Vandaag bij opa en oma 2 cadeautjes gehad. Sven vond t leukst het Thomas treinbaantje Ik het spel van jumbo electro dieren. Het mooiste komt woensdag, namelijk duplo familiehuis.
Wij vieren het woensdag en ik denk dat de uitslag als volgt zal zijn: Dochter: Pop (haar 6e) Wij: Fiets Zoontje: Loopfiets Wij: Loopfiets (en houten treinbaan) Ik heb voor beide kinderen via marktplaats dus een fiets en loopfiets gekocht, verheug me er nu al op dat ze ze uitpakken
Zij: het grote Nijntje stickerboek wat ze afgelopen week kreeg. En ik ook wel eigenlijk, hebben al uren zitten stickeren
De oudste Hij: Hero Factory lego poppendingen Wij: Bob de bouwer 3d puzzel De jongste Hij: Vliegtuigje die geluid maakt en rijdt Wij: Electro smartpen
Wat ik wel opvallend vind.... De kinderen vinden iets goedkopers het leukst dan de ouders over het algemeen genomen Nou moet ik zeggen dat playmobil het hier ook altijd wint eigenlijk.. Dus snap het wel. Maar het is wel grappig om te lezen zo. Weet nog vorig jaar... Het meest favoriete kado was d'r nieuwe pyama. (En die krijgt ze elk jaar... Wat een toeval ) Wij moeten nog even wachten tot woensdag... Maar nu kan ik het topic weer extra-makkelijk volgen
De playmobil die ze van ons krijgt is juist t duurste cadeau (Vrolijke speeltuin).. Ligt natuurlijk aan de grootte vd set, maar dat vind ik over t algemeen niet zo goedkoop? Ik ben benieuwd. Zou goed kunnen dat ze ook met de magneetoorbellen t meest blij is . En misschien stopt oma dr wel een chocoladeletter bij, dan zal die favo zijn Laatst had ze 2 schuimpjes in dr schoen. Grote ogen, ohhhh schuimpjes! Ze vergat bijna t cadeautje erbij uit te pakken..
De oudste dochter. Weet niet precies wat ze het leukst vond. Alles wel geloof ik. Papa vond een bestuurbare auto met my little pony erin het leukst. (had hij uitgezocht ) De jongste dochter. chou chou baby eerste tandjes. Die vond mama ook het leukst. Papa vond alles leuk.
Hier hebben we het dit jaar zeer eenvoudig gehouden, omdat ons geld afgelopen maand helaas in een hoop parkeer- en reiskosten voor het ziekenhuis is gaan zitten. Maar dat deert Thirza niet, die was blij met haar kadootje: zo'n magnetisch tekenbord, waarmee je met een pennetje een tekening maakt en dan met zo'n schuifje de tekening weer uitwist. Hij werd direct ingewijd en in de auto terug was het, zoals ik al had verwacht, een erg handig speeltje (we rijden zeer regelmatig lange afstanden omdat mijn familie aan de andere kant van het land woont). Woensdag krijgt ze nog een prinsessenrugtasje voor naar school. Die zou ze sowieso krijgen, maar omdat ze donderdag speciaal vrij zijn van school vanwege sinterklaas, vonden we het wel leuk om op die manier ook thuis op de dag zelf nog even wat aandacht aan sinterklaas te besteden Beetje gek als je vrij krijgt om uit te slapen van pakjesavond en je dan geen pakjesavond hebt
De tiptoi, bij ons allebei Wat een leuk ding! Ik verheug me nu al op haar verjaardag, om er een leuk spel voor uit te zoeken! Ze vindt zelf het 'tikboek' ook het leukst.
Uiteindelijk gaat het om het uitpakken en de verrassing he. Niet eens perse om de inhoud. E hier ook een nieuwe pyama en oorwarmers tussen de kadoos hoor... Die had ze anders ook wel gehad maar nu dus van de Sint ipv dat ze het van mij krijgt Hier donderdag uur later beginnen... Dus niet heel de dag vrij. Vind ik niet zo erg ook trouwens
Dochter: zij: zaklampje en mini electro wij: Corolle pop Zoon; hij: inpakpapier wij: nijntje verstoppertje
Dochter: baby Annabel, time to sleep Wij: Scheetkussen en de Tiptoi. Zoontje: houten auto Wij: uitbreiding toet toet garage
Hij: houten table-top werkbankje. Op het laatste moment nog gekocht toen ik het tegenkwam en dacht dat ie het wel leuk zou vinden. Wij: wegenset als uitbreiding van zijn garage.
Dochter, Brandweer wagen, ( gek op auto's bouwvoertuigen) Mama, puzzel van woezel en pip, papa, brandweerwagen en kraanwagen.
Oudste heeft inmiddels een ander favoriet cadeau. Strijkkralen en zijn leren schrijven boekjes. Gistermiddag na school heeft hij 1 boekje helemaal zelf 'gedaan'.
Zoon: wereldbol Wij: tiptoi Dochter: houten winkeltje (eigenlijk het schort wat ik er bij heb gemaakt ) Wij: playmobiel speeltuin Leuk om te lezen allemaal!
Oudste: duplo treinset Wij: duplo treinset Jongste: knuffelhondje Wij: nijntje verstoppertje (en oudste vindt dat ook het leukste cadeau dat zijn broertje heeft gekregen )