Echt heel erg balen, mn hoesje was kapot gegaan (heb al een nieuwe besteld), en ik gebruik m nu zonder hoes.... Geen goed plan. Toen hij bijna uit mn handen gleed, greep ik m aan de rand vast. Helaas zat mn ring gedraaid waardoor t steentje hard tegen t glas tikte... Nu zit er een barst, ongeveer over de helft van het scherm (als je m breed vasthebt) en dan ongeveer 2 cm onder de rand. je hoorde gewoon t glas scheuren... Mijn vraag is n beetje wat nu? Hij doet t gewoon, is dus ook niet gevallen. De breuk voelt heel glad aan, geen scherpe randjes (nu dan) Het scherm doet t gewoon, geen uitval oid. Hij is denk ik nog geen jaar oud O ik baal echt heeeeeeel erg, kan wel janken! Zo'n stom ongelukje! Hij viel niet eens, was alleen mn ring die ertegen tikte.....
Heb ik ook gehad! Tijdens het koken (met recept via de IPad) viel er een fles olijfolie uit het kastje! Dit valt onder je inboedelverzekering als het binnen gebeurt. Ik ben verzekerd bij Interpolis, de volgende dag is mijn IPad opgehaald en een dag of drie later kreeg ik een splinternieuwe thuisgestuurd. Als het buiten gebeurt geldt dit niet!!! Morgen je verzekering bellen dus!
Dit geld alleen als je een uitgebreide all risk inboedelverzekering hebt. En anders je scherm laten maken kosten zijn rond de 100 euro.
Melden bij je inboedelverzekering. Vriend zijn ipad heeft ook allemaal barsten in 1 hoek, gevallen op tapijt.. Ipad doet het gewoon. Mijne daarentegen is val bestendig geloof ik Geen hoes, laat hem continu vallen, geen barstje niks.
Ik zou even aankijken of het erg hinderlijk is die barst. Ik heb ook een barst in m'n iPad mini maar heb er echt totaal geen last van. Mocht je hem willen vervangen kun je ook kijken of je het zelf kunt doen. Scheelt in de kosten (als de inboedelverzekering het niet vergoedt) en het is goed te doen. Mijn man heeft al 2 keer het scherm van z'n iPhone zelf vervangen mbv YouTube filmpjes
Inboedelverzekering inderdaad, ik heb hetzelfde met mijn telefoon op het moment maar interpolis vergoedt.
2 jaar geleden heb ik hem ook laten vallen. Zelfs met hoesje er omheen. (Er rende een veldmuis over mijn voet heen) Ik heb het glas niet laten vervangen. Kost bijna net zoveel als een nieuwe. Of je moet het zelf kunnen zetten. Wel even opletten dat het niet te koud word. Want die van mij is toen Verder gaan barsten. (Eenmalig vlak na de val. Nu kan hij prima tegen de kou) Maar naar 2 jaar doet hij het nog steeds
Ow! Hier al enkele keren gevallen maar niet kapot gegaan. Wel met hoes. Ben er ook al eens op gaan zitten en mijn zoontje is er al eens op gaan staan
Ik kreeg er 1 voor mn verjaardag. Een week later glijdt hij van de bank af plat op het scherm. Maar hee. Heb nu wel kraakhelder beeld Ik heb het dus nog steeds niet laten maken. Is nu al 10 maanden terug.
Bedankt voor al jullie reacties! Maar helaas... Vandaag mijn verzekeraar gebeld en het wordt niet vergoed. Heel jammer!! Nu maar even kijken of ik m toch ga repareren of dat ik het zo laat. Zou het nog zin hebben er alsnog zo'n plastic schermbeschermer over te doen?
Ja klopt. In Nederland was hij nog niet eens uit en er zijn nog geen schermen om het te laten repareren. Komt volgend jaar wel.
Gaat idd vaak niet meer via de inboedelverzekering. Wij hebben bij aanschaf van onze nieuwe tablet gelijk een verzekering bij gekocht voor 2 jaar. Werd ons in de winkel geadviseerd ook omdat onze oudste er vaak op zit en een ongelukje zo gebeurd is. Kostte ons 48 euro maar dan is hij overal voor verzekerd.