Is het normaal dat ik mezelf bij elk klein dingetje gek zit te maken? Op deze manier kan ik me wel voorstellen dat vrouwen de zwangerschap op een gegeven moment echt zat zijn! Ik hoop bij elk pijntje dat ik voel dat het gaat beginnen en dat doet het natuurlijk niet... En dan duurt het lang, die laatste weken! Ik had gisteravond in bed ineens last van vrij heftige menstruatiekramp, dat hield ook wel een uur tot anderhalf uur aan. Natuurlijk moeilijk om dan in slaap te vallen, want stel je voor dat de baby nu komt! En dan word je wakker en niks meer. Paar uur later weer kramp, niet heel heftig maar wel duidelijk aanwezig. En toen best wel druk op m'n bekken, en dan denk ik: zou het dan toch...? En ik lek een beetje, maar eerder ook al gedacht dat het vruchtwater was en toen was dat niet zo, dus dat zal nu ook wel weer noet zo zijn. Ik wil gewoon zo graag
Meid niet doen! In het gekste geval moet je nog bijna 4weken! Dat je het spannend vind kan ik heel goed begrijpen maar fixeer je niet te veel op de pijntjes. Je hebt de laatste loodjes en geloof me 99% vd vrouwen weet uiteindelijk echt wel wanneer het 'serieus' is. Doe gewoon wat je altijd doet en ga uit van overtijd lopen. Dan valt het altijd mee. (Ik heb 41wkn gelopen en hoe nieuwsgierig ik ook was,ik heb nooit eerder gedacht als toen dat het begonnen was). Mijn zoontje is van 2jan en ik was juist blij hoogzwanger te zijn met deze dagen. Lekker veel afleiding en gezelligheid!
De afleiding is inderdaad fijn! Ik ben ook fijn aan het toegeven aan mijn nesteldrang, genoeg te doen vandaag om er niet teveel bij stil te staan...
Dit klopt helemaal! Loop nu ook met pijntjes en gerommel en heb mezelf jankend gek gemaakt. Nu denk ik (eindelijk) laat maar gaan merk wel vanzelf hoe en wanneer.
Ik begin nu ook wel wat ongeduldig te worden hoor , herken het wel wat. Maar mijn vk zei dat ze denkt dat het echt nog wel een weekje duurt, dus ga me er ook niet druk om maken.. want daar krijg je alleen maar stress van en dan kan het nog wel langer duren natuurlijk
Mijn vk zei: oud en nieuw nog even en dan mag het wel komen... Ook niet heel bevorderlijk voor mijn geduld
Erg he! Ik ben nu 40 weken en 3 dagen en ik kan niet meer wachten, heb ook menstruatiepijn en denk al 1.5 week voor ik naar bed ga "zou het vannacht.." Pfffffff!
Ik ken het ook hier al een tijdje gerommel en dan denk ik zal het beginnen maar dan wordt ik smorgens wakker weer niks
Hihi vervelend meis! K was vanaf week 36 ook steeds aant denken... Wanneer komt ze? En elk weekend... Kom schat we gaan uit eten want dit kan de laatste x zijn dat we samen zijn! Helaas liep k tot 42wk door! haha dus we zijn erg veel uit eten geweest! Haha Succes met de laatste loodjes! Mijn tip; stel je in dat je beebje pas bij 42wk komt... Kan t altijd meevallen... Spannend meis!