Ja natuurlijk is dat logisch, ik begrijp je punt niet? Het is ook logisch dat ze voller zijn omdat ze vol zitten met vocht, toch? Hyaluronzuur fillers trekken vocht aan, als je dus van jezelf gauw droge lippen hebt zoals ik dan ben je daar met fillers vanaf.
het Komt op mij over alsof je nog steeds heel onzeker bent over je lippen door zo veel foto’s te plaatsen en te vragen naar of dit met of zonder fillers is, of dat je ons probeert te overtuigen.
Helaas ben ik daar ook met fillers nooit vanaf gekomen. Enige manier om droge lippen en velletjes tegen te gaan is hier 2x week de lippen scrubben.
Ik zie het niet hoor, als ik het niet had geweten dmv van je andere foto had ik het niet gezien. Ik vind het erg mooi en je hebt echt geen neppe lippen hoor.
Verwarming lager zetten (zeker in jouw geval ) kan ook echt wel helpen. Verder iedere avond als je gaat slapen insmeren met goede olijfolie.
Haha ja die verwarming zal zeker meespelen (nu 22,5 hier in huis en ik heb het nog koud liefst tik ik hem nog een graadje omhoog ik bedenk me nu door jouw post dat ik in de winter ook altijd een droge gezichtshuid heb. Zal die verwarming de boeman zijn dan Ik smeer elke avond voor het slapen gaan mijn gezicht en lippen in met pure argan olie. Voor mijn gezicht werkt dat goed, vergeet ik het drie dagen dan heb ik gelijk droge plekken. Maar voor mijn lippen zal ik zeker eens olijf olie proberen. Bedankt voor de tip
Vind ik niet, het is ook de manier hoe ze haar lippen heeft op die foto maar nee ik vind het erg mooi.
Mijn moeder had de verwarming altijd heel hoog staan (22/23 graden) en ik had standaard last van droge lippen/handen etc. Pas toen ik op mezelf ging wonen zonder tropische temperaturen thuis ging het beter.
Als ik onzeker zou zijn over mijn lippen dan zou ik er geen foto's van plaatsen, waardoor jullie je mening gaan geven. Dan zou ik ze verborgen houden, want dan zou ik bang zijn voor jullie oordeel. Anders is dat toch een omgekeerde wereld. Of heb ik dat mis? Want ik snap ook niet waarom ik er onzeker over zou moeten zijn? En waarover ook niet, over mijn huidige lippen of over mijn nieuwe lippen? Of omdat jullie vínden dat ik er onzeker over moet zijn omdat jullie het niet mooi vinden of zo? Ik probeer inderdaad te overtuigen dat het écht niet altijd duckface-lelijk hoeft te zijn en dat je er echt naast kunt zitten wat betreft inschatten of iemand fillers heeft. Want zelfs van mijn natuurlijke lippen denken jullie dat ze fillers hebben. En als dat niet lukt omdat jullie aangeven het bij mij wel te zien en het wel lelijk te vinden, even goede vrienden! Dit is een meningen topic dus ik hoor graag je mening. Anders was ik wel in mijn eigen topic gebleven. Ik zie ook vaak hele lelijk opgevulde lippen, met name op tv bij zogenaamde reality series. Dat vind ik ook zonde en niet om aan te zien. En ik durf met volle overtuiging toe te geven dat ik, ondanks dat ik eindeloos research heb gedaan naar lipfillers, plaatjes heb bekeken, mensen erover heb gesproken en daardoor veeeele malen meer lippen met fillers heb gezien dan de dames hier die fillers niks vinden (en ik ook zeker oog voor dat soort dingen heb), zelfs ik NIET altijd kan zien dat/of iemand lipfillers heeft. Dus nee ik ben niet onzeker over mijn lippen. Ook niet over mijn lippen voor fillers. Als je je haar verft van bruin naar blond omdat je dat leuk vindt, dan ben je toch niet onzeker over bruine haar? Als ik het leuk vind om vollere lippen te nemen, omdat ik dat mooi vind. Waarom betekent dat dan wel dat ik onzeker over mijn lippen was? Ik weet uit ervaring dat je niet ergens onzeker over hoeft te zijn om het leuk te vinden om het eens anders te zien. Ik hoop dat jullie me wat beter begrijpen
Alle foto's zijn zonder makeup? Geen lippenstift, geen lipgloss, geen kleurtje erop. Alleen op beide voor foto's heb ik wat vaseline op.
Ik krijg vaak de vraag of mijn lippen fillers hebben Ik vind de foto's hier in het topic subtiel geen duckface lippen.
Haha, nou, ik had toch niet gewonnen . Ik dacht dus na 1 ml doordat ze natuurlijker leken dan op de “na” foto’s, maar wel voller leken dan op de eerste foto. Ik vind je eigen/natuurlijke lippen eigenlijk al best vol en ik zie het assymetrische niet echt. Dus ik blijf erbij dat ik het voor mij persoonlijk niets zou vinden (ik vind de vollere variant zeker niet mooier namelijk), maar het gaat erom dat jij er blij mee bent toch? Ik heb er verder ook niets tegen, ik begrijp de drive gewoon niet zo goed, maar ik snap ook wel dat het op zich niet een grote ingreep is en dat als je het zelf wel een hele verbetering vind, waarom niet toch? Ik houd ook niet van (veel) make up, anderen wel, moeten ze lekker zelf weten. Ik heb dan weer wel highlights in mijn haren, want ik vind het grijs worden dan wel te snel gaan. Dus ik doe stiekem ook aan het ouder worden verbloemen .