Etos heeft ze recent vernieuwd, Woezel en Pip hebben ze nu. Echt een verbetering tov 2 jaar geleden, lijken nu meer op die van het kruidvat. Kruidvat zeker maat 1 valt smaller dan Pampers 1. Mijn jongste zoon verzoop in die laatste dus snel geswitcht naar Kruidvat. Maar inmiddels super tevreden met wasbare luiers, is ook een optie.
Ik vind pampers echt verschrikkelijk. Duur, snel vochtig en ze stinken. Woezel en Pip luiers van de Etos daarentegen dikke prima! Nog fijner zijn Bumblies van de Plus, maar weet daarvan niet hoe de kleine maten zijn.
Bij pampers betaal je voor het merk en de reclames, zelf geen fan van pampers ( hier 3x proefpakketjes gehad en die luiers uit de babydozen en dat was altijd knudde. Kruitvat bevalt daarin tegen juist heel goed.( vallen wel wat kleiner dan pampers)En die van de aldi ook.Etos heb ik geen ervaring mee. Moet ik te ver voor rijden.
pampers vind ik niet fijn meer nadat ze hem "verbeterd" hebben. dochter lekte continu door. kruidvat was ook 1 drama. hier helemaal fan van etos luiers. amper meer ongelukjes.
Ik ben wel blij met Pampers, ze zijn trouwens altijd wel ergens in de aanbieding. 10 euro per pak heb ik er iig nooit voor betaald
Ja ik ook en de prijs met die aanbieding van vorige week (1+1 gratis) was per luier € 0,067, dat is echt goedkoop. Nooit last van lekken ofzo (zoontje is wel heel slank en heeft amper billen, weet niet hoe pasvorm is bij baby's met vetjes enzo).
Hier ook! Bij mijn eerste begonnen met Pampers, maar al snel overgestapt op Kruidvat. Bevalt veel beter. Ook op het kinderdagverblijf gebruiken ze hier alleen maar Kruidvat-luiers; nooit problemen mee gehad en scheelt zeker in de prijs.