Het afvallen-in-2012-topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 2g4e, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    de weegschaal zei hier 65.8 jippie

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ook ik ben blij.
    Ben wel zwaarder dan voor de vakantie maar weer wat lichter dan de dag na de vakantie.
    Zit nu op 75,3.

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik was een kilo aangekomen
    inmiddels weer een halve er vanaf......maar moet er dus toch weer even aan trekken :(

4. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    ik zit weer op 68.1:( mja laatste tijd ook weini aan gedaan
    zijn nu weeer hard bezig dus heb ik weer een mooi nieuw startpunt (die nog steeds lager is dan het begin)

Willen jullie wel PB-tjes sturen, anders word het lijstje wel heel zielig.
    en vind het lijstje juis zo leuk:)

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik ben helemaal blij, vanmorgen op de weegschaal 102 rond! Nog officieel 12 kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht.

Maar..... vanmorgen mijn trouwjurk gepast, die ik heb gekocht toen ik 90 kilo woog. En ik pas hem!!!!!! YES!!!!!!
    Ik krijg de rits aan de achterkant nog niet helemaal dicht, maar feit is dat hij voor de rest als gegoten zit, dus mocht ik mijn einddoel onverhoopt niet halen voor 1 juni, dan hoeft ie maar een paar cm uitgenomen te worden. Ik was bang dat ik qua proporties zo veranderd zou zijn, dat hij helemaal niet goed meer zou vallen.

Maar niets is minder waar, als gegoten. Ben zo trots op mezelf, stond gewoon even te huilen in de kamer hihi.

Jammer dat ik lees dat sommige ook aangekomen zijn, kop op meiden we kunnen het!!!!!!!!! Als ik dan die getallen lees van 70/75 of 68 kilo denk ik alleen maar... wow woog ik dat maar :(

Liefs en succes nog!

6. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    wow! Echt goed zeg!!! ben echt heel trots op je!!
    en nog een paar kilo en dan kan die achterkant ook dicht joh;)

haha en snap dat wel hoor dat 68 kilo voor jou is, ik zit ook niet echt met het getal, meer met mijn vormen, en dat ik 3/4 van mijn kleding niet pas...

7. Milujem

Milujem Niet meer actief

Wat lief, dank je!
    Ja, ik weet ook wel dat gewicht niet alles zegt hoor! Iemand kan natuurlijk ook een stuk kleiner als ik zijn, ik ben 1.81, dus best wel lang. Als je rond de 170 bent en je weeg 68 is het natuurlijk al anders.... En een ieder heeft zo zijn eigen redenen om niet tevreden te zijn met zijn of haar gewicht :)

Maar ja, ik kan voor nu alleen maar hopen ooit weer 75 te wegen :) We blijven gewoon doorgaan met lijnen ook na de bruiloft! Want ik moet en ik zal haha.

8. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    kijk dat is de goede motivatie!!! jij gaat er echt wel komen!
    (ben wel benieuwd jaar je jurk ondertussen hoor) is er een rede waarom je heb zo een tidj geleden al gekocht hebt?

9. Milujem

Milujem Niet meer actief

Je mag hem best zien hoor, wil je wel even in een privebericht een link sturen :)

Ja, ik ben eigenlijk vanaf 24 december 2007 verloofd. Wij zouden in juni 2009 gaan trouwen, alleen werd ik in december 2008 zwanger van onze dochter.
    Ondertussen waren we ook een huisje aan het bouwen, dus we besloten het trouwen even uit te stellen.
    Mijn jurk had ik een paar maanden na de verloving gekocht omdat we natuurlijk dachten te gaan trouwen :)

Helaas kwam ik bij mijn zwangerschap 35 kilo aan, en na de bevalling had ik geen zin meer om zoveel af te vallen. De motivatie ontbrak gewoo n, ik werd te laks zeg maar.

Maar nu we in december besloten hebben om in juni te gaan trouwen, tja... dan moet je wel hahaha!

10. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    zoooooo je jurk is echt supermooi!! zou het zo uitgezocht kunnen hebben.
    is volgens mij een van de beste motivaties om af te vallen:)
    en het idee dat het nu eindelijk gaat gebeurden:)

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ja, het idee dat het nog maar 2,5 maand weg is... zooo spannend. Afgelopen week zijn we in ondertrouw gegaan en morgen hebben we een afspraak bij de gemeente waar we gaan trouwen om alle aktes en leges te ondertekenen en te betalen. Dus dan is het echt officieel dat het gaat gebeuren.
    Verder nog de kleine dingen regelen en dan is het al klaar :)

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    @milujem
    Nog gefeliciteerd met je ondertrouw.
    En natuurlijk gefeliciteerd dat het je gelukt is om in je trouwjurk te passen.
    Echt super zeg,dan gaat je die laatste beetje ook wel lukken ;)

13. Milujem

Milujem Niet meer actief

Thanks Agnes! Die laatste 12 kilo.... ik ga ervoor :D

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Milujem jippie wat goed is gelijk een boost om door te gaan

en jij bent 1.80 ik ben 1.65 dus dan is 65 best veel hoor :) maar goed ik ben iig onder de 70 en dat wou ik heeeeel graag vond 75 echt te ver gaan en wil dat ook echt nooit meer zien.

15. Milujem

Milujem Niet meer actief

Kijk aan!!! Dan heb je eigenlijk al een groot deel bereikt, goed van je!!
    Dat is het ook he, als je er eenmaal vanaf bent, dan doe je er alles aan om het niet meer zover te laten komen...
    Als ik nu foto's zie van een paar maanden geleden, dan schaam ik me ook echt... hoe kon ik?!!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    En helaas waren het bij mij niet de zwangerschapskilootjes
    Maar wel het BV geven ik had daardoor 24 uur per dag honger.
    Dus kwam eigenlijk aan ipv dat ik afviel.
    Daarom wil ik eerst flink wat gewicht kwijt zodat ik bij een evt 2de niet weer naar de 75 ga
    En ik blijf me nu echt goed wegen.

Heb 2 broeken gehaald die eigenlijk net ietsie pietsie te klein zijn maar met 5 kilo eraf staan ze perfect nu staan ze ook wel mooi met een lang shirtje of jurkje erover heen.

Dat heeft mij ook wel gemotiveerd leuke dingen kopen en nu weer in sommige dingen passen.
    Schommel nu tussen 40/42 en me doel is toch echt wel maatje 38 terug te krijgen.

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ja, dat kan ook een goed motivatiepunt zijn. Een mooi nieuw kledingstuk kopen en die aan je kast hangen. Zo zie je hem elke dag en ooooh, hoe graag je er ook in wilt passen, je moet knokken :)

Dat deed ik met mijn jurk. Ben er nog steeds verliefd op :) en jij, jij gaat in die broeken passen... wedden!!!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    O ja gaat me zeker ook lukken hoor vooral dalijk met de warme dagen dan heb ik geen trek in alle vette dingen enz maar meer in fruit en rauwkost.
    Broeken passen al alleen met 5 kilo minder zouden ze net iets mooier staan.
    Ben iig wel blij met me nieuwe aankopen van de afgelopen 2 dagen eindelijk geen trauma met kleding kopen omdat je kleren neit past.
    Er waren zelfs dingen die bij een maat L al te groot waren en ik naar een M mocht haha dat was echt raar.
    Maar goed nog 500 gram en doel 2 is behaald en dan op naar de 60 kilo.
    Zou mij benieuwen of ik de 50 kg ooit ga halen.
    Maar ben al zo blij dat ik de 65 gehaald heb dat had ik al nooit verwacht.

Dus meiden ook al zit het nu even tegen maakt niet uit het komt goed iedereen heeft tijd nodig om aan het nieuwe leven te wennen.
    Het komt goed en je kan het beter in babystapjes doen en dat de kans kleiner word om terug te vallen dan nu ineens 10 kilo te verliezen en dan als je op streef gewicht bent je weer vol gaat proppen.

Dus hier schommelt het ook de eene dag kom ik iets aan de andere dag val ik af.
    De dagen dat ik het aankan lijn ik mega streng en bij een baal dag ontzeg ik me niks alleen neem ik het met mate.
    Dus meiden jullie kunnen het ook.

19. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier staat m'n gewicht momenteel op 68kg. Dus al 18kg kwijt :D
    Ben wel benieuwd voor deze week, want met de paaseitjes van afgelopen dagen :)

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou hier 2 kg aangekomen hoor maar goed is niet erg hoor gaat er vanaf morgen zeker wel weer af

Deel Deze Pagina