussendoortje kon pakken. Het gaat er ook niet om dat ze geen banaan mag nemen, dat zei ik ook niet, ik zei alleen.. let op, dat er in dát stuk fruit wel veel koolhydraten en calorien zitten Tenslotte kan je 6 mandarijnen eten tegenover 1 banaantje...
Dame's bedankt voor jullie tips wat betreft de banaan Ga iig minderen in de bananen Vanaaf eten wij gekruide krieltjes en roerei met daar ui en paprika er doorheen.
Mwah, heb betere Chili gemaakt haha. Vanavond lekker kipfilet, sperziebonen en de heren krijgen de rest van de aardappelen opgebakken en ik maak voor mezelf een klein beetje rijst klaar
@Vlavlip hahahaha Succes dan maar vandaag... Menuutje van gister: O: Cracker met halvarine en halvajam T: Appel en 2 passievruchten L: Banaan (daar is tie weer hahaha) en plakje ontbijtkoek T: Rijstewafel met smeerkaas A: SB hamburgers (zie recept eerder) Ook weer even wezen sporten...cardio en krachttraining Menuutje van vandaag; O:250gr yoghurt met 3 passievruchten en 1kiwi erdoorheen T: Appel L: 3 crackers met 1x kipfilet, 2x filet american T: Peijenburg tussendoortje A: Wraps recept SB (en vanaaf mag ik 4 toastjes en een een rood wijntje heerlijk) Vanaaf ook weer even sporten de spierpijn eruit lopen op de loopband Wel goede resultaten zijn er behaald hier dames....forum wordt zo steeds lichter @minie veel plezier op de beurs en succes met je dieet volhouden Meiden een heerlijk weekend toegewenst!! Ik ga zaterdag naar we love the 90's in Ahoy dus ik ga aardig wat calorieen verbranden op de dansvloer Liefs
Leuk!! Heel veel plezier, en geniet ervan, van die calorien verbranden!!!!!!!! Ga hier zo maar met de slee door de sneeuw lopen en mijn kind voorttrekken, zal ook wel calorien verbranden
we hadden gistr nogal zorgen, financieel enzo, doet er verder niet toe. Mja zaten beide te huilen op de bank, toen zijn we maar patat gaan halen enzo, en bier gedronken, pringles gegeten..
komt wel goed allemaal ooit.......... hebben vanochtend besloten dat we elkaar hebben met zijn 3tjes, dat dat het belangrijkste is, en de rest komt allemaal wel.
Goed zo, af en toe moet je elkaar ook gewoon even troosten en als lekker schranzen daarbij helpt, doen! Niet elke dag natuurlijk, dan kan je beter andere hulp zoeken. Maar wat jullie al hebben gedaan, elkaar nodig hebben en doorgaan is een hele goed stap. Ik weet er alles van! Dikke knuffel!
Sterkte vlavlip!!! En je hebt zelf al het belangrijkste aangegeven...jullie hebben elkaar!! *dikke knuffel*
Heel veel sterkte Vlavlip, kop op meis, jullie kunnen het! Aan het einde.... komt alles goed. Hoe donker het er nu uit ziet! Geniet in ieder geval voor zover je kan, van je weekend Liefs!
@milujem thanks het dansen en calorieen verbranden gaat vast lukken En jij nog lekker gespeeld in de sneeuw met je kind? Hier in de randstad is niet veel gevallen helaas alleen maar giga file waar ik over 20 min in mag staan Geniet nog lekker met je kleintje van deze sneeuwpret!! Liefs