Welk boekje van bambino loco is leuk voor meisje 2,5 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikkie97, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.973
    113
    Mijn dochter van 2,5 krijgt bambino loco van de sint.
    Nou had ik het boekje van het zandkasteel besteld, maar die is vertraagd bij bol.com en ik krijg bericht wanneer het verzonden wordt, ik weet dus niet of dat nog op tijd komt. Er staat ook de melding bij dat wanneer het langer dan drie maanden duurt het automatisch geannuleerd wordt. Eh tja das niet veelbelovend.
    Ik denk dat ik dan nu maar een ander boekje bestel zodat ze met sinterklaas in ieder geval wat heeft en dan kijk ik wel wanneer en of het zandkasteel nog komt.

Maar welk boekje is leuk om mee te beginnen? Ze kent bambino loco nog niet, maar verder is ze aardig bij de tijd, denk dat ze het gauw door heeft en de opdrachtjes die ik heb gezien in de inkijkexemplaren leken me niet echt moeilijk.
    Ze vindt dikkie dik momenteel erg leuk, nijntje is een beetje 'uit', muis kent ze niet maar vindt ze misschien ook wel leuk.
    Wie adviseert mij?

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    geen advies maar als ik jou was gewoon ff contact opnemen met bol.com en zeggen dat het voor de sint is dus dat het anders niet meer hoeft zouden ze daar moeilijk over doen?
    Ik heb voor mijn dochter ook zandkasteel gekocht ik dacht bij intertoys. .

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.973
    113
    Ja ik kan het sowieso ook annuleren, maar ditboekje is lang niet overal verkrijgbaar, bij intertoys ook,niet meer online, vandaar.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb een setje gehaald bij toys xl. Misschien zit er eentje bij jou in de buurt?

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb hier heeeeeeel veel zandkasteelboekjes bij de bruna zien staan! Mijn dochter pakte er zelfs 1 uit het schap en zei: kijk mama, koos!

Zie hem op de website niet staan, als je wil kan ik hier bij de bruna wel even kijken voor je. Pb me maar even als je dat wil

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.973
    113
    Bol.com zoekt momenteel naar een andere leverancier dus als ze her en der nog wel te krijgen zijn zal dat vast lukken.
    Heb ondertussen het boekje van dikkie dik besteld, vast ook leuk.
    Wie weet is het zandkasteel er voor de kerst ;)

7. mamaeva

mamaeva Lid

29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier naast het zandkasteel ook prinses Annabel en haar vriendinnen. Gekocht bij Intertoys.

Deel Deze Pagina