Het alle meningen over botox, fillers en plastische chirurgie topic ;-)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Dat was ik met "ik mag nieuwe borsten van mijn man". Van hem hoeft het totaal niet. Hij vind mij mooi zoals ik ben maar laat mij tot op zekere hoogte vrij in wat ik wil. Als ik iets wil doen aan mezelf en hij wil het niet dan gaat het niet door. Zo wil ik graag permanente make-up wenkbrauwen want ik teken ze nu altijd bij, maar dat mag niet van hem. Daarom zeg ik dat ik van hem nieuwe borsten "mag". Hij weet dat mijn borsten heel erg zijn veranderd door afvallen en borstvoeding geven en dat ik er nu totaal niet meer tevreden mee ben. Ik ben 27 maar heb de lege theezakken van een oud mens. En dat is niet iets waar ik wat aan kan doen door te sporten, daar worden ze niet mooier van, dus "mag" het wel van hem.

Mijn lippen vond hij ook mooi zoals ze waren. Ik wilde ze graag iets voller zodat ze beter in verhouding zijn met de rest van mijn gezicht. Hij was er eerst fel op tegen maar ik heb hem ervan overtuigd het natuurlijk te houden en toen mocht ik het een keer proberen omdat het toch weer verdwijnt na verloop van tijd en hij vond het wel oké. Dus nu houd ik het bij.

Ik vraag zeker toestemming aan mijn man voordat ik iets aan mezelf doe hoor. Hij ziet mij vaker dan dat ik mezelf zie dus ik vind dat hij daar best in mag meebeslissen. En hij zou nooit uit zichzelf zeggen "nou die ...... van jou daar moet je maar wat aan gaan doen" want hij vindt mij mooi zo. Ik kom er altijd zelf mee en dan is het ja of nee. En andersom idem dito (al is dat nog nooit voorgevallen), zou hij mij ook om toestemming vragen als hij iets aan zijn uiterlijk zou willen laten doen.

Athina vindt dit leuk.
  2. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ik vind een spleetje tussen je tanden dus wel lelijk. Dat is een kwestie van smaak.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Ik vind het juist heel raar om toestemming te vragen, overleg zeker, maar uiteindelijk is het jouw lichaam toch?
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal maar niks, maar je mag geen permanente wenkbrauwen van hem? Dat bepaal jij toch?

YellowEyes, Anakin, Whoopy en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Wij respecteren het als de ander ergens een grens trekt en gaan daar dan niet overheen. Dat geldt voor alle grenzen die je maar kunt bedenken.

Ook al is het mijn lichaam, hij ziet mij vaker dan dat ik mezelf zie. Als hij het niet wil dan ga ik het niet alsnog doen. Dan zou ik geen respect hebben voor de grens die hij trekt. En andersom idem dito.

Athina vindt dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Ja dat kan. Wij denken daar duidelijk anders over, we laten elkaar daar geheel vrij in.

Vind het ook heel raar dat je wel nieuwe borsten mag en geen andere wenkbrauwen.. aan het 1e zit ook meer risico.

YellowEyes, Whoopy, WinterBird en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Zo vrij dat als jou man bij het overleggen nee zegt dat je het dan toch doet? Zo ja, krijgen jullie daar dan geen ruzie over? Of zetten jullie je er dan gewoon overheen?

Mijn wenkbrauwen kan ik ook prima bijtekenen zoals ik nu doe. Geeft hetzelfde effect. Van mijn borsten kan ik zelfs niks moois meer maken met een push up beha :roflmao: want ook daar hangen ze in en zie je dat ze "leeg" zijn, al van bovenaf. Echt leeg zijn ze niet want ik geef nog steeds borstvoeding, maar you catch my drift. Bovendien heb ik mijn borsten toegewijd aan ons kind/onze kinderen(hopelijk) en dat vindt mijn man zo ontzettend fijn en zo goed van me, dat hij me daarom gunt dat ze ook na 2 babietjes gevoed te hebben, weer zijn zoals ik wil.

baby90 vindt dit leuk.
  7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik heb er zelf niet zoveel mee maar ben er ook niet op tegen ofzo. Het enige jammere is dat veel mensen zo doorslaan en dat vind ik wel altijd zonde.

Heb jaren geroepen dat ik graag een borstvergroting zou willen. Met mijn A cupje heb ik nu eenmaal niet extreem veel vrouwelijke vormen. Maar het snijden in een gezond lichaam heeft me nog altijd tegen gehouden waardoor ik de stap nooit gezet heb. Maar ik kan me dus wel heel goed voorstellen dat je dat wel doet.

Een hele diepe fronsrimpel met Botox laten verminderen kan ik me ook goed voorstellen.
    Maar zolang er dan nog expressie in het gezicht over blijft.

Daar gaat het imo vaak mis. Van die strakke gezichten zonder enige expressie. Lippen die op knappen staan, bil implantaten waar je niet meer op kunt zitten ... dat extreme dat vind ik dus echt eeuwig zonde. Maar ja, een ieder moet lekker doen waar ze zelf gelukkig van worden.

Zelf heb ik alleen mijn wenkbrauwen dmv pmu laten zetten. Die waren ineens foetsie, en daar heb ik me echt lang ongelukkig over gevoeld. Iedere dag eerst een gezicht erop moeten tekenen, zwemmen en dan bang zijn dat het uitliep. Het zag er gewoon ziekig uit, je beseft echt pas wat die dingen voor je gezicht doen als je ze echt niet meer hebt.
    Vond het doodeng maar ben er zó blij mee en het is zo natuurlijk.

DN2017 vindt dit leuk.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Nee dan zouden we niet boos worden, maar daar leggen we ons dan bij neer (niet dat dat zo vaak voorkomt hoor, zitten aardig op een lijn).

Wat je borsten betreft zou ik wel je als tip willen geven even af te wachten. Na mijn 3e ben ik veel afgevallen en na 2 x 2 jaar borstvoeding echte theezakjes. Na een jaar werd dit langzamerhand weer beter. Mocht het niet is zijn, kun je het altijd nog laten doen. Snap wel dat dat naar is, vond het zelf toen ook heel vervelend.

Zwierezwaai en DN2017 vinden dit leuk.
  9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Idd, na de borstvoedingsperiode van mijn jongste had ik echt slappe, lege borsten. (Hier ook 2x 2 jaar met tussendoor 3 maanden niet ;) ) Maar nu een paar jaar later is dat echt niet meer zo. Ze zijn niet meer zo vol als toen ik bv 20 was, maar zeker niet zo ‘leeg’ gebleven als na de borstvoeding.

suus1983 en DN2017 vinden dit leuk.
  10. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de tip! Maar er is echt zwaar geschut nodig. Ik zal sowieso een borstlift en implantaten nodig hebben om ze weer te maken zoals ik ze mooi vindt, lees:normaal. Ik kan er nu een hele platte hand onder kwijt:rolleyes:. Had ooit DD en nu B.

suus1983 vindt dit leuk.
  11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Jammer is dat zeg. Ik snap dat ook wel hoor, als je nog zo jong bent. Ik zou graag een keer een borstverkleining willen, maar durf het ook weer niet aan. Als ik plaatjes zie met borsten met drains erin, dan haak ik alweer af. Ik hoop dat het met afvallen beter wordt en anders er ooit misschien toch aan geloven, van de rugpijn word ik ook niet vrolijk.

DN2017 vindt dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Klopt. Nee, zijn geen borsten meer van een 20 jarige, maar dat hoeft ook niet vind ik zelf, maar zijn gelukkig echt wel weer wat voller geworden.

DN2017 vindt dit leuk.
  13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik was dit topic gisteren aan het lezen en dacht er s avonds nog even aan.. Ik lees hier meermalen dat mensen een beugel 'ok' vinden als cosmetisch, maar fillers of botox niet - omdat je dan iets 'in' spuit. Maar er zijn natuurlijk tig vrouwen die dagelijks van alles op hun huid smeren, om dingen te camoufleren. Dat komt ook 'in' je lichaam. Via je huid komt het ook in je bloedbaan etc. Dus dat is toch eigenlijk geen verschil? Ik kan me zelfs voorstellen dat het in sommige gevallen béter is om iets in te spuiten of te tatoeëren- dan dat je het dagelijks camoufleert met ander spul...

Als ik geld genoeg had, zou ik vast ook botox in mijn voorhoofd hebben. Vanaf mijn 20ste zit daar een diepe frons. Maar ik heb zóveel andere wensen...

Oh en iemand vond het eigenlijk negatief dat haar kind het benoemde als 'jezelf mooi maken' - want je bent toch mooi zoals je bent? Maar he - met kleding maak je jezelf toch óók mooi? Voor jezelf, of voor een ander. Waarom draag je (te) hoge hakken? Om je zelf mooi te maken (hakken zijn ook niet zo goed voor je) . Dus ik denk ook, dat we er niet te zwaar aan moeten tillen allemaal..

Ik sta momenteel wel op de wachtlijst voor liposuctie/lipofilling- medisch. Maar ze halen waarschijnlijk wél meer weg dan nodig is, zodat het wel netjes (symmetrisch) wordt. Dus dat is dan mooi meegenomen ;) . Maar vind het wel héél spannend... Ook al kijk ik uit naar het resultaat - áls het resultaat blijven is (qua lipofilling) .. want dat is schijnbaar bij lipofilling altijd afwachten.

Aszz en DN2017 vinden dit leuk.
  14. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Wat spannend! Mag ik vragen wat ze gaan doen?

Botox is niet zo super duur, ongeveer € 125,- voor een zone.

15. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Hier worden dat soort dingen niet overlegt, dat bepaal ik gewoon zelf.
    Hij mag zijn mening geven maar als ik het wil dan doe ik iets.

suus1983 en DN2017 vinden dit leuk.
  16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ze gaan vet uit de binnenkant van mijn benen weghalen - en een kuiltje opvullen in mijn borst. Mogelijk wordt de borst nog wat verder opgevuld- om ze net meer symmetrisch te krijgen. Maar vanwege de wachtlijst die langer is geworden intussen- is het al weer 4 maanden geleden dat ik bij de chirurg was en dat laatste hebben we volgens mij niet helemaal besproken. Buiten dat moet er ook nog een tepelreconstructie komen. Dat gebeurd in principe in 1 operatie - tenzij de vorm van de borst teveel zou veranderen door de lipofilling (dan krijg je de tepel niet netjes) . Maar het deukje en de tepel hebben prioriteit wat mij betreft. En dan hóóp ik dat ik met 1 operatie nu klaar ben en niet alles verdwijnt... én dat ik voor de zomer klaar ben.

DN2017 vindt dit leuk.
  17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier dus wel. Zo heeft mijn man écht iets tégen tattoeages (bij anderen ok, niet bij ons) - en ik zou 'm écht ongelukkig maken als ik hierin over zijn grens zou gaan. Net zoals hij over mijn grens zou zijn als hij zijn hoofd ineens kaal zou scheren. - nu komt ineens dat liedje van jochem meyer in me op 'ik slaap lekker op de bank vannacht!' :p:D

DN2017 vindt dit leuk.
  18. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Make up en hoge hakken draag ik ook niet. Is echt een maatschappelijk iets dat we dat mooi moeten vinden. Zit er inmiddels zo ingebakken dat mensen denken dat ze echt zelf die keuze maken, maar het is toch echt aangeleerd generaties lang dat het nu “ normaal” is.
    Ik doe daar liever niet aan mee.

Fantykoekie, suus1983 en citroenrasp vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik ben ook bij een chirurg geweest om mijn borsten te laten vergroten dmv liposuctie / lipofilling ik had helaas onvoldoende vet op de juiste plaatsen om mijn cup daar 2 maten mee te vergroten.

20. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.611
    22.054
    113
    Hier absoluut ook geen hoge hakken. Weet niet wat daar mooi aan is.

Make-up wel maar niet zo overdreven. Ik houd het vaak alleen bij zelfgemaakte kohl en mascara. Ook heb ik meestal henna in mijn haar. Ik vind het verder ook niet tegenstrijdig, het gaat mij er meer om dat er een verschil zit in je natuurlijke schoonheid accentueren en je lichaam veranderen. Het kan dat een ander dat wel hetzelfde vindt, dat kan natuurlijk, maar dit is mijn mening.
    Ik vind de meeste vrouwen zonder make-up juist veel mooier. Zo'n barbie hoofd vind ik echt heel lelijk.

suus1983, Zwierezwaai en Paardenbloem vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina