denemarken....wie kent deze campings??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 28 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wij willen dit jaar voor het eerst naar Denemarken...we hebben onze wensen op een rij gezet (locatie,afstand tot Legoland:D, prijzen enz...)
    En zijn nu op 2 mogelijke campings uit gekomen, alleen vinden we het heel moeilijk kiezen tussen deze 2:)

Wie kent toevallig de campings en kan ons helpen?
    Het gaat om:

- hejlsminde strand camping
    - esbjerg camping

2. tuc

tuc Niet meer actief

Helemaal niemand?

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik ken het (nog) niet nee, maar wij gaan in de meivakantie naar een huisje bij Hejlsminde. Geen idee of dat ook op de camping is die jij bedoelt of alleen in de buurt en ik heb dus nog geen ervaring, maar ik wil je best laten weten hoe het was als we terug komen!

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik moest even zoeken, maar ik ken alleen mensen die naar Ribe Camping zijn geweest en het daar top hebben gehad. Is een klein uurtje rijden van Legoland, net als de campings die je zelf noemt, en zo'n 670 á 700 km vanaf Utrecht.
    Andere kennissen waren op Bryrup Camping, ook heel gaaf, ongeveer 50 km van Legoland zie ik, wel iets verder rijden vanuit/naar Nederland: richting de 750 km vanaf Utrecht.

Als ik de campings die je noemt bekijk, spreekt Esbjerg Camping mij persoonlijk iets meer aan dan Hejlsminde Strand Camping. Leuk met die dieren op het terrein.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ken Heljsminde strandcamping wel, heb er niet zelf op gestaan, maar we hebben ooit een huisje gehuurd in Hejlsminde en toen heb ik hem wel gezien. Dat was wel in de herfstvakantie, dus niet heel representatief voor de zomer denk ik.

Het is een toeristendorpje. Heel veel vakantiehuisjes en die camping. In de zomer is het best gezellig denk ik. Leuk wit lang strand erbij, de zee was zelfs in de herfst prachtig blauw. En er zwommen bruinvissen (kleine dolfijntjes)!

De camping zelf ligt niet echt pal aan het strand, maar wel heel dichtbij en ik denk ook wel dat je zeezicht hebt vanaf de camping. Hij ligt wel langs een vrij drukke doorgaande weg. Tenminste, in de herfst was het niet zo druk, maar in de zomer wel, denk ik.

In het dorpje zelf is niet heel veel te beleven, qua restaurantjes, boulevard, winkeltjes enzo. Wel een leuke speeltuin voor kinderen en het is heel ruim opgezet allemaal.

Je zit niet al te ver van Kolding en daar is wel genoeg te doen en qua winkels ook alles te vinden.

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik bump en volg dit topic even. Wij willen de vouwwagen van mijn ouders lenen en op vakantie naar Denemarken dit jaar. We zaten aan de Legolandcamping te denken, maar ik zie hier al andere leuke plekken

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik volg ook, we willen volgend jaar naar Denemarken op vakantie gaan. Maar daar heb jij natuurlijk niets aan Tuc :p. Hopelijk reageren er meer!

Deel Deze Pagina