Van de week ben ik jarig en zoals elk jaar de vraag " wat wil je hebben ? " Nu krijg ik van mijn ouders nieuwe dr martins, maar voor de rest heb ik geen inspiratie. Het is echt een luxe probleem, maar ik heb alles al wat ik graag wil, maar dat gaat er bij mijn man en kinderen niet in en moet er een cadeau gekocht worden. Wie heeft er een idee. Mooie leren tassen en luchtjes heb ik in overvloed
Een abonnement op een tijdschrift? Een boek? Een dagje uit, sauna ofzo? Een avondje naar het theater? Oorbellen, een mooie ketting of armband? Bos bloemen?
Omdat ik ook al alles heb heb heb ik voor mijn verjaardag immateriële cadeaus gevraagd. Ik heb gekregen Een dagje eropuit met een collega, zij kende de stad waar we naartoe gingen, ik niet dus dat was extra leuk. Een salsacursus. Samen uit eten. Samen naar het zwembad en sauna (samen met kind, zij past op terwijl ik in de sauna lig). Materieel cadeau, ik weet niet of je van sierraden houdt, maar ik heb zo'n Pandora armband. Daar kun je altijd een nieuw bedeltje voor vragen. Mijn zoontje is nog steeds heel trots dat hij er eentje zelf voor mij uit mocht kiezen.
Bloomon cadeaubon, dagje uit, museumkaart voor het gezin (of alleen voor jezelf), kleur- en stijl advies workshop, middagje een personal shopper..
Ik houd het hele jaar een lijstje bij, scheelt op het moment zelf veel nadenken. Hier staan er nu bv. een nieuw bakblik, Rituals doucheschuim en spullen voor mijn hobby op. En standaard cadeaubonnen, die zijn altijd handig. Man en kinderen zou ik een dagje uit of een etentje aan vragen. Voor hen zelf ook gezellig.
Iets praktisch zoals sokken ofzo? Of lekker etentje, dagje weg. Herinneringen maken! Wat doe je het liefst?
Ik kreeg vorige week; Kek mama abonnement. Thermokan Wijnglazen Flessen rose Pandora bedel Dopper fles Ik had verder nog bakspullen en gebaksbordjes op mn lijstje
Dit. Die lijst dan. Doe ik ook. Ook voor mijn kinderen trouwens. Ik heb zo’n app op m’n telefoon waar ik lijsten in kan maken en die lijsten kun je ook delen dus ik deel ze met m’n man en zo kunnen we elke keer als we op een idee komen er iets inzetten en zo doorgeven aan mensen als je de vraag krijgt.
Een dagje sauna? Geurkaarsen? (Yankee Candle bijvoorbeeld) Rituals? Etentje? Iets voor in de tuin? Planten? Geld voor een loungeset? Nieuwe jas? Geld om bij een stedentripje te leggen ofzo? Ehhh een mooi boek? Abonnement op bloemen? Sieraden?
Op mijn lijstje voor de feestdagen staan: Thermosfles Dopper Rugzak Kussens voor op de bank Dekentje voor de koude wintermaanden Douchespullen
Mijn favorieten zijn: Cadeaubonnen (h&m, prenatal, leenbakker dat soort dingen) High-tea bon van Tilly Rose (zit in Vlissingen, echt heerlijk!!) Leuke dingen om te doen Hotelovernachting Eigenlijk bijna geen materiele dingen. Vindt het leuker om dingen te doen
Ik ken dat probleem. Momenteel kom ik niet verder dan dit lijstje, gelukkig heb ik nog 2 weken. Nieuwe taartvorm Bakblik voor de airfryer xxl Zo'n gril ding voor de airfryer xxl Geurstokjes Nieuwe smartwatch Tegoedbon voor een dag klimpark/ escape room etc
Ik hou ook het hele jaar een lijdt bij. Ik vind het vooral leuk om dingen te krijgen waar ik zelf te gierig voor ben (om voor mezelf te kopen): - rituals - spullen van lush - spullen van blond amsterdam - abonnement op klikkie (helaas niet gekregen leek me heel leuk) - spellen - sieraden van ti sento - bon voor massage - dagje.sauna - weekendje weg - spullen om te haken of te stippen
Ik heb momenteel op mijn lijstje staan: Een XXL toilettas Een pittenzak Leuke lampjes om op te hangen in de tuin Grote plant met mooie pot voor in de woonkamer Lekker douchespul Lekkere fles wijn (en dan een echt goede wijn) Hoge plantenbak voor buiten
Ik hou ook een lijstje bij omdat ik niet meer iets aanschaf zonder er goed over na te denken en minimalistisch wil leven. Ik vraag qua spullen gewoon dingen die ik nodig heb (een goede pizzaschaar) of iets dat ik graag wil hebben (een linnenjurk). Verder vraag ik meestal duurdere kruidenthee, tony chocolonely, een goede huidolie, iets van Lush, bepaald drankje... Gewoon de meer luxe dingen die ik ook echt gebruik en niet altijd voor mezelf koop. Bioscoopbonnen of dagje weg, dagje oppas en weg is ook erg fijn.