Kan misselijkheid later komen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kiekies, 10 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Meiden een vraagje.. Iedereen kijkt mij raar aan als ze zeggen oh je zal wel lekker misselijk zijn? En ik antwoord, eerlijk gezegd niet. Wordt alleen misselijk van parfum winkels maar voor de rest eigenlijk niet.
    Heb ik gewoon geluk of kan het nog komen?

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ben bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet misselijk geweest.
    Deze zwangerschap wel, maar echt minimaal.
    Niet iedereen is misselijk. Maar dat mensen het maar 'raar vinden' dat je niet misselijk bent, dat herken ik wel.
    Gefeliciteerd nog met je zwangerschap! :)

3. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik kotsmisselijk van week 6 tot week 10. Bij 2e zwangerschap van week 10 tot week 14. En vaak hoor ik vrouwen die helemaal niet misselijk zijn of helaas de hele zwangerschap juist wel. Valt dus niets over te zeggen!

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Bij mijn zoontje was ik helemaal niet misselijk tijdens de zwangerschap en deze zwangerschap sinds 6 weken. :( Vooral 's ochtends en tijdens het avondeten heb ik er last van.
    Ik heb nu al geen zin meer in vlees en cola.. Dat had ik ook bij mijn zoontje maar niet zo vroeg. :$

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bij de eerste niet misselijk geweest, alleen als ik rauw vlees rook als ik 's avonds ging koken. Mijn vriend deed daarom het vlees bakken dus had ik nergens last van.
    Bij de tweede had ik er van week 6 tot een week of 8 met vlagen last van.
    Bij deze ben ik al vanaf een paar dagen voor mijn nod flink misselijk.

6. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Bij mn dochter was ik bijna niet misselijk, ik moest alleen wel altijd wat eten voordat ik uit bed ging (crackers). Dan ging het prima. Vrat me tonnetje rond aan alle chips etc.. :D
    Nu vanaf week 6 tot nu ongeveer de hele dag kots- en kotsmisselijk. Met zetpillen was het aardig uit te houden. Nu een paar dagen daarmee gestopt en het blijft redelijk goed gaan, nog wel vlagen misselijk, maar das beter dan de hele dag misselijk en vlagen niet misselijk! Verschilt dus inderdaat enorm..

7. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ik was vooral misselijk tss week 6 en week 10.. hele dagen door van smorgens tot savonds! Maar na de 10weken was het in vlagen zeg maar.. na 12weekjes was het ineens voorbij!

Alleen de geuren zijn nog vreselijk, de smaak is anders en ik heb nu vaker hoofdpijn... maar we nemen het er allemaal bij he voor ons beebje! <3

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Bij mijn jongste zoontje was ik vanaf week 6 tot 10 beroerd. Niet perse misselijk, maar gewoon alsof ik zware griep had, zoooooo beroerd, en kapot gesloopt!
    Ik leefde op fruit en water. Kreeg iets anders niet weg. Nooit over hoeven geven, nooit echt misselijk geweest, maar had nergens zin meer in.

Wees blij meis dat je niet misselijk bent!

Nu loop ik ook nog fris en fruitig rond. Nog niet moe, voel me goed..alleen al bandenpijn met snel opstaan of hoesten.

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee valt helaas niets over te zeggen. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je niet misselijk bent.
    Wat is dat vreselijk zeg misselijk zijn pfffff
    Ik hoop voor je dat het zo blijft.

Knuffel

10. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn schoonzusje was kotsmisselijk van week 12 tot 15.. Ik ben licht misselijk geweest tot nu toe (beetje wagenziek achtig) Een vriendinnetje van mij is van dag 1 tot na de bevalling kotsmisselijk geweest en heeft tijdens de bevalling nog overgegeven van misselijkheid. Is voor iedereen verschillend dus.

11. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Hier bij vorige zwangerschap misselijk vanaf week 7 t/m de bevalling. De misselijkheid begon zo heftig dat ik een hele week niets kon binnenhouden, niet eens water... We gingen op vakantie naar een warm land en ik ben de vrijdag van tevoren bij de dokter geweest om iets te halen tegen het overgeven. Mijn man wilde eigenlijk niet eens op vakantie, omdat hij bang was dat ik zou uitdrogen, maar gelukkig hielpen de medicijnen en hoefde ik na die week alleen nog maar 's morgens over te geven, helaas wel tot het einde van mijn zwangerschap en ook tijdens de bevalling...
    De dag na de bevalling was de eerste dag dat ik niet stond te kokhalzen met een tandenborstel in mijn mond...:)

Dus: ja, je misselijkheid kan nog komen...

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben echt geen seconde misselijk geweest.
    Heb tot 34 weken best een bizarre zwangerschap omdat ik helemaal niets voelde.
    Ik kan je wel vertellen dat het na 34 weken veranderde

Ik vergaaaa van de bekkenpijn en de druk op m'n schaambot

13. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik ben in het begin ook nooit misselijk geweest. Ik werd pas rond 34 weken 's morgens misselijk.. Ik moest dan snel wat eten, anders hing ik boven de pot..

Mijn schoonzus is 9 maanden lang misselijk/ziek geweest.. Zei altijd al dat zij het voor 2 deed :p

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    "Wat niet is kan nog komen"... maar ik ben drie keer zwanger geweest en drie keer hoegenaamd niet misselijk geweest... dus wees blij voor jezelf en laat die anderen maar lekker kletsen :)

15. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Helemaal mee eens hoor, wat ik heb gehad die maanden, gun ik verder niemand! Gelukkig was ons meisje 3 weken te vroeg :)

@TS: geniet er lekker van, misselijkheid is niet iets waar je op zit te wachten, toch? ;)

16. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik ben misselijk geweest van week 4 tot week 7.. Ik denk dat ik erg geluk heb gehad!

17. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    de vorige keer was ik misselijk van 7 tot 16 weken. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en nog niet misselijk, maar dat kom vast nog!

18. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik hoop dat de misselijkheid mij dan bespaart blijft :) Iedereen thnx!

19. marzwanger

30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Ik ben ook nog totaal niet misselijk geweest... gelukkig maar! :) Wierrook en parfum in winkels vind ik idd wel vreselijk... maar dat vond ik voor mijn zwangerschap ook al niet fijn

20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    hier kreeg ik ook rare reacties ook van de doktersassistent, er is niks mis met een beetje misselijkheid.
    Ik voelde me bijna schuldig dat ik me niet over stond te geven en was door die reacties ook bang dat het mis zou gaan.
    Gelukkig hoor ik tot de 25 procent die dat niet heeft.
    In de eerste weken een beetje weeig gevoel en de enige week dat ik me beroerd voelde was omdat ik ziek was, blaasontsteking en een flinke verkoudheid.

Gewoon genieten en blij zijn dat het goed gaat.

Deel Deze Pagina