Binnenkort mogen we met mijn schoonouders we een weekendje mee naar eurodisney in hotel. Ik mijn man en ons zoontje van 23 maanden. Ik heb het idee dat we een kamer hebben waarin twee 2-persoonsbedden staan. Dus zouden we daar slapen samen met mijn schouders en ons zoontje. Ik krijg het daar toch een beetje benauwd van. Ik heb dat tegen mijn man gezegd daar ik dat liever niet wil. En hij heeft gevraagd aan zijn ouders of dat we echt met zn allen op 1 kamer slapen, dat wisten ze niet helemaal. Nu zei mijn man dat het toch wel fijn is dat als wij met zn 3-en een eigen kamer hebben ivm ons zoontje, die moet ook op tijd naar bed en dan moet je zelf ook stil zijn als hij slaapt dat is niet fijn. Ze zouden er naar kijken. Maar we hebben er nog niets over gehoord. Mijn man zegt nou als het voor een keer is, het is maar 2 nachten. Nou ik vind dat heel vreemd en voel me er niet fijn bij. Stel ik me aan? Of hoe zouden jullie dit vinden? Ik wil het echt niet, dan zit ik 24 uur per dag met mijn schoonouders.Moet ik er nu meer bij mijn man achteraan zitten zodat hij het voor elkaar krijgt dat ze nog een extra kamer regelen? We hebben ook de papieren gehad en daar staat 1 standaard kamer op, dus ik vrees dat we echt met zn allen op 1 kamer slapen.
No way dat ik dat zou doen inderdaad. Een beetje privacy is toch wel het minste... dus ik vind niet dat je je aanstelt hoor. Zou mn man er zeker nog even achteraan sturen
Welk hotel zit je? Ik vraag me af of je met een klein kindje als 5e persoon op 1 hotelkamer mag. ik denk dat er inderdaad maar 1x kamer is geboekt.
Nu hebben wij geen kind maar ik heb eens 1 kamer gedeelt met mijn schoonouders in Disney. Het was voor hun trouwdag en zijn betaalden voor al hun kids. 2 van hun kinderen hebben een gezin dus die kregen allebei een eigen kamer. Maar omdat wij en zij met 2 zijn moesten we bij hen op de kamer. Ik vond het vreselijk en heb dat ook aangegeven. Ik heb zelfs voorgesteld om op eigen kosten een eigen kamer te nemen. Dat viel zodanig verkeerd dat het vervelend werd en ik me dus in hun plannetje geschikt heb. De kamer had 2 2-persoonsbedden náást elkaar en als ik me omdraaide keek ik mijn schoonouders aan. Verschrikkelijk. Ze zijn heel lief en kan het goed met ze vinden maar ik zou het nooit meer zo doen in ieder geval. Misschien kun je voorstellen dat je zelf een eigen kamer betaald?
oh nee dat deed ik echt niet! idd totaal geen privacy. als je weet welk hotel kun je op hun site kijken wat het nou precies in houdt een standaard kamer. het (partner)hotel waar ik heb gezeten was volgens mij ook een standaard kamer met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed. misschien hebben ze wel 2 kamers geboekt en heb je alleen de papieren van jullie kamer gehad? of je hebt de pech dat jullie zelf op het stapelbed mogen..
Nee, ik zou dat ook niet willen hoor! Kan je niet zelf je schoonouders opbellen?? Ik zou t echt geen optie vinden, met zn alle op 1 kamer, hoe lief ze ook zijn!
No way, ook niet met mijn eigen ouders trouwens. Onder geen beding, ik zou snel kijken of er niet nog een kamer beschikbaar is.
Disney's Hotel New York Kamerprijzen | Disneyland Paris Hotels | Disneyland Paris Deze dus? Mijn schoonouders zijn reuzelief, maar no way dat ik zo dicht naast ze zou gaan slapen. Die bedden staan zowat naast elkaar? Ik zou echt het gevoel hebben bij mijn schoonouders in bed te liggen op deze manier.
Ik heb vorig jaar in zo'n kamer in hotel New York geslapen en no way dat ik daar met (schoon)ouders op één kamer zou gaan. Je slaapt echt letterlijk naast elkaar, het ziet er exact zo uit als op de foto van de link die Be Happy hierboven post. Je hebt ook maar één kleine badkamer. Ik moet er niet aan denken dat ik aan het douchen ben en mijn (schoon)ouders aan de andere kant van het douchegordijn naar de wc gaan...
Ja. We krijgen het cadeau. Ik zou ter plekker of nu kunnen omboeken maar dat kost ook weer geld voor ons, we hebbe t al niet breed. Maar ik Heb t er wel voor over! Ze zijn ook heel lief maar slapen op 1 kamer. Mijn man zegt, ik reageerde dus n beetje bot tegen mijn man toen ik het hoorde dat het mogelijk echt zo is. Hij vond dus dat ik een beetje ondankbaar was. Maar het was gewoon mijn eerste reactie dat ik t echt niet wilde en t ff duidelijk wilde maken.
Haha ojee Stiekem moet ik er een klein beetje om lachen haha maar ik begrijp dat je daar dus echt geen zin in hebt haha
Ik zou dat ook echt niet prettig vinden... De avonden zouden nog wel gaan want dan ga en je man of je schoonouders gewoon lekker in de bar zitten ofzo , maar slapen en douchen met z'n vijven op zo'n kamer.... hm nee. Wel lastig omdat je het van hun krijgt en zelf krap zit. Mag er wel een campingbedje bij? Want er staat max 4 personen dus met een beetje geluk mag het niet eens...
Vooropgesteld dat ik het ook niet geweldig zou vinden om op 1 kamer te slapen met mijn schoonouders vind ik je eerlijk gezegd eigenlijk wel een beetje ondankbaar overkomen. Ze nemen jullie mee, da's lief en duur zat, en het is maar 2 nachten. Je bent na een dag park waarschijnlijk toch zo moe dat je rechtstreeks je bed inploft, veel tijd ben je niet op zo'n kamer. Je zou kunnen afspreken dat jullie het bed naast de badkamer nemen, en dat jij dan aan de muurkant slaapt, zodat je man nog een beetje een buffer is tussen jou en zijn ouders. Misschien zelfs tussen de 2 bedden een campingbedje voor de kleine inzetten, dan creëer je nog een soort muurtje. Wil je dat echt niet, dan zou ik er geen groot iets van maken, maar gewoon aangeven dat je het voor jullie kindje fijner vindt om een aparte kamer te hebben en die gewoon zelf bijboeken.
Ik zou het er niet op gokken om ter plekke een kamer bij te boeken, december is een populaire maand en grote kans dat alles vol zit. New York is volgens mij wel het duurste Disney hotel (op het echte Disneyland Hotel na). Misschien ook even overleggen om eventueel zelf naar een iets goedkoper hotel te gaan als je zelf je kamer wil betalen?
Als ik wil boeken zie ik ook een kingsizebed staan, zou nog een tikkeltje erger zijn Is wel duur hotel trouwens, voor 2 nachten 1432 euro dit weekend.... Voor een kamer met 2 personen en 1 dreumes betaald je 1083 euro...