Het allervieste wat je ooit hebt moeten doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door TempusFugit, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik werkte vroeger in de kinderopvang. En er was een kindje die had haar luier uit gedaan vol met poep. En heel haar bedje, muur, inclusief haarzelf onder gesmeerd. Ik moest dat opruimen en een collega deed dat kindje in bad.. Vies!

Ik heb ook in een hotel gewerkt als kamer meisje. Kwam ik ook ranzige dingen tegen. Het meest ranzige was dat ik en bed op wilde maken en de bedden tegen elkaar wilde verschuiven; plas kots op de vloerbedekking.. Bah!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jakkiebah! Ik ga zeker het topic helemaal doorlezen maar eerst wil ik dit even met jullie delen ;)

Ik werk in een redelijk chique restaurant, dus niet het type mcdonalds of eetcafé. Dan denk je dat mensen zich netjes gedragen, ook op de wc. Nou niet dus! Een keer zat de hele wc onder de poep. De bril, de onderkant van de pot, de muren, de vloer, echt alles!

Ook een keer werd een vrouw misselijk (volgens haar zeggen door een oester, ik denk dat ze gewoon niet tegen alcohol kan ;)). Ze redde het tot aan de wc, maar ik had haar een bak meegegeven, just in case. Ze had in die bak gekotst en wat doet ze, gooit ze die leeg in de wastafel :$ Die raakte vervolgens verstopt. En die mocht ik dus schoonmaken...

En een keer een man die de wc dus net niet redde, heel het halletje van boven tot onder onder de rode wijn-kots. Dat stinkt!

En we hebben een keer een kunstgebit gevonden in het toilet, haha

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    OMG! Ik wil ook graag zeggen dat ik echt super veel bewondering heb voor iedereen die in de zorg/hulpverlening werkt! Jeetje respect hoor!
    Mij echt niet gezien!
    Ik ben toen ik in Spanje woonde een keer een paar dagen vergeten de vuilnisbak te legen en toen ik op een ochtend de bak open deed zaten er allemaal maden in. Bah bah bah!!! Heb er een halve fles chloor in gegooid en ben naar m'n werk gegaan :D
    Maar dit is dus echt peanuts vergeleken bij sommige verhalen die ik hier lees!!

4. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Uitstrijkje laten maken voelde voor mij het allerviest ondanks alle poepbroeken die ik verschoond heb (en mijn eigen goede hygiëne).

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    jeetje ik ben er gewoon een beetje stil van...
    Ik heb ook wel wat ranzige verhalen, maar ik moet eerst even bijkomen haha..

6. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16

Dit heeft mijn toen peuterdochter ook gedaan.. heerlijk overal op het behang. Ze wilde verven... YAK!

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wc's schoonmaken in een verzorgingshuis terwijl er het noro virus heerst. Bah bah!! Alles zat onder de poep! :$ En dan moet je eens op een PG afdeling komen... deze mensen gingen dus net als peuters ook vingerverven op de muren..... :)

En uh.... kots ruimen.... wat vind ik dat vies!!!! Bah

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik ben werkzaam als psychiatrische verpleegkundige op een gesloten opname afdeling en heb heel wat smerige dingen gezien.

Twee voorbeelden die direct in me opkomen:

Een separeercel schoonmaken die was besmeerd met urine, ontlasting, braaksel en menstruatiebloed. Daarna onder dwang de patient zelf ook. Wat kan een mens vervuild zijn... (tgv. ziektebeeld).

Een patient heeft per abuis een verkeerde dosis medicatie gehad en in overleg met de crisisdienst moest ik de patient laten braken. De patient kwam uit polen en snapte er helemaal niks van wat de bedoeling was dus ik met een spatel net zo lang in z'n strot ''poeren'' zodat hij over moest geven, en dat meerdere malen. Ik stond erbij de kokhalzen en de tranen liepen over m'n wangen. brr....

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb hotelkamers schoongemaakt dus ja waar zullen we beginnen.

op de kamer op het bureau liggen standaard info folders. deze zijn zitten zo verpakt dat er een doekje over kan en kunnen blijven liggen. ik pak een folder op en glijd zo met mijn vinger in een gebruikte condoom die open onder de folders lag. blerk echt dat was me toch goor. heb me weken vies gevoelt. kom heel wat gebruikte condooms tegen maar de meeste zijn dichtgeknoopt en zoog ik op met de stofzuiger

doet deur open van wc en zit echt alles onder de kots, bad, douche en muren maar de wc was nog schoon. blijkbaar tijdens poepen/plassen meteen lopen kotsen. nou echt spetters tot het plafon. heb het maar opgeruimd en gelukkig waren collega's behulpzaam

bed onder bloed of poep, nat geplaste matrassen, poep in de prullenbak, rondslingerde condooms, handdoeken langs het bed of in bed en niet wetende wat er allemaal mee gedaan is.

en o wat is ik dit baantje. vond het echt leuk om te doen hoe raar het ook klinkt misschien.

mijn collega kan erg slecht tegen douche putjes met kilometer haar erin haha . moest altijd zo hard lachen als ik haar 3 kamers verder op hoorde kokhalzen haha. soms bleef je trekken en kwam er geen eind aan. een sterke maag moet je hebben en vooral niet nadenken bij wat je doet

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter toen ze klein was had haar poppenkleding in haar potje gewassen en mooi opgehangen aan de rand van haar bedje. nou wist niet dat urine zo heftig kon ruiken

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ik kan als verpleegkundige tegen heel veel maar vind tumorwonden zo stinken.

Een (al tijden) doorgebroken borsttumor(gezwel) die behoorlijk aan het rotten was. Deze man was licht verstandelijk beperkt en vond het niet nodig om ervoor naar de ha te gaan

Een patiënt die een enorme diepe rottende buikwond had door uitzaaiingen.

Pff dit is van twee jaar geleden maar de geur ruik ik nog.

Heb ooit met blote voet op een dikke naaktslak gestaan. Die ik er vervolgens niet van af kon schudden en ik de geplette slak van mijn voet moest schrapen...
    Sindsdien gaan alle lichten groot aan als ik snachts naar de wc ga.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik werk in de gehandicaptenzorg dus ja.. Ik zal niet in detail treden..;)

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man die de hele lavabo in de badkamer had ondergekotst... Stukken en brokken overall. Dus rubberhandschoenen aan en een berg aan plastic zakken om het eruit te krijgen. Daarmee klaar, blijkt de lavabo nog verstopt te zitten ook. Dus man'lief' al van ja zal je de buizen even moeten openmaken. Mooi niet dus, heb een paar steradent tabletten door het overloop gat gegooid en dan water laten lopen. (heb altijd steradent in huis voor witte kleding/spullen die gelig geworden zijn) Gelukkig was de afvoer weer normaal de volgende ochtend. En o ja, hij haalde me ervoor uit bed om 3 uur 's nachts.

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ooit gehoord van het gezegde 'schoonmaken met de Franse slag'? Dat is op waarheid gebaseerd ;)

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha, niet waar natuurlijk maar wel erg leuk gevonden van je :D

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Whahahaha das een goede

Maar leuk topic hihi

17. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik moest een keer meer met een client die zijn oren moest laten uitspuiten.. Ik dacht er komt gewoon water uit wat geel is van de oorsmeer oid. NOU, forget it. BROKKEN oorsmeer kwamen eruit! Bruin geel groen.. Gadverdamme! Ik kreeg echt braakneigingen.. zal ik nooit meer vergeten hahaha

Deel Deze Pagina