Sorry dat ik het zo grof zeg, maar ik kots nog liever de longen uit m'n lijf dan de bekken- en schaambotpijn die ik nu heb. Man, wat een hel. Kon ik maar langer dan 5 min staan
Even klagen hoor: Vanmorgen weer uitgebreid met de toiletpot geknuffeld. In mijn vorige zwangerschap was ik misselijk tot ongeveer 1600 uur in de middag, maar nu ben ik het ook vaak na het avondeten! Daar word je ook heel moe van en ik functioneer gewoon maar voor 30% doordat ik zo slap en misselijk ben.
Ik zie eigenlijk een beetje op tegen de bevalling, maar als ik iedereen zo hoor, dan zie ik deze met open armen tegemoet! Zelf ben ik ook ruim 2 weken constant misselijk, en gewoon niet meer in staat ook maar íets te doen. Werk 4 dagen in de week, maar ben eigenlijk alleen maar aanwezig. En zodra ik thuis ben, lig ik in bed. Manlief doet ongelooflijk zijn best om het allemaal wat aangenamer te maken voor me, maar hij heeft net een nieuwe baan, en ook erg weinig tijd daardoor voor het huishouden. Ik wacht nu met smart op de 4e maand van mijn zwangerschap. Ik hoop zo erg dat de misselijkheid dan minder wordt!
Ben niet heel misselijk geweest het ergste vind ik de bekkenpijn, zit de hele dag op de bank, ben een uur per dag buiten heb echt het gevoel dat ik Sylvano te kort doe Maargoed vandaag geen goede moeder, morgen weer een nieuwe dag. HG lijkt me ook echt verschrikkelijk in combi met mijn overgeeffobie brrr
Hier ook met de zwangerschap van mijn zoontje (nu 3,5) elke dag misselijk geweest, heb heel erg veel overgegeven, daardoor uitgedroogd geweest en 2x opgenomen geweest vanwege de uitdroging! Toen na 16 weken ongeveer de misselijkheid weg gegaan was toen kwam er een zenuw beknelling waardoor ik alsnog niks kon doen, want kon totaal niet lopen e.d. Paar minuten per keer ongeveer.
Hier aan de primperan en omeprazol, mijn redding. Nog steeds is de misselijkheid niet 100% weg maar kan weer eten. Jeetje, wat knapt een mens daar van op! Heel veel sterkte meiden!
Bekkenpijn is indd heeel erg heb van mijn zoontje de laatste maanden in een rolstoel gezeten ik kon letterlijk me kont niet meer afvegen. Maar ondanks wat een pijn dat deed vind ik misselijkheid het ergste je kan niet eens meer normaal uit je ogen kijken. Me slokdarm is naar de ..... en zie eruit als een mager stokje uitgemergeld en al. Hak mijn arm er maar af als dat de misselijkheid weg haalt man man man wat is dit erg!