Hallo dames, Ik zag vd week in een tweetal mode zaken dat de verkoopsters overknee laarzen aan hadden. Niet met van die mega hoge hakken,maar echt leuke laarzen. Zijn ze weer in deze winter of niet? Wat vinden jullie?
Ik ook ja...alleen ben ik zoekende naar een paar met geen mega hoge punt hak.... Wel een hak gezien ik maar 1:63 ben,maar dan wat minder hoog...
Ik ga deze trend overslaan, ik vind ze verschrikkelijk @Supi: heb je ze niet met extra brede schachtomtrek? Dat heb je bij gewone laarzen ook wel.
Ik zag ze ook voorbij komen, vorig jaar al. Ik vind ze erg leuk staan, maar ook iets kinky-ordinairs hebben. Mijn man ook. Dus ik heb ze zelf niet. Bij mijn figuur zouden ze wel goed staan (lange, dunnere benen, slank middel maar wel bredere schouders). Ben ik de enige die ze ook net iets tè sexy-oridinair vindt?
Heerlijk voor bij het juiste outfit haha Met brede schacht heb je wel, maar die zijn niet makkelijk te vinden en ook nog eens super duur!
Ik vind het echt niet mooi en moet om de een of andere reden aan verkleedkleding en de daar bij passende schoenen denken. Heb ze in allerlei variaties voorbij zien komen, maar blijf het echt niet mooi vinden.
Hier hetzelfde hoor. De suède versies met een bredere hak vind ik op fashion foto's wel heel gaaf staan, maar ik zou het nooit kunnen dragen. Dan krijg ik een verkeerd soort aandacht van de verkeerde personen.
Ik vind het best leuk staan, de juiste laarzen dan daarvan. Niet zo'n snollenuitvoering, maar mijn benen zijn net boomstammetjes, dus deze trend laat ik maar aan me voorbij gaan .
Ik vind ze echt supergaaf maar de combinatie met mijn lange blonde haren vind ik het geen goed idee...
zo op die foto staat het heel erg leuk maar zou ikzelf dan weer niet dragen. vind ze vaak wel leuk om te zien en vind het pas ordi worden als het van die laklaarzen zijn.
Ik vind ze heel leuk, maar denk dat maar heeeel weinig vrouwen ze kunnen hebben. Een dikke kont erboven, als je zelf klein bent, als je spillebenen hebt, nee dan lijkt het me niks. Mocht ik iemand nu beledigen; Ik ben zelf KLEIN en ben niet gigantisch slank, dus is echt geen oordeel, maar een mening. Daarnaast, ik vind ze ordinair met een hoge naaldhak in lakkleur maar gewoon leuke laarzen als t je staat, alleen maar leuk.
Al een tijdje . Ik vind het best leuk staan, maar het ligt er wel aan HOE je ze draagt natuurlijk.Onder een minirokje staat het inderdaad flink ordinair. Maar over een spijkerbroek, of met een lange jurk/vest. Super gaaf! Het is denk ik maar net wat sommige mensen stijlvol vinden . Maar ik vind ze dus leuk! Voor de dames met vollere kuiten: H&M heeft een stretchvariant zonder hak, suede-look. Heb ik me toevallig pas laten vertellen .