Wel eigen kind verhaal. Kots van de frikandellen die hij gegeten had. Mikte precies achter de wc pot stinken gangbang...weer zoon weer spuug midden in het twee persoon.s dekbed. Spuug jak. Ook van de kids kan er niet tegen bah.
Toen mijn zoontje het rota virus had.....het arme manneke stond op een gegeven moment in de kamer, en voor hem lag een plas met een onbestemd iets....ik wist werkelijk waar niet wat het was: kots of poep. En eigenlijk nog steeds niet zeker aangezien hij ook had gepoept en toen ik naar hem toe liep, kreeg ik zelf de volle laag midden in mijn gezicht. Het is mijn eigen zoon, maar iemand die zo'n rotvirus heeft...dat kan je echt niet vergelijken met een gewoon griepje. Wat er uit hem kwam was echt walgelijk.
Heb ooit in een nachtclub gewerkt en vaak was het snachts zo smerig. Wc's compleet ondergekotst/gepoept. Sperma (denken we!) tegen de bar aan Ooit een keer een meisje die om water kwam vragen en vervolgens over de hele bar heen kotst. Dus over alle glazen die daar stonden, flessen drank, over de biertap en in het water van de spoelbak. Bleh. Echt zo'n koeienvlaai van diarree voor de wc. Bah, haha ben blij dat ik daar weg ben. Ookal was het werk zelf wel heel leuk.
Toen ik nog als dierenarts assistente werkten kregen wij in de zomer vaak konijnen die aan de achterkant helemaal vol zaten met maden die door de huid heen gevreten hadden. Dat is bij mij toch wel echt het vieste wat ik ooit mee heb gemaakt.En dan dus de maden er uit moeten spoelen en konijn schoonmaken.Meestal overlevenden de konijnen het niet.
katten kots opruimen en een dikke honden drol achter de bank moeten opruimen ,, wel eigen schuld wij tieners hadden vergeten de hond uit te laten dus de arme schat had het achter de bank gedaan en ik stapte er zo in met mijn blote voet in een warme sappige drol iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
owhh en toen ik nog als schoon maak meisje bij van der valk werkte de mannen wc's en eentje had er gepoept in de borstel houder om de toilet mee schoon te maken RANZIGGGGGG en ja wie doet dat nou ??????? vast wraak voor het slechte eten maar ik ging toch over mijn nek ,en ook spuit diarree gezien hele hokje zat onder de poep ( hoe fte wij niet schoon te maken gelukkig hebben ze een speciale dienst voor
één van de vieste dingen die ik ooit heb meegemaakt; in de diarree van de kat gaan zitten (die had z'n behoefte op de bank gedaan) Van zelf moeten doen; toiletten poetsen in het bejaardentehuis...
deze is niet van mezelf maar hoorde die van mijn moeder , die hebben een hond , en die hoorde ze plots heel hard piepen in de nacht ,, gaeen ze naar beneden , muur , verwarming , kennel en de hond onder de spuit diarree, heeft ze heeeeeeeeeeeeeel wat uren gekost om zowel alles schoon te krijgen als de hond weer goed geurend te krijgen ,ik lag eerlijk gezegd in een deuk toen ik het hoorde wel zielig voor de hond lag in zijn eigen poep
Die keer dat ik eelt verwijderde bij een vrouw. Ik was vrolijk aan de gang met mn mesje en dr zat een mini eeltpitje dus die wip ik dr uit. Komt er in eens een giga golf pus uit zetten. Het stroomde echt over mn handen en stinken!!!! Heb echt mn best moeten doen om niet over mn nek te gaan. En het was echt raar want normaal zie je symptomen van ontsteking maar dit zag ik echt totaal niet aankomen.
Ik woonde in een meidenstudentenhuis. Toen we muizen hadden hebben we gif neergezet en vallen gezet. Dus was er die dag dat ik op een dode muis stapte toen ik midden in de nacht naar de wc ging. En vooral toen ik na een lang weekend weer thuis kwam, lag er een dode reeds uit elkaar vallende muis naast de koelkast. Dus heb ik die met veel moeite opgeruimd. Zegt er zo'n tutje van een huisgenote, ja die lag er al sinds donderdagavond, maar dat ga ik echt niet opruimen hoor, veel te vies. Nee, het wordt veel frisser als het 4 dagen ligt, en bedankt he.
Ik werk als verpleegkundige op de intensive care en daar maak ik genoeg ranzige dingen mee. Mensen die al dagen of soms weken thuis hebben gelegen en onder de rottende decubitus (doorlig) wonden zitten, dat gaat echt door merg en been. Daarnaast ruiken deze mensen ook naar een rioollucht aangezien ze in hun eigen poep en plas hebben gelegen. Open buiken waar de poep of pus zo uitloopt. In combinatie met een vervelende bacterie geeft dit echt nare luchten! Door al het vocht via infuus en medicijnen die wij geven raken mensen helaas ook vaak geobstipeerd, de darmen doen hun werk niet meer. Na een aantal dagen moeten we dan vaak allerlei laxantia geven die uiteraard niet werken. Als laatste redmiddel geven we dan 2 liter 'kleanprep' via een sonde. Dit wordt ook gebruikt ter voorbereiding op een scopie van de darm. Gevolg: de darmen lopen letterlijk leeg. Erg leuk voor de dienst die na jou komt, want de opgespaarde poep stroomt werkelijk aan alle kanten van het bed eruit! Verder werk ik gewoon met lichamen die door ziekte, bacteriën en behandeling soms niet meer herkenbaar zijn. Huid laat los bij aanraken, mensen zwellen op als michelin mannetjes, bloedingen etc. Voor mij niet vies, maar soms wel naar om te zien
Werk ook ij de zorg en een man heeft een trachea stoma (opening in luchtpijp).die beste man had het buisje eruit gehaald en ga hem douchen dus kucht wat en kom sputum uit de opening.dacht alles goed weggespoeld te hebben dus ben hem aan het wassen en dacht wat is dat toch glad.kijk op de waslap hangt daar een sliert sputum aan.brrrrr kippenvel.waslap in hoekje gegooid en nieuwe gepakt.zo vies sputum.geef mij maar wonden poep en pies.
- Wormen van de kat - Hele badkamer onder diarree en kots (verzorgingstehuis) Verder wil ik er niet over hebben haha.
Wat een leuk topic! Ik wordt er vrolijk van! Ik heb er ook een paar Ik heb de landbouw school, veehouderij gedaan. Daar hoorde ook stages bij. Een stage liep ik bij de dierenambulance, die haalde bij de dierenartsen bevroren kadavers op en hadden zelf ook een vriezer. Met de ambulance bus werden die naar een soort depot gebracht waar ze werden 'vernietigd'. In een zak zat een enorme grote hond, bevroren dus. We moesten m met z'n tweeën pakken en in een soort bak leggen, maar omdat hij zo zwaar was ging dat een beetje met een zetje, kan je voorstellen hoe dat klinkt als die neerkomt... Bleghhh Ik heb in een welness centrum gewerkt, daar was ik een aantal keer in de week manager van dienst savonds. Dan behandel je bv klachten, ongelukjes enz. Maar ik heb ook vaker mannen en koppels moeten aanspreken die zeg maar niet met welness bezig waren. Het ergste vond ik een oud grijs mannetje, die in de hoek van het bad heel hard aan z'n Jopie stond te trekken. En dan moet je ze dus aanspreken... Of iemand die in de sauna had gescheten... Ook een erge is dat we getipt waren door andere gasten, ik liep met een collega naar een sauna, en daar keken we dus recht in een fluit van een mevrouw die zeg maar op dat moment werd beroerd. Echt heel erg wat mensen doen in t 'openbaar'
Bijbaantje als kamermeisje in een hotel: braaksel van andere mensen uit een wastafel opruimen, omdat het niet doorgespoeld kon worden moest alles er dus uit getild worden. Voor een baan in de thuiszorg moest ik bij een alcoholistische vrouw schoonmaken. Ohw, echt zó vreselijk smerig: ontlasting over de muren en vloer van de badkamer, dode muizen die de katten hadden gevangen erbij, bloedsporen van die muizen en die lùcht. Heel erg, maar ik heb er wel altijd mijn best gedaan. En dan te bedenken dat mijn invalster toen ik met vakantie was misbruik heeft gemaakt van de situatie en de vrouw voor duizenden euro's bestolen heeft... Steeds even langskomen om een beetje op te ruimen en een boodschapje te doen en vervolgens vooral voor zichzelf gaan shoppen... :x
Ik heb ook wel eens zo'n vies stinkend oor gehad. Brrr! Oren uitspuiten was sowieso al niet mijn hobby toen ik nog assistente was. Of vroeger van die potjes urine wat lekten, vaak zat er wel een zakje omheen. Maar toch, het idee alleen al. Nog erger als iemand bloed plaste en dat had gelekt. Gelukkig ben ik geen assistente meer en mogen ze bij ons alleen nog potjes van het ziekenhuis gebruiken. Een patiënt, is nu naar andere HA, die ik de voeten moest controleren en die serieus al maanden zijn teennagels niet geknipt had, deze waren heel erg verkalkt en hij had me een eelt waar je u tegen zegt! En laten we maar zwijgen over de lucht! Verwijzing pedicure meegegeven. Vroeger toen we nog zelf open benen behandelden. Zodra de zwachtel er af ging kwam er een lucht vrij! Ik zette altijd een bekkentje met een scheut dettol in de wasbak. Potten met vet legen in de wc tijdens een liposuctie. Lees 4 liter vet, lichaamsvocht en bloed. En dan maar hopen dat je niet de hele wc vol spettert!