even van me afschrijven hoor meiden, duurt nog even voordat vriendjelief thuis is. net bij het afvegen na het plassen 2 druppels bloed op mijn papiertje. schrok er enorm van! dus verloskundige gebeld en die zei rustig aan doen en als het meer word bellen. net nog 1 druppeltje na nog een keer te moeten plassen. heb echt het hart in mijn keel zitten. dus plof zo op de bank en kom er niet meer vanaf. net zelf nog even met de angelsound geluistert en gelukkig kon ik t hartje vinden en schopte mijn manneke ertegenaan
Jeetje kon zo mijn verhaal zijn. Heb ik gisteren meegemaakt. Uiteindelijk in het ziekenhuis alles laten controleren,maar niets gevonden. Maar als je ongerust bent zou ik het zeker laten controleren. Liever een keer teveel dan te weinig!
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me indenken dat je je zorgen maakt! Hopelijk worden deze zorgen snel weggenomen. Fijn dat je het hartje zo lekker kunt horen met een angelsound! Ben eraan aan het denken ook 1 aan te schaffen. Ik duim voor je!