Hallo meiden, Wie heeft er een origineel idee om te vertellen dat de 3e eraan komt? Onze eerst is van 2012 en de 2e van 2013 en de 3e wordt dus 2014 ...
gezellig, ik ben nu ook ongeveer 6+6 hahaha maar ff echo dinsdag afwachten ik had het idee om een shirtje te bedrukken met op de voorkant naam zoontje en op de achterkant 2012....... ik 2013....... ( naam broertje) 2014....... ?????
Ik had heb een paar idee voor op fb: Foto van ons allemaal en dan erbij "staan we er niet mooi op met z'n 5en" Via een site een rebus maken. Foto van mij en de kids met een ? Op m'n buik getekend. Of gewoon dood leuk de echo erop zetten en de reacties afwachten.
hahaha ja idd die echo erop is wel erg grappig.. echt zo van hoppa en zie maar wat je er mee doet whahaha
Mn tante had een houten puzzel laten bedrukken, daar stonden jaartallen en namen op en bij de uk jaartal van bevallen met vraagteken. Kreeg ze erg veel leuke reacties op
Inderdaad het idee wat je met t tshirt hebt maar dan als houten puzzel. Ze liet het mensen die ze het wilde vertellen zelf in elkaar zetten
Bij jullie eerste een T-shirtje aandoen met een 1 op zijn buik, bij jullie tweede een shirtje met de 2 erop en dan zelf een T-shirt met een 3! Op je buik. Dan trui eroverheen en afwachten..... Zo hebben wij het ook gedaan en binnen 5 min riep er al iemand "hey ik zie 1 en 2, en nu nog nummer 3" toen deed ik mijn trui omhoog en toen wist iedereen het (Gefeliciteerd met de zwangerschap trouwens!)
hahaha dat is ook een goeie... 1,2,3 Jij trouwens ook 3 vlak achter elkaar soessa.. hoe waren de recties bij jullie??
Variërend van "whaa echt?! Wat geweldig! " (opa en oma) tot aan "whaa echt?! Jullie zijn knettergek! " (vrienden)
Wij hebben het 31-12-13 om 23.30 bekend gemaakt. Ik heb een buikband om gedaan waarop ik met textielstift had geschreven 'ik ben het laatste nieuws van 2013' Dit zou natuurlijk ook een andere tekst kunnen zijn. Kan helaas geen bestand bijvoegen!?