ik kijk ook uit naar de zomer, fijn nieuwe dingen kopen, want de kleren van vorige zomer zwemmen rond m'n billen
tsja ik wil eerst nog wat afvallen voor ik ga shoppen voor de zomer, anders kan ik het daarna niet meer uit... iemand recepte voor de actifry??
ik lees morgen ofzo even bij, beetje druk gehad met vanalles en nog wat niks aangekomen ,niks afgevallen iig
goedemorgen!!! hier gaat het helemaal niet goed baal er zo van.. ga weer aan de shakes.. wou alleen wachten tot ze ergens in de aabieding komen, maar dat gebeurt al 3 weken niet.. @melanina goed bezig hoor!!
goedemorgen! heel druk geweest de laatste tijd, ben met flinke schoonmaakprojecten bezig en moet tegenwoordig alles lopen omdat onze auto stuk is dus ff naar de albert hein is 8 km! ben helaas niet afgevallen maar aangekomen baal ik echt ff van de teller staat nu op 76kg
ik ontbijt smorgens met vanille yoghurt en wat fruit of tomaatjes lunchen met salade en veel groente en savonds me maaltijd Ik eet nu veel minder snoep en mayonaise En ik fiets veel en loop meer. Ja ben blij haha ik had een jasje die ik niet meer paste en nu weer wel Maar we moeten nog 14 kilo eigenlijk maar doe het per kilo hoor elke kilo is er een En ik had vorige week dat ik aankwam moest ongie worden en dan heb ik echt vreetkicken dus kwam ik 1 kilo aan. Maar nu is het er dus weer af. Ik neem het ook per dag. Vlavlip kan je ze niet op internet goedkoop bestellen. Mij lijkt dat niet zo goed hoor shakes want als je weer gewoon eet komt alles er toch weer aan?? Het is gewoon je eetpatroon aanpassen en meer bewegen. Ja dan gaat het misschien niet zo snel maar blijft het wel langer weg. Ik ga als ik 65 kilo weeg nieuwe kleren kopen kijken of ik echt bijna 2 maten kleiner ben geworden hahah zal wel niet ben al blij als ik uit de 42/44 maat ben ik wil naar maatje 38 gaan kan ik weer die mooie broeken van H&M aan .
Hoi dame's hoe is het met jullie. Heb net eventjes gewogen om te kijken wat de schade is. Ben dus (wat ik welv erwacht had) aangekomen. Zit nu op 76,2 kilo. Dus dat wordt weer vol aan de bak.
Ik doe elke dag mijn best maar ga er geen echte dingen voor laten. OP dagen daT er geen feesten zijn of tractaties op het werk hou ik me netjes aan me gezonde eetpatroon en zijn er wel dagen dat er feestjes enz zijn dan doe ik gezellig mee Zo zal ik soms 3 kilo afvallen 1 aankomen enz enz maar ooit haal ik me einddoel weer zonder mezelf te straffen want het moet wel leuk blijven. En beter langzaam eraf en een ander eetpatroon aanleren dan in een keer streng dieeten en alles eraf en dan pas leren gezond te eten. Nu mag ik soms nog falen en ooit komt het dan wel goed met me. Woog vanmorgen 66.5 dus het gaat met ong 1 kilo per weer soms meer soms minder. Nou als het zo blijft gaan dan ben ik voor de winter komt mooi op gewicht wat ik wil en kan ik misschien een mooie jurk met de kerst aan. Daar ga ik voor.
Haha zo doe ik het ook. Aan de ene kant baal ik stiekem wel een beetje dat er deze week ong. 1,5 kilo is bijgekomen. Maar aan de andere kant,heb er wel van genoten Weet bij mezelf dat als ik mezelf teveel verbied ik het ook echt niet vol houdt,en mezelf vaak na een tijdje vol ga proppen.
Hi meiden, Dat is lang geleden dat ik hier even wat postte! Hier gaat alles super, inmiddels weer begonnen met afvallen, want ik stond even 2 weken stil zeg maar. Maar langzaamaan gaat het er weer vanaf! Moet wel even dapper doorzetten! Ga 29 juni trouwen en moet om in mijn jurk te passen nog bijna 20 kilo kwijt!!! Shit! Hopelijk deze maand nog even wat extra's en anders moet de jurk uitgenomen worden... dat hopen we niet natuurlijk! Maar feit is, ben van 124 nu naar 103 gegaan, dus 21 kilo minder vanaf januari! Dat is gewoon 84 pakjes Croma wat ik kwijt ben en niet meer mee zeul hahaha! Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?? Liefs, Milujem!
wow 21 kilo is al heeeel wat jippie ik heb vanmorgen de 65 kilo bereikt oke 65.9 dus 0.9 en me 2de doel is bereikt. En dan gaan we voor de 60 kilo . Ik doe het echt per 5 kilo.
ik ook denk ik hahaha we hadden een verjaardag dus werd daar chinees gehaald ach morgen weer actief eraan beginnen.
Goedemorgen! Wat balen Babybergen, hoeveel ben je aangekomen dan? Morgen weegdag en ik ben echt benieuwd! Ik werk me helemaal kapot in de tuin bij ons dus qua beweging zit het wel goed, we eten super gezond en moet zeggen... it feels good. Nog 9 kilo en dan kan ik mijn jurk aanpassen... ben zo benieuwd!