Het afvallen-in-2012-topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 2g4e, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @ milujem:
    hoe doe ik dat.. ja das een goeie vraag...
    gewoon een beetje van sonja maar tog ook een beetje van mezelf.. probeer 3a 4 keer per week flink te gaan wandelen.. + loop op me werk ook eigenlijk de hele dag.. dus ben flink in beweging.. en moet eerlijk zeggen heb zaterdag ook gewoon frietjes gegeten.. maar denk dat het vooral komt dat ik helemaal niet meer snoep en geen frisdranken gebruik.. want dat gebruikte ik best wel regelmatig.. en ben daar volledig van af gestapt... hooguit een glas jus de orange.. bij mijn lunche in de middag op me werk.. maar als ik thuis ben alleen thee en water...
    en verder weet ik het eigenlijk niet!!!!

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hihi, eigenlijk hetzelfde als ik doe dus. Ik doe alleen geen SB. Maar eet zelf gewoon gezond :)

Moet nu wel mezelf even er toe zetten dat ik weer na het eten ga wandelen, want met die kou krijg je me maar moeilijk naar buiten :p

3. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    hoi!!!

@milujem, mja de kou is nu flink minder:) gelukkig.

@joanita, kijk uit hoor, teveel afvallen is ook weer niet goed.. dat komt het er net zo hard weer aan... maar goed bezig hoor!!! ik zet je trouwens woensdag bij het lijstje goed??;)

ikke vandaag voor het eerst op de hometrainer gezeten:) wel auw billetjes.......:(
    en vanderest overdag weer streng, alleen avondeten nog wat minder ivm de vriezer leegeten...

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo vlaflip,

ja tuurlijk kijk ik uit...
    doe gewoon rustig aan hoor...
    vorige kee viel ik ook heel snel af int begin...
    ps ik zag datik erbij stond dat ik 1 februari ben begonnen maar ben een week later pas begonnen hoopr!!!

maar bedankt!!!!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meiden,

Mijn excuses voor het onderduiken maar vorige week was ik jarig dus heb de hele week heerlijke dingen gedaan en gegeten...wel allemaal zoveel mogelijk opgelet maar uit eten gaan blijft lastig

Hebben donderdag bij een luxe restaurant gegeten
    vooraf carpaccio
    Hoofd longhaas zonder saus en extra groente en geen frites gegeten
    na vers fruit zonder ijs

Vrijdag hadden we weer een feestje dus gingen we weer uiteten
    wezen wokken en alleen maar sushi en vis gegeten met heel veel groente, alle sausjes, brood , soepen etc laten staan:D

Zaterdag en zondag heb ik me weer zoveel mogelijk aan de menuutjes gehouden maar zaterdag heb ik wel 2 wijntjes gedronken...heerlijk!!
    Vandaag is het wel weer even pittig om terug te gaan op de appels en water maaaaar ik vind dat ik het op zich netjes heb gedaan heb zelfs op mn eigen verjaardag geen taart gegeten (ale ben ik daar niet zo'n grote liefhebber van)
    Heb vanochtend op de weegschaal gestaan maar ik moet ook deze week ongi worden (hopelijk van niet natuurlijk maar dat moeten we nog even afwachten hahaha) dus ik ben zwaarder dan normaal...maar ik ben maar 70.6kg op dit moment...200gr aangekomen yes!!

Oh en menuutje voor vandaag
    O: 2x rijstewafel met halva jam
    T: manadrijn
    L: volkoren tosti met 30+ kaas en tomaat, 1 appel en glas melk
    T: 1 sultana koekje
    A: Volkoren macaroni met groene salade en 20+ geraspte kaas (el) en tomatenketchup hot (el)

Mede dieeters zag al veel goed nieuws voorbij komen...super tof!!!
    Doe deze woensdag weer gewoon mee met het weeg moment...
    Haak hier ook maar weer even in meiden...sorry :)

Liefs

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

@ Vlavlip83
    Gelukkig wel, kon vanmorgen zonder sjaal op de fiets. Daar was ik allang blij mee :)
    Moet vandaag 2x een dik kwartier fietsen en dik 2x een kwartier lopen om naar mijn werk te komen, dus beweging heb ik in ieder geval al te pakken. Verder ook veel traplopen hier.

@ Bob1981
    Nog van harte gefeliciteerd!
    En wat goed van die 200 gram! Ruilen? Als ik zo zou eten zou er geheid 2 kilo bij zitten hihi!
    Leuke verjaardag gehad?

@ Joanita
    Mooi hoor, volhouden!!!! :)

Hier gaan we vanavond een lekkere pastasalade met kip eten.
    Ga even lekker tomaatjes snijden, stukjes komkommer, penne koken, pesto, verse rozemarijn/bieslook en kipfilet. Heerlijk! Heb er nu al zin in!!

Fijne avond meiden!!

7. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    zo dat klinky ook lekker, eet je dat koud??

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Milujem heerlijk he pastasalade ik kan daar zo erg van genieten :D
    Vaak eten wij op zaterdag of zondag pasta salade met alle restjes die er nog in de koelkast liggen...als er bijv een paprika ligt die tegen de datum aanzit dan doe ik die ik brede repen snijden en dan even grillen in de grillpan en dan wat af laten koelen en erdoor heen...is heerlijk!!
    Klinkt goed krijg er gewoon trek van hahahaha
    Verjaardag was gezellig ondanks dat ik het niet vierde...heb woensdagavond gegeten met alle vrienden en vriendinnen...en donderdag met vriend lief weg geweest en vrijdag hadden we een feestje dus kon niet op :D

@babybergen...ik heb daar ook al meerdere malen naar gekeken zo'n acty fry...maar las bij verschillende reviews dat deze nogal veel herrie maakt en bij een bepaalde model gaat steeds iets stuk....moet je maar eens googlen...daarom dacht ik ik durf het nog niet aan...ben wel benieuwd of die van jou dan ook aardig wat geluid produceerd en natuurlijk hoe het bevalt :D

@Vlavlip je kan het lauw warm eten of koud beide fantastisch lekker hahahah

@all batterij van de weegschaal is dood :(:$ En kan dus pas donderdag een nieuwe halen...dus doe deze woensdag nog niet mee met het weegmoment maar waarschijnlijk vrijdag hahahaha....heb deze week met een drukke planning geen tijd om een batterijtje te scoren :D

Succes meiden!!! Toi toi toi

Liefs

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    @bob1981
    Nog van harte gefeliciteerd.

10. Milujem

Milujem Niet meer actief

@ Vlavlip83
    Meestal lauw, ik heb natuurlijk koude salade en ingrediënten. Maar de pasta die nét klaar met koken is giet ik er gelijk bij. Zelfde geldt voor de kip. Zo blijft hij lauwwarm zegt maar. Lekkere basmati rijst erbij, heerlijk!!

@ Bob1981
    Zozo, je hebt je verjaardag in ieder geval uitgebreid mogen vieren met volop gezelligheid! Leuk hoor! Hier is het altijd ingetogen en besloten :) Wat goede vrienden een tapas en een borreltje en klaar is kees :)
    Balen dat de batterij van je weegschaal leeg is. Soms zou ik wel eens willen dat die van mij dat ook had :p

Hier ben ik echt benieuwd naar mijn weegmoment van morgen!!!!
    Hopelijk is er iets vanaf na vorige week. Toen was het 111.2!
    Elke ons is er 1!

11. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    oooooooooooh spannend weegdag!!

bij mij is er niks veranderd... mja had ik ook niet verwacht na onze vriezer leegeet actie:) mja is iig niks bij

12. Milujem

Milujem Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik ben blij!!!

Vorige week was ik 111.2 en vanmorgen 109.7!!!
    Gewoon 1,5 kilo minder!

*gaat ff rondje rennen van blijdschap*

Succes allemaal!!

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Woehoe.
    Alweer 0,3 kilo eraf.
    Zit nu op 76,1.
    Hopelijk zit ik volgende week in de 75,dan zit ik onder het gewicht die ik na de bevalling had :D

@milujem.
    Super (mis poppetje met duim omhoog :p)

@vlavlip.
    Je hebt pb.
    Mooi dat je iig op gewicht bent gebleven en je diepvies nu weer opgeruimd is ;)

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    :$:$ Wow!! wat goed zeg!!! Jij bent begonnen aan een inhaalslag:D
    helemaal verdient!! Super goed!!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik weeg me volgende week weer...batterij is leeg van de weegschaal :x
    Dus het is hier even stil aan het weegfront :D

@agnes, positief nieuws joh...wat goed!!!

@vlavlip had ik 2 weken terug ook bleef maar hangen op hetzelfde gewicht, erg irri...maar niets erbij is super positief! Vooral doorgaan *klinkt als barry stevens*

Menuutje voor vandaag:
    O: 2x rijstewafel met halva jam en boter
    T: manadrijn
    L: 2 volkoren boterhammen 1 met philadelphia light sla en komkommer en 1 met kipfilet met peper, sla en komkommer en een glas jus
    T: 150 gr optimel kwark met 1 scheplepel all bran
    A: witlof, met ham, kaas en kaassausje en 125gr aardappelen

Succes meiden!! en nog hartstikke bedankt voor alle lieve felicitaties!!

Liefs

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    o ships, vergeten en wegen kan ik al niet meer want heb al een bak thee, koffie, en shakes naar binnen :p

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Thanks Bob1981!!! Lief van je!
    * Vooral zo doorgaan* ghehe
    Lekker menu heb je vandaag!

Hierbij die van mij:

O: 2 droge volkorenboterhammen (pak normaal brood en beleg los van elkaar in, maar beleg ligt nog thuis en mijn brood heb ik meegenomen naar mijn werk)
    T: mandarijn en kiwi
    L: Kopje verse groentesoep, 2 crackers met light jam
    T: mandarijn en kiwi
    A: Geen idee eigenlijk...

18. Milujem

Milujem Niet meer actief

Gewoon wegen en het gewicht van wat je gegeten hebt, je kleren, er af trekken :)

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik zou niet eens weten wat dat weegt :p

20. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    @ milujem: goed bezig!! zie je wel de aanhouder wint!!( wel jammer dat je je gewogen hebt... had wel trek in worteltjes;))

@agnes: GOED ZEG kleine beetjes zijn ook beetjes:)

@babybergen. oh nee weer een standje;) gewoon kilo of 2 afhalen....

menutje hier:

o: cracker
    t: snack a jack
    l: kippensoep met cracker
    t: mineola
    d: Recept - Runderpie - Albert Heijn
    t: ...?? biertje ofzo

Deel Deze Pagina