Ik ben nu 40+1 weken zwanger. Er was al een ander topic hierover, ik heb precies hetzelfde probleem en hopelijk is die persoon aan het bevallen Maar ik heb hier nog last van... ik had vrijdagochtend last van harde buik, die harde buiken waren om de 7 min binnen een uur. Ik ben die middag bij de vk geweest voor controle en ze heeft gelijk gekeken hoeveel ontsluiting ik had, het bleek 0,0 te zijn. daar baalde ik enorm van, Toen die vrijdagavond kreeg ik pijn in me onderbuik en onderrug, menstruatiepijn, me boven benen voelde zwaar aan en gevoel dat ik diarree had maar kwam niks uit, tot de dag van vandaag heb ik daar last van, nu voel ik me ook erg zwak en moe. ik heb gisteravond de verloskundige gebeld en die zei dat het inderdaad het begin is van een bevalling, alleen kan het dagen duren. Nog niks gemerkt van een slijmpropje, geen mini bloedverlies, niks gemerkt van vliezen gebroken. Mijn vraag is, wat zijn dagen? kan dit ook tot volgende week duren?
Je kunt er niets zinnigs over zeggen. Helaas zijn er vrouwen die weken aan het 'oefenen' zijn.. Maar gewoon zoveel mogelijk relaxen en genieten van je kindje in je buik... probeer ik ook
Ik was al 2 weken aan het oefenen voor ik beviel, dus het kan nog wel even duren. Zelfs na het verlies van de slijmprop kan het nog weken duren.