@Devy: Niet mijn dochter is zo vroeg wakker, maar ik. Nu ook: papa en dochter liggen nog heerlijk te ronken en mama is al wakker en moet muisstil zijn (ze zijn zo lief als ze slapen ) Dus ik heb al wat ik stil kan doen gedaan. Nu ga ik maar even gamen tot mijn meisje wakker wordt, gaan we strakjes lekker even de eendjes voeren. Oh, klaag: gisteren even een paar korte broeken willen halen voor mijn meisje, moet ik bij de jongens afdeling gaan kijken! :x Bij de meisjes hingen alleen maar jurkjes en rokjes! Alsof die geen korte broeken dragen... Vooral die van mij, kan ze lekker in rouwdouwen zonder dat alles naar boven het middel kruipt. (ze heeft wel jurkjes en rokjes hoor, daar gaat het niet om )
ik moet vandaag weer verplicht bij mijn schoonfamilie zitten, de tour de france komt daar door de straat dus die hebben een BBQ georganiseerd ... Kan niet eens mijn eigen gehucht uit .. Alles is afgesloten .. zucht ...
heel mijn zondag al weer ingevuld met familieverplichtingen!!! Terwijl ik morgen weer voor het eerst moet werken na drie weken en dus lekker rustig aan wilde doen!!!!!!!!!!!!
Zometeen het verjaardagsfeestjes van mijn dochter voor de familie. Ben ik heel slecht als ik daar echt helemaal geen zin in heb? Bleeghh dat opzitten en lief lachen. Ik was veel liever met d'r gaan zwemmen, maar ja
pfff ik ben het echt zat allemaal Steeds als k alles heb opgeruimd komt het weer terug en ondertussen ook nog koken en de was doen en schoonmaken en voor de kleine zorgen en met haar spelen en haar elk moment van de dag wat dan ook in de gate houden maakt me helemaal gesloopt dus mijn vriend doet dan de afwas na het eten en als ik dan iets wil pakken voor het koken de volgende dag of om te eten ofzo de ochtend erna is het nog helemaal vies en vet en ranzig dus dan spreek ik hem erop aan en hij is echt zo'n schatje waar je niet boos op kunt worden dus dan zegtie: sorry liefje ik ga er echt op letten en vervolgens is het nog steeds net zo ranzig!!!! ik moet CONSTANT alles wat ik wil gebruiken nog eens afwassen... Dus deze avond kookt hij omdat hij iets wilde maken wat ik niet kan en ik wilde de pannen en alles klaar zetten voor hem en jahoooor ranzige pannen!!! Dus ik wacht gewoon tot hij zo thuis komt en merkt hoe vies en vettig en ranzig te pannen nog zijn!!! En hij maakt overal een troep van en doet al het werk wat hij doet maar half, haalt hij de post, laat hij overal stapeltjes liggen, met reclame, met brieven en ik heb alle bonnetjes die hij nog zou opruimen van zijn spullen op de tafel gelegd gewoon in het midden. schuift hij het naar het puntje van de tafel tegen de muur aan en daar ligt het nu al een week!! Ik begin echt op te raken zeg!!! Hij doet echt wel zn best maar hij is gewoon zo'n zwijn met alles! Als hij zich geschoren heeft ligt alles in de wastafel, zn haren, zn scheerschuim staat nog vol met schuim in de dop(!) met de dop erop he... en zo kan ik nog echt lang doorgaan!! en waarom zou ik dat eigenlijk niet doen? dit is een klaagtopic toch??? Zn sokken, doet hij altijd binnenstebuiten in de wasmand en ik kan steeds met mn handen in zn vieze sokken gaan om ze om te keren!! en ik heb het al 10 0000000 keer gezegd en hij blijft het doen! Als hij zn kleren uitdoet zie je precies welke route hij heeft gelopen want overal ligt wel wat!!! en zn bier dan, hij laat het altijd slingeren in de avond als hij later naar bed gaat dus als de kleine wakker word en de huiskamer inloopt om te spelen moet ik haar altijd voor zijn omdat ze anders het bier opdrinkt... als ze buiten speelt komt ze zovaak zn sigaretten tegen omdat meneer te lui is om deze weg te gooien in de prullenbak die 2 meter naast hem staat... bahbahbahbah en nu ga k stoppen want hij komt zo thuis... maaruuuhhh om het even duidelijk te hebben: ik hou wel ongelofelijk veel van hem!!!! alleen soms stapelt alles zich zo op...
Heb zoeen genoeg van mensen die als je ze verteld bezig te zijn met zwanger te raken zeggen; Nou misschien kan je welniet eens zwanger raken. Zogenaamd zoeen anti telleurstelling zin. Alsof ik daar wat aan heb, zoeen hekel aan die negatieve onzin. BAH BLEH UH BLEH!:x
Momenteel ben ik in moordmodus, want alles wat ik doe gaat mis. Voel me net het tegenovergestelde van Koning Midas: Alles wat ik aanraak, veranderd in stront. Mijn moeder die kanker heeft en een ongelofelijke trut is tegenover mijn partner. Daardoor vind ik het heel moeilijk om op mijn strepen te gaan staan, want: 'Zo doe je niet tegen een kankerpatient" De eikels in het verkeer die te dom of te lui zijn om even hun poot uitsteken als ze vlak voor me af moeten slaan en dus maar verwachten dat ik vol op mijn rem van de brommer moet vliegen. Als je een keertje toetert omdat ze van dronkenschap het fietspad op slingeren zeggen ze ook nog dat "Ik toch op moet flikkeren." Dan was die persoon nog een oude vent, ook nog, dus kan ik hem ook niet met goed fatsoen een keer een tik verkopen, wat ik anders wel gedaan zou heben. GRRRRRRRRRRR Ohhh, ik hou maar op...:x
stofzuiger opgeblazen door het niet geaarde huis! en de akelige buurvrouw die aan 1 stuk door loopt te zeiken!
Ik wil even klagen dat we al een aantal maanden niks écht leuks kunnen doen zonder zorgen dat het met de financien niet goed gaat Elke keer denken of het wel kan... Zo dat lucht op hihi
Het is nu bijna 8 uur en ik ben al sinds half zeven wakker. Om half acht stonden de werklui voor de deur omdat we een nieuwe keuken krijgen en een tweede toilet in de douche. En ik vind het een HEL! -Elke dag om half acht verplicht die deur open doen -niet kunnen uitslapen want het geboor begint meteen -Overal zooi in huis, stof, afval en weet ik het wat allemaal. -6 vreemden in mijn huis die de hele dag lawaai maken. En niet alleen door het boren, neeuuujj luide grappen, liedjes zingen en achterlijke conversaties. -Water afgesloten -Gas afgesloten -Dus een week niet kunnen koken of douchen of wassen. HOE GA IK DAT OPLOSSEN?!!? -Totaal geen privacy! -En dat allemaal in mijn vakantie. Jeeeeeeej Maaaar ik mag niet hardop klagen want ik krijg immers een nieuwe keuken dus ik moet mijn mond houden en tevreden zijn. Zucht....kamperen in je eigen huis is niet leuk
Ohnee wat rot en dan net in je vakantie Kun je niet ergens gaan 'logeren' zodat je iig even rust hebt en kunt douchen/koken ed? Of moet er constant iemand bij die werklui zijn? Anders gewoon in de tuin gaan zitten en proberen even je rust te pakken (weet het, makkelijker gezegd dan gedaan...) Sterkte!!
Ben jij niet toevallig mijn buurvrouw? Mijn eerste week vakantie, en mijn buren zijn hun dakkapel aan het vernieuwen. Maakt niet zo heel veel uit, maar die ligt echt naast onze slaapkamer. Met als gevolg, dat ik dus haast mijn nest uit-tril van de herrie!:x Maar ik mag er eigenlijk niet over klagen, want wij hebben ook 3 maanden lang verbouwd..... Maar toch is het niet leuk om je vakantie zo te beginnen.
ik ben #%&&*&(*&^^%%#%&&*(*((* WEER ongesteld geworden!:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x
Ik baal ff van mijn dochter. Die heeft vandaag zo'n "niks is goed dag, dus ik jengel maar de hele tijd" Ze ligt nu op bed en ik heb er knallende hoofdpijn van
Plurkie, dat is zo ontzettend klote voor je!!!! Ik duim voor je dat het de volgende keer goed is. Ik heb vakantie en mijn kinderen zijn nooit ziek en ja hoor..de middelste is ziek. En nooit gaat mijn man alleen weg met de oudste en prompt, ik sta er dus alleen voor met Eva en de kleine Tieme. Normaal gesproken niet erg want ik ben er 3 om mij heen gewend maar als er een zieke is, is dat wel erg rot. Je aandacht gaat bijna alleen maar naar de zieke.