Hoi, Wij zitten in het land van bartje in ees/Borger en we willen va de week uit eten. Onze kleie meid is ook mee. Iemand hier uit de omgeving die tips heeft?
jammer onze vakantie is al voorbij, volgend jaar gaan we hier zeker eens heen. ts. zwembad in emmen is zeer aan te raden, heeft een afgesloten peutergedeelte maar goed dat was je vraag niet
Er zit een pannekoekhuis in Borger-Odoorn, de grootste pannekoeken van Nederland. Niet speciaal kindvriendelijk met speeltuin oid
Iedereen bedankt voor de tips. Meer tips zijn nog altijd welkom want ik weet het nog steeds niet. @robijntje1982 ik kan niks vinden over Texas, heb je misschien een link voor mij
Die leek ons ook leuk. Die zagen we toen we naar drouwenerzand gingen. Zit ernaast. Echt een aanrader dus?!
Ja ik vind van wel. Ook leuk voor kinderen. Je zit aan een soort riddertafel met bijpassende stoelen. Vooraf staan altijd doppindas op tafel en de doppen mogen op de grond. Gewoon leuk, informeel en goedkoop.
Toen wij in die omgeving op vakantie waren hebben we bij de Westerburcht in Westerbork gegeten, was erg lekker! Ook pannenkoeken gegeten bij de deugniet, geen aanrader (verbrande en veel te dikke pannenkoeken en het kost veel moeite om je na een klacht een nieuwe te geven). Ook een aanrader als uitje is trouwens kabouterland in Exloo, zo leuk voor zowel jong als oud! Fijne vakantie nog.
En in hele mooie omgeving!!! (op 5 minuutjes van mn huis) Land van Bartje is trouwens ook vlakbij. Ik zeg, welkom in deze mooie omgeving dames!!! Iemand vandaag nog naar de GP Eext geweest???