Mag ik even klagen over het weer? Als het regent is het niet goed, maar dit is wel heel warm. Vind er niks aan zo. Een flinke bui zal hier zeer welkom zijn
Ik klaag ook even over dat @#%$##@# weer buiten! Gisteren was het warm vannacht zowat niet geslapen daardoor en vandaag zou het koeler worden, is het nog smeriger weer als gisteren. Het zweet zeikt van me af, ik ben niet te genieten, ik wil regen en koelte!!!!! Dat lucht op
pfff dat weer! net even snel een paar boodschappen gedaan, natuurlijk hartstikke druk! en dat terwijl je zou denken dat half Nederland op vakantie of op het strand zit! en mijn partner is met ons meisje naar familie toe.. dus zit hier alleen.. op zich wel lekker, maar ik mis ze ook..
Ik doe met je mee!! Vind er ook niks aan zo... Moet gewoon lekker 25graden zijn met een heerlijk zonnetje
precies, want dit is gewoon niet te doen! moet het huis nog een beetje opruimen, maar heb er de puf niet voor!
ik MOET schoonmaken want het huis is een puinzooi,overal ligt wat maar god o god wat is het warm zeg pffffff.zweet me kapot. ben het nu maar aan het uitstellen tot straks als het gaat regenen. en ik irriteer me dat ik niet op vakantie kan want ik ben er echt aan toe maar ja dat is al 10 jaar zo
Ik baal van mijn lijf. Mis gewoon mijn werk zo ben ik toe aan wat anders als 24/7 zorgen voor de kleine met zoveel pijn in je donder.. Ik wil iets doen, maar kan bijna niets. IK wil mijn huis schoon kunnen maken!!!!, wil een rondje kunnen lopen met de hond, wil ergens op visite gaan zonder je zorgen moeten maken over of ik het wel ga redden om thuis te komen. wil mijn zoontje graag lekker naar buiten andere dingen laten zien als de achtertuin omdat hij daar zo'n behoefte aan heeft, wil dat ik al 25 weken verder ben en niet zo'n lange weg met pijn voor me heb. wil gewoon even kim zijn i.p.v. mama. o ja en ik wil ook een hobby die ik nu ook nog kan doen.
Yoehoehoehoe!!! Het regent hier, hoort misschien niet thuis in dit topic, maar mensen wat ben ik blij!!!
ik woon ook in het midden.. wel donker, geen regen en volgens mij hoorde ik net iets van onweer.. net vriendlief maar gebeld, die zit bij zijn oom, wanneer hij naar huis komt, soraya heeft geen vestje bij dr en ze zijn op de fiets... maar ze kunnen ook met de trein gelukkig.. pff.. ik lijk wel gek, ben de slaapkamer aan het schoonmaken, heb meteen het bedje maar naar beneden gedaan..
nee dat hoort niet thuis in een klaagtopic nee haha ik haat dat onweer ik ben bang en vind het vreselijk, ik haat de regen want je kunt nergens meer heen en ik haat de hitte maar ik wil ook geen kou dus ik hoor helemaal thuis in mn eigen topic!! lekker onredelijk klagen!!
Hier nog niks helaas. Beetje bewolkt, en dacht regen te voelen. Dus frummel snel uit zijn badje gehaald, tuin meubelen enz opgeruimd. Is het weer helemaal droog . heb nu alles open gezet in de hoop dat het wat afkoeld. Het is nu gewoon 28.5gr binnen. GGRRR En wil nog even klagen over mezelf. Stel het dweilen van de huiskamer nu al 2 dgn uit. Had er door de warmte gewoon geen zin in. Nu was frummel net aan het kruipen, zijn zijn knietjes gewoon zwart van de vieze vloer *schaam*. Dus nu de pc uit en dweilen!
ik moet even galspuien dat sommige mensen denken dat ze met mijn leven moeten bemoeien! Ga lekker je eigen leven regelen en laat mij mijn eigen gang maar lekker gaan!!!!!!!!!
Ik wil even klagen over het feit dat ik al maanden standaard om uiterlijk half zeven klaarwakker ben, meestal ben ik al om half zes de eerste keer wakker! Ook op zaterdag, terwijl ik dan mag uitslapen omdat mijn man dan lekker met de kleine de dag begint. Grr... mama wil uitslapen!
@Lady Daisy Hier ook een vroeg vogeltje. Gisteren op mijn uitslaapdag was ze om 4.20 wakker en vandaag om 5.00. Dat mag wel een uurtje of 2 later!
Ik baal er van dat ik nooit eens kan uitslapen. Omdat mijn man tot laat werkt moet ik er s ochtends altijd vroeg uit. Maar ik ben zo moe...