Spannend hoor! Ik ben (zonder ingrepen whatsoever) 9 dagen vóór de uitgerekende datum bevallen van een gezonde zoon, dus het kan echt zomaar zo gebeuren!
Nou gister weinig spannends meer gebeurd Vanochtend daarintegen ben ik (naar mijn idee) de slijmprop verloren. Nou ja dat zegt nog weinig, kan het nog wel een week duren.. Máár het begin is er! Vind het eigenlijk wel prettig zo.. kun je je er een beetje op voorbereiden. Bij sommige anderen begon het geheel onverwacht.. dat lijkt me ook geen pretje.. Mijn man is vanochtend weer met lood in de schoenen naar zijn werk gegaan.. Het liefste bleef hij nou thuis.. Maar als het wel écht zou beginnen is hij binnen een half uurtje ook thuis.. Nou es kijken wat de dag ons vandaag brengt! Groetjes Kalush
Pfff spannend Kalush. Hoop voor je dat de bevalling gauw doorzet want deze spanning is niks. Succes meid. Duim voor je. Silly
Spannend Kalush ! Ik hoop ook dat het binnenkort gaat beginnen ! Een collega van mij beviel twee dagen na het verliezen van de slijmprop ! Hier rommelt het een beetje, een beetje krampjes in mijn buik al de hele dag. De VK zei ook dat de kleine een stuk lager zat dan vorige week ... het zegt natuurlijk nog niets, maar ik ben wel heel benieuwd naar alles ! Toi toi ! Groetjes, Nikki F
spannend !! ik ben jaloers haha, ik moet nog even t lijkt me dooodeng die bevalling, maar t lijkt me toch zo'n fijn gevoel om daarna je kleine vast te kunnen houden.. succes !!
Als dit het geval is bij mij, dan behoor ik écht tot de 4% die op de uitgerekende dag bevallen!! Ik ben eigenlijk ook heel erg bang voor wat komen gaat. Je weet niet wat het is.. je hoort wel dat het pijnlijk is. Bij mij was het ook weer iets gezakt, 2 vingers?!? zo berekenen ze dat hier. En de krampen herken ik ook heel erg.. wie weet ga je nog eerder dan mij NikkiF!! Groetjes Kalush
Hoi Kalush ! Ik ga er niet van uit ... ik ben de prop nog niet verloren, al kan dat natuurlijk ook pas bij de bevalling gebeuren. Ik heb net nog een tijdje geslapen en sinds dien is het vrij rustig in mijn buik. Ik voel alleen de kleine maar niet echt krampjes. Ik hoop voor je dat het door zal zetten. Dat afwachten is ook niet ideaal ... Ik weet ook niet wat me te wachten staat. Zo kijk ik heel erg uit naar de bevalling en toen ik deze week die oefenweeën had, schrok ik toch wel een beetje van "gaat het nu echt beginnen ?" Een onwerkelijk gevoel is het ... je weet dat het gaat komen ... maar wát er gaat komen en wanneer, dat weet je niet ... Spannend hoor ! Als het zou beginnen, zet'm op ! Denk dan maar dat je je meisje snel in je armen hebt liggen, dat maakt heel veel (misschien wel alles) goed ! Groetjes, Nikki F
Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken.. heb al contact gehad met de VK.. De weeen laten nog op zich wachten Na mijn laatste bezoek aan de VK, waar ze zeiden dat ik niet hoef te gaan liggen.. daar hou ik me maar aan, en ga niet liggen. Een heel vreemd gevoel.. het vruchtwater druppeld zo nu en dan eruit Dacht eerst dat ik in de broek geplast had.. maar was net naar de wc geweest.. en toch was ook mijn gewone broek nat.. De VK belt vandaag nog om langs te komen.. zu zit ik met een heel vreemd gevoel.. wat moet ik nu doen? Mijn man is van 'pure schrik' het huis al aan het opruimen.. Nou weet niet of ik hier nog weer kom als 'gewoon Kalush', of dat ik hier weer kom als 'mama Kalush' Groetjes Kalush
Daar ben ik weer.. gewoon Kalush.. De VK is langs geweest.. alles was goed, alleen geen weeen.. Straks om 19.00 komt ze weer om alles in de gaten te houden. Ik baal er wel een beetje van.. ze zei vanochtend dat het nog wel tot dinsdag kon duren als de weeen niet komen. Dan wekken ze het pas op. Ik heb zo af en toe wel eens een klein krampje.. maar dat is niet voldoende.. Heeft iemand tips om weeen op te wekken?? Ben al een heel blok wezen wandelen.. beetje het huis opgeruimt.. Ook nog een beetje geslapen.. ik weet het niet meer! Groetjes Kalush
8 jaar geleden is mijn 2e kind geboren ruim nadat ik 24u met gebroken vliezen en dus ook geen weeën heb gelopen... Maar ik moest toen die 24u om was wel voor controle naar het ziekenhuis (hartfilmpje), uiteindelijk mocht ik blijven om ingeleid te worden...maar mijn zoon is toendertijd toch gewoon spontaan geboren die nacht, ze wilde namelijk pas om 8.00u gaan inleiden (kantoortijden ). Ivm infectiegevaar mocht ik ook niet inwendig onderzocht worden, en na de bevalling 1 dag blijven voor observatie. Let wel; ik heb uiteindelijk een hele gewone spontane bevalling gehad hoor.....maar wel op medische indicatie. Dit alles is 8 jaar geleden en ik weet dat de dingen ieder jaar weer anders zijn....maar dit kan toch niet zo heel anders zijn als toen? PS: Mijn verloskundige vertelde toen dat 80% spontaan bevalt binnen 24u lopen met gebroken vliezen. Heel veel succes, maar lang zal het echt niet meer duren! Gr. Cellie.
Hoi Kalush ! Spannend hoor ! Ik hoop dat het allemaal snel mag beginnen ! Zet'm op ! Groetjes, Nikki F
Ooooow meid, wat spannend! Ik denk dat ik het helemaal zou begeven. Hoop dat als je de eerst volgende keer weer hier op het forum komt, je je kunt aankondigen als MAMA KALUSH! Succes meid!
hey meid,wat spannend allemaal zeg!wauw! ik hoop dat je nu met de kleine meid in bed ligt!ahaha en anders.zet m op meid! liefs annechien