Aaaaaaaaahhhh!!!! 😆😆😆😆 Ik ga morgen dus voor het eerst sinds lange tijd weer naar de tentoonstelling van body worlds!!!😁😁😆😆 Voor mensen die het niet kennen, het is een anatomie tentoonstelling gemaakt van gedoneerde lichamen. wow! Ik heb er zo veel zin in, ik zit me er al een week op te verheugen! 😎😌 Wel een minder momentje, dit word dus de eerste dag zonder mn zoon..😓 best spannend, ik vind het nu nog niet zo erg maar vraag.me af hoe ik er morgen middag over denk ; p😰😲
Oh, ik weet nog wel dat ik een middag weg ging rond die leeftijd, ook voor het eerst zonder mijn kind. Was een heel raar gevoel, vond het best moeilijk, maar ja, het ging verder goed en inderdaad, het is ook wel prima natuurlijk om zoiets zelf te ondernemen. Veel plezier morgen en hopelijk mis je je kindje niet teveel!
Ooh daar wil ik ook nog een keer naartoe. Lijkt me echt super interessant. En komt vast goed met je zoontje. Thuiskomen is dan weer extra leuk. Veel plezier en geniet van je 'vrije' dag!
Jaa zo onwijs gaaf, ik ben er al een keer geweest een aantal jaar geleden maar ik vind het zo mooi om te zien !! En natuurlijk sleep ik mn vent mee haha
Ik ben een thuis blijf moeder. En als we een avondje samen weg gaan. En we zitten in de auto. Dan voelt het ook leeg. En dan is onze dochter 2,5 jaar. Lekker genieten. Veel plezier.
Leuk! Ben al twee keer naar bodyworlds geweest! Helaas krijg ik mijn man hier echt niet mee naar toe! Zou best nog wel een keer willen gaan. Veel plezier. Zonder kind weg gaan komt wel goed. De eerste keer is het vreemd. Ik bekijk het nu zo: Zo lang ik weet dat zij het leuk heeft, heb ik het ook leuk. Onze dochter gaat erg graag logeren.
Hele fijne dag! Hopelijk kan je het los laten dat je je kindje niet bij je hebt! Ik vind het ook altijd gek en leeg zonder ze, maar soms ook erg fijn..!
Veel plezier Wil ik ook nog eens heen.. maar moet er niet aan denken dat ik mijn kleintje dan thuis moet laten hihi dus voorlopig ga ik niet, ben wat dat betreft een slapjanus misschien
Dit heb ik dus ook. Krijg altijd zo'n flashback van home alone die moeder die ineens opschrikt, Kevin! Haha
geniet er nou maar lekker van en is een goede tentoonstelling kan ik je zeggen eve wennen maar genieten
Nou het was weer een hele mooe tentoonstelling.. daarna nog door amsterdam heen gelopen en door gereden naar kijkduin om een drankje te doen op t strand ( t was ineens zulk mooi weer !) Opa en oma hebben zich erg goed vermaakt met de kleine en ik kreeg regelmatig een update via whatsapp, ik hoefde niet eens te vragen hoe het ging Alled natuurlijk helemaal goed gegaan en het mannetje ligt nu uitgeput te slapen, en mama ook zo, want ben echt dood ! Haha
Ik heb dat echt nooit haha , ik vind het heeeeeerlijk om even zonder kinderen weg te gaan . Deed ik ook al vanaf dat ze maanden waren . Dus maak je niet teveel zorgen ... Het kan ook zo dus
Ik ben er ook geweest maar het is niets voor mij,hoe interessant ook. De doorrookte longen waren wel echt mooi om te zien! Ik moest wel bijna huilen toen ik de foetussen zag maar was net met de pil gestopt en had last van hormonen
Fijn dat het zo goed gegaan is! In het begin is het wennen en niet leuk. Maar ik vind het stiekem ook wel eens heerlijk!