Hi Bob! Ik heb heeeerlijk gespeeld in de sneeuw. Had de houten slee tevoorschijn gehaald, zet haar erop, wil ze niet!! "Nee mamma, Charlie wil lopen!!!" Ok, dan gaan we lopen Dus heerlijk gebandjerd, sneeuwpopjes gemaakt en gelachen! Hier sneeuwt het nog steeds in Flevoland, al vanaf 09.15 vanmorgen. Ligt zeker 10 cm als het niet meer is! Heb ook net boodschapjes gedaan, stokbroodjes met kruidenboter en dergelijke gehaald. Voor mezelf Philedelphia light, en niet meer dan 3 stukjes brood vanavond en 1 glas witte wijn. Vanavond heerlijk verder een filmpje kijken, kan niet wachten!!! Fijne avond allemaal!!
Hier ligt genoeg!! Ben niet zo een sneeuw liefhebber. Mijn menu vandaag: Ontbijt druiven Lunch bakje watermeloen Tussendoor bakje tomaatjes Diner balletjes van rundergehakt met veel worteltjes En vanavod nog meloen of druiven of sinasappel.
Hoi hoi allemaal. Ik was niet van plan om vandaag na buiten te gaan. Maar was vergeten de zalm uit de vriezer te halen En toen ik erachter kwam sneeuwde het en lag er al dikke pak. Kon ik dus met de kinder wagen door de sneeuw lopen Had niet verwacht dat dat zo zwaar zou zijn haha. Maar ja heb zo toch weer mijn beweging gekregen Vandaag voor de rest op het menu gehad. - 3 knackers met light jam - appel (nee dit keer geen banaan ) - snack a jack - 4 botterhamen 2 met kaas en komkommer en 2 met runderrook vlees - zalm pasta oven schotel met prei en cherry tomaatjes. Vanavond wel een lekker biertje en meschien een paar zoutjes. @vlavlip Hier ook geen sneeuw liefhebber
@agnes, tsja heb een paar jaar o[p het station gewerkt, en als jet sneeuwt rijden de treinen niet, dus gratis koffie, dus druk, dus veel werken(non stop klanten) dus gekkenhuis. daar heb ik mijn affectie tegen sneeuw van gekregen.
@Vlaflip ik wil je ook sterkte wensen meid, en hoe vervelend financieele problemen ook zijn, bedenk dan maar dat gezondheid en de liefde van je dierbaren vele malen belangrijker zijn, na regen komt zonneschijn. x Hier gisteravond terug gekomen van de beurs, heb het geloof ik wel aardig gedaan met mn dieet ondanks de vele verleidingen, ging vanochtend op de Wii staan en woog 66kg, bij de weight-watchers wegen we s'avonds en met schoenen aan en daar woog ik vorige week 68,8kg dus ik vermoed dat er wel weer een kilootje af is. Ben ook zeer gemotiveerd op het moment en ik hoop dat het zo blijft. Hoe is het bij jullie dames???? Ik zie soms dagmenu's voorbij komen en als ik dat zou doen zou ik barsten van de honger, maar goed ieder lichaam is anders en ieder doet het op zn eigen manier. Mijn menu voor vandaag is: O: 150ml optimel vanille yoghurt 50gr all bran choco Banaan T: Mandarijn L: 2 volkoren boterhammen met dieet smeerboter 10gr pindakaas light 250ml tomatensoep uit blik T: Appel D: Chili con carne ( ww recept ) En dan neem ik vanavond 1 rood wijntje met iets verantwoords te knabbelen zoals een rijstewafel oid
@ Vlavlip83 Hoe voel je je nu, gaat het alweer beter? Hoop dat je in ieder geval van je weekend hebt genoten met dit mooie weer. @ Bob1981 Hoe was je dansweekend? Nog veel caloriën verbrand? Hopelijk was het leuk en gezellig! @ Agnes Hoe gaat het met jou? Nog naar buiten geweest? Dit keer niet vergeten vlees of vis uit te leggen? @ 2g4e Hoi! Leuk weer van je te horen! Hopelijk gaat het goed met jou en de kilo's? @Minnie1979 Dat ziet er goed uit qua kilo's! Ben benieuwd wat je kwijt bent inderdaad!! We zullen het woensdag merken! Hier gaat verder alles goed! Stond vanmorgen op mijn nieuwe weegschaal, de oude was kapot (die hield niet meer van me haha). Ik woog keurig 111,9. Zo weinig heb ik niet meer gewogen sinds 2,5 jaar! Dus ik ben heel erg blij! Weet dat ik normaal pas woensdag mag wegen, maar ik hield het niet meer! Zal woensdag weer even op de weegschaal staan, ook al is het tegen mijn principe in om meer dan 1x te wegen in de week, maar ja. Moet wel ongesteld worden, dus er zal wel 1 of 2 kilo vocht bij kunnen komen, maar dat geeft verder niet Vanavond eten we lekker bloemkool met een runderworstje en gekookte aardappels. Verder heb ik vandaag 2 volkorenboterhammen met ham op als lunch en als ontbijt een grote bak yoghurt gevuld met mandarijn. Mmmm Als tussendoortje zometeen een kopje soep of mandarijnen en appels. Fijne dag allemaal!
@ milejum, ja gaat wel goed hoor, ben weinig buite geweest, zaterdag mijn zwager verhuist, en gister lekker rustig aan gedaan, wel stukje gewandeld, mr kleine vond het te koud, die krijste alleen maar wel goed zeg van je gewicht!! is echt enorm motiverend. ik ben ook eindelijk beginnen met bewegen, gister op de hometrainer bij mij schoonouders, en vandaag nederland in beweging. kan de home trainer van mijn schoonouders lenen, ding is zo groot dus ben bang dattie vet in de weg gaat staan, mja als die er staat ga ik er wel op... dan ben ik niet altijd zo afhankelijk van naar buitengaan
@milejum Alleen zaterdag zijn we met z'n drieen na het centrum gelopen. De rest van het weekend en vandaag ben ik lekker binnen gebleven. Verkoud blijft maar aanhouden. Dus weer niet gesport deze week. Verwacht voor woensdag dus ook niet veel. Ga er vanuit dat ik aangekomen ben dan kan het iig alleen maar mee vallen Super zeg dat de kilo's er zo lekker afgaan bij jou. Houden zo. @babybergen. Heb vandaag jou leger recept met veldertjes gehad. Was heerlijk. Dus nog bedankt voor je tip
Goedemorgen dames, Het avondje in Ahoy was super gezellig!! @milejum hahahah...tja mama...dan heb je weining meer in te brengen met je slee hahahaha Mijn menuutje voor vandaag: O: 2 crackers met runderrookvlees T: mandarijn L: Yoghurt 250gr met 3 scheppen All bran, 1 opkikker en 2 passievruchten T: appel A: Preischotel met mager gehakt en ananas en knoflookpuree met een groene salade Gaat het goed allemaal dames? Hier heb ik van het weekend wel erg gesmokkeld....ik heb 4 wijntje sgedronken zaterdagavond (ze waren wel ontzettend aangelengd met water) en eenmaal thuis gekomen om half 5 had ik zo'n honger en het zoooo koud toen hebben vriendlief en ik een grote pita met kaas en ananas uit de grill gegeten....heeeeerlijk Dus vandaag moeten we maar weer even sporten...thuis want de sportschool daar heb ik echt geen zin in nu met deze kou.... @agnes beterschap!! @vlavlip wwat goed op de hometrainer!!! Ben benieuwd!! @milejum wat een super goed nieuws!!!! Lekker doorzetten!! Gaat de goede kant op Liefs
@Bob1981 Wat kan dat lekker zijn he, een pita met kaas en ananas als je er zo'n zin in hebt Vandaag maar weer extra hard er tegen aan! Ik heb me van het weekend ook wat misdragen hoor. Ik had toastjes en stokbroodjes met brie op tafel staan bij het bezoek en kon me op een gegeven moment niet meer inhouden... heb er toen een stuk of 5 met eiersalade genomen en een paar stukjes kaas erbij. Toch had ik wonder boven wonder nog wat gram vanaf, dus blijkbaar kon ik het dit keer hebben. Voor de volgende keer maar even Ducktape over mijn mond plakken Mijn menu voor vandaag is: O: Bak magere yoghurt met 2 mandarijnen erin T: appel en mandarijn L: 2 volkoren boterhammen met achterham of smeerkaas T: halve komkommer en wat worteltjes A: gekookte aardappels, magere peperburger en óf roerbakgroenten, rode bieten, witte bonen of doperwten... ben er nog niet helemaal uit Die preischotel van jou klinkt wel ongelofelijk lekker. Wil je het recept even delen?????
mja pita met ananas en kaas hoeft niet perse slecht te zijn, wij pita kaas met kipfilet mijn vriend bedacht ook, dat als je gewoon je boterhammen met 30+kaas in de tostimaker doet, word die niet slechter van, maar wel erg lekker wij vanavond spinazieomelet van sonje(voor de 3e keer proberen, de vorige keren kwam er elke keer wat tussen..)
Meschien een rare vraag. Maar hoe komen jullie toch aan die lekkere recepten. Ben wat dat betreft echt fantasie loos. Hebben jullie een site of iets dergelijks?? Vandaag hier O: klein bakje vanille yoghurt met (haha daar is ie weer) een banaan T: appel M: 4 botterhamen met kaas en sla en schouderham T: ?? A: slavink met champignons @Bob1981 Bedankt komt goed En een dagje smokkelen moet ook af en toe kunnen,als het maar gesmaakt heeft
@ Agnes, foei foei banaan Geniet ervan meis! Ik verzin een hoop recepten zelf. Ben altijd een huiskokkin geweest... Maar je kan ook een hele hoop magere recepten van internet halen, gewoon in Google 'magere recepten' intypen. Een van onze favorieten die ik thuis vaak maak is: Stamppot Paksoi en satéballetjes: 1 kg aardappels (kruimig) 1 schaal tartaar (350 g) 1 knoflook teentje peper en zout 4 eetlepels pindakaas (25% minder vet, pot a 350 g) 1 ei 4 eetlepels vloeibare margarine 3 eetlepels ketjap 2 struiken paksoi 100 ml melk (halfvol) Aardappels schillen en in stukken snijden. Aardappels in ca. 20 min. gaarkoken. Tartaar met pindakaas, geperste knoflook, peper en zout en ei mengen. Van tartaar 8 balletjes draaien. Margarine in pan verhitten en balletjes rondom bruinbakken. Boter afblussen met water en ketjap en balletjes met deksel op de pan in 15 min. gaar laten worden. Paksoi in reepjes snijden en wassen. Melk verwarmen. Aardappels met paksoi en melk door elkaar stampen en kort nog even verhitten. Met peper en zout op smaak brengen. Stamppot met tartaarballetjes en jus serveren. En dit is me toch lekker!! En maar 450 kcal per grote portie!!
hallo meiden ,, ik wil graag hier aansluiten... ben sinds gister aan de sonja, moet ongeveer 40 kilo af.. eigenlijk nog wat meer.. maar heb met mezelf afgesproken.. dat ik eerst onder de magische grens van 100 kg wil gaan komen.... wie doen er nog meer sonja enzowv tot snel liefs joanita
Welkom meid...en hier nog een SB-ert hahahahaha....gelukkig ben ik niet de enige die heeft gezondigd dit weekend hahahaha Heerlijk nu allemaal maar extra opletten.... Nou ik ga lekker richting huis en lees van de week nog wel even bij en morgen wegen......ahhhhhh...ik zie het het met angst en beven tegemoet Tot morgen lieve meiden
Meiden!!!!! Weegdag!, Vind het zo spannend voor ons allemaal, Verwachtver niet te veel van, dan kan het alleen maar meevallen Jullie????
Wow de weegschaal is vandaag echt super lief hier. Ben 1,1 kilo afgevallen Had dit echt totaal niet verwacht. Was zelfs een beetje bang dat ik weer aangekomen was omdat ik de hele week amper buiten ben geweest en helemaal niet gesport heb. @vlavlip83 en milujem Bedankt voor jullie tips wat betreft recepten. @joanita. Welkom.