hier weer 63,5 dus die 2 kilo zijn weer weg en dat ondanks de verjaardagen van het afgelopen weekend. Dus nu beginnen we weer voor die 3,5 kilo . Hoop zo op mooi weer ik wil fietsen hahaha
Fijn zeg dat de 2 kilo er weer af zijn. Zit hier ook op mooi weer te velangen. Lekker wandelen,fietsen heerlijk. Nu is het meestal alleen wat huishouden doen en dan toch weer op die bank ploffen
hey mensen, sommige gaan toch nog goed zie ik! ik ben gestopt met mijn PT, het was wel leuk, en ik werd krachtiger (en kreeg iets meer vorm) maar ik haalde mijn doel (afvallen) niet dus heb er een punt achter gezet,ik weet nu zelf wel hoe ik moet ttrainen. en rare ik ben prompt 1,5 kilo kwijt in een week
Yeah eindelijk weer afgevallen. Van de (volgens mij) 75 kilo ben ik nu weer 1,1 kilo kwijt. Zit nu op 73,9.
ik heb geen idee meer of wat de PT deed fout of goed was.... Maar ik denk dat het niet bij mij paste of zo? super dat jij ook weer afgevallen bent, ik heb vanmorgen niet gewogen en wel ontbijt achter de kiezen dus ik doe het vrijdag weer even
netjes hoor Hier 64 kilo ja weer iets aangekomen en zal wel nog ff meer worden vandaag is onze dochter jarig dus we gaan lekkere dingen eten en zondag viert ze het. Daarna zijn alle verjaardagen een beetje klaar dus dan gaat het wel weer snel
@babybergen Ach ja als je maar afvalt toch Het zou best kunnen dat bepaalde oefeningen niet bij jou paste. @melanina Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Fijne dagen alvast,hopelijk zit het weer een beetje mee voor jullie.
helaas, geen voedingsconsulente, verzekering blijkt ineens nul te vergoeden en we kunnen het niet zelf betalen........ dus ik moet het weer op eigen houtje gaan doen, ik zie het somber in...
He meid wat balen zeg. Had graag tips oid voor je gehad. Maar kop op je kunt het,de aanhouder wint. En je weet het je kunt hier altijd je ei kwijt.
ik blijf wel sporten en ik blijf er wel voor gaan, maar ik moet motivatie vinden en zal waarschijnlijk heel langzaam gaan...
wow wat een stilte! hoe gaat het met het afvallen dames? hier nog steeds op hetzelfde gewicht (gelukkig niet aangekomen!) maar ik ben geopereerd en ik mag dus al weken niks
Ja viel me ook al op Hier gaat het de laaste tijd niet zo lekker. Voel me weer wat opgeblazen enzo en kan de laatste tijd de verleidingen ook minder goed weerstaan Wat goed dat je iig op gewicht bent gebleven en niet bent aangekomen. Waaraan ben je geopereerd???
ja stil he!! ik heb de lijstjes ook nie meer bijgehouden slecht he... hier niks gedaan de laatste tijd maar neit aangekomen ook!! ga wel weer flink begonnen, ben ook weer begonnen met sporten
hier zitten we weer op 65 kilo maar zijn ook vandaag weer begonnen hoor. Moet en zal aan het eind van de zomer er weer uitzien hoe ik wil hahahah
Nou hier zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Voelde me opgeblazen en dikker,en wist wel zeker dat ik aangekomen was. Maar ben toch afgevallen Zit nu op 73,7 kilo. Vanavond en morgen avond werken,maar vrijdag toch weer eens op de home trainer. Wij zijn van plan om in augustes flink te shoppen (lees hele kledingkast vervangen,alles is echt op) dus wil dan echt zo dicht mogelik bij mijn streefgewicht zitten. En sowieso een straker lichaam hebben. @babybergen Heftig zeg. Hoe gaat het nu met je??