Het babypakje dat verandert van kleur wanneer baby’s temperatuur te hoog is | Jojoclub-afslanken.com Dit is toch ideaal? Vooral als ze nog heel klein zijn. Ik vind het een handige uitvinding.
Wouw, dat zou een hoop gewik en geweeg schelen, zeg! Vooral in bed (met of zonder dekentje, lange of korte mouwtjes, pyama of alleen rompertje, raam open of dicht enz enz enz)
Grappige uitvinding, alleen staat er in dat het pakje al gaat verkleuren vanaf 37 graden, terwijl de normale lichaamstemperatuur tussen de 36,5 en 37,5 ligt.
mja dus als je kleine (te) koud is blijft t normaal en anders gaat t al verkleuren... Vind t sowieso niet echt safe... Je zal dan ouders hebben die gaan bij dat kleurtje en dan blijkt t toch niet zo nauwkeurig als gehoopt. Vinger in het nekje en voelen hoe koud/warm/klam t kindje aanvoelt is toch het beste lijkt me.
Wat een onzin. Verkleurt al wanneer een baby boven de 37 graden is?? Nou dan zou ie bij Thije vrijwel altijd verkleurd zijn.
Ja grote lariekoek dit prodyct.... top of the flops gaat dit worden.... wedden dat het rond de 30 euro of duurder gaat kosten, als het gratis was zou ik het niet eens nemen...