Het begin van een nieuw avontuur..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Evia, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Hoi!

Graag stel ik mij even voor: Ik ben 26 jaar, een kleine twee jaar getrouwd en sinds vorig jaar hebben mijn man en ik besloten dat we in 2015 beginnen met 'proberen'.

Al maanden lang spiek ik zo af en toe op het forum hier, zo leerzaam en vaak ook leuk om de berichten hier te lezen. Vandaag heb ik dan een account aan mogen maken van mezelf omdat het voor mijn gevoel nu gaat beginnen. Vanaf deze week ga ik foliumzuur slikken en vanaf volgende maand gaan we 'proberen' zwanger te worden. Het is zo spannend! Steeds meer meiden om ons heen worden zwanger en merendeel 'was er niet mee bezig' en werden toch zwanger, ik ben er dus niet zo een. Ik probeer niet obsessief te zijn of te worden, maar ik kan niet zeggen dat er nog een dag voorbij gaat waarin ik geen een keer aan een kindje heb gedacht. Mijn man en ik maken bewust de keuze om vanaf april te proberen, hoe erg ik het ook vind om zo praktisch erover te moeten denken, het geeft mij meer rust op deze manier. Ik ben zo benieuwd hoe we dit proces gaan door maken en of we zwanger kunnen worden en zoja hoe snel dat dan zal gaan.

Sinds januari hoop ik al dat de maanden voorbij viegen zodat het april is. Klinkt misschien niet logisch, maar voor ons is dat het gelukkig wel. Blij dat ik nu onderdeel ben van deze website, mee mag lezen met wat jullie mee maken en ook zelf kan vertellen over waar ik sta of doorheen ga.

:)

2. Atiya

Atiya Actief lid

7 mrt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom! :)

Oh, wat heerlijk is die "voorpret".. :) Daar kon ik ook zo van genieten, al was ik soms best ongeduldig. ;) Dat ongeduldige van mij was ook tijdens het proberen niet altijd fijn. Hopelijk heb jij daar niet zoveel last van. ;) Ik wens jullie heel veel geluk vanaf april en heel veel plezier hier op ZP!

3. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Dankjewel!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en alvast veel succes. :)

Deel Deze Pagina