Geweldig Elmo Ik zal super hard voor je duimen dat alles gaat zoals wij het graag willen zien Namelijk een succes volle tp en een bericht onder gedeelte : IK BEN ZWANGER Meis, ik wens je alle succes van de wereld en hoop dat maandag alles goed zal gaan . Zal zelfs in mn slaap blijven door duimen voor je ( heb automatisch knopje gevonden ) Groetjes Joyce
Bedankt weer meiden! Bij ICSI is het enige verschil dat het zaadje in de eicel wordt geinjecteerd. Het hoeft er dus verder niet meer zelf in te zwemmen zeg maar. Dit scheelt weer een stap en dus voor een slechtere zwemmer toch een hele goede kans! Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden! Elmo
heey meid, nou wil je in ieder geval heel veel succes wensen!!! ik ben bijna aan het einde, en ik ben gewoon door de pil heen zwanger geworden, k heb er dus eigelijk nooit bij stil gestaan dat het ook moeilijk ken gaan ik lees net je verhaaltjes en heb erge respect dat je het allemaal zo goed vol houdt!!! petje af... succes xxx
ow dat is supers Elmo, fijne gedachte dat er nu toch heel wat spannends gebeurd ergens in een lab. ik duim ook mee. lieke.
Elmoooooooooooooooooooo, ik blijf duimen hoor meid! Maandag heb je gewoon een cavitatie! Let maar op. (dat is dat ze niet meer kunnen tellen hoeveel cellig je embryo is, en dat is een goed teken) Ik duim duim duim duim duim duim.......én duim voor je meid!
pfff was het maar Maandag zeg. Ik hoop zo dat het goedgegaan is en dat de terug plaatsing kan beginnen! Ik blijf ook voor je duimen!!! * blijft zenuwachtig voor Elmo*
Ben vanaf morgen weer een paar dagen weg, dus ik wil je voor morgen alvast heeeeel erg veel succes wensen! Ik denk aan jullie! knuffel Natasja
Ik heb nu weer even zo'n pieker momentje...wat als het slecht nieuws is? Zit ik op mijn werk....als het positief is...terugplaatsen, twee weken wachten.... Heel spannend, ik hoop dat niemand van jullie dit hoeft mee te maken! Bedankt voor het meeleven. Liefs Elmo
Elmo , dit is niet rot bedoeld hoor , maar wij zijn juist blij voor jou dat deze mogelijkheid er is Tuurlijk is het een stuk spannender en zo , maar zonder zou het nog moeilijker zijn geweest . In elk geval gaan mijn duimpjes op topsnelheid voor je in de hoop dat je morgen goed nieuws brengt Groetjes Joyce
Oh, ik ben ook rete-blij met deze mogelijkheid hoor! haha Tis alleen allemaal zo'n spanning. Het hangt van zoveel dingen af allemaal. Bij een spontane zwangerschap leg je dezelfde levels af, alleen weet je dan niet hoeveel je er al gehaald hebt. Wij zijn nu zo'n eind. Nog twee te gaan...het is al zo dichtbij aan het worden maar er kan nog van alles misgaan. Bij het eindstation zijn we zwanger, net als jullie. Voor jullie is dit het begin, voor ons bijna het einde (van het parcour dan). De bedoeling is dat we uiteindelijk allemaal de finish halaen...DE BEVALLING haha Op de finish dan maar! Liefs Elmo *wacht wacht wacht*
Nou , ik duim voor je dat je in elk geval al heel snel op het volgende level zit ,nl.ZWANGER Dat zou voor nu al een geweldig bericht zijn Je hebt er genoeg moeite voor moeten doen ........... De rest komt daarna dan wel weer hihi Groetjes Joyce
Jee je zit met zo'n moment op je werk? Nu? Gelukkig heb je het forum, heel veel sterkte en succes hoor...
JOEHOEEEEEEEE Vandaag om 11.00 uur hebben ze onze embryo teruggeplaatst! Wat een super ervaring is dat zeg! Prachtig!! Je mag steeds meekijken op een scherm wat ze in het lab doen en via de echo hebben we "puk" echt mijn baarmoeder zien betreden....wauw! Nu maar afwachten en twee lange weken duimen.... De glimlach die nu op mijn gezicht zit is er de eerste dagen niet af te krijgen!! Als ik nou maar niet de op bezoek krijg! Heel veel liefs, Elmo *draagt een "puk" in haar buikje*
wauw, helemaal super! laat puk maar lekker ff bijkomen en flink laten groeien daar in je warme buik! ik blijf voor je duimen!
*danst uitbundig voor Elmo* JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Hou die glimlach maar op je gezicht!!!! Ow kleine baby kom op maar je papa en mama heel erg blij!!!! Groei maar lekker door!!! Want die duivels mogen never nooit niet komen!! Ehh ja over negen maanden! Wat zal dat een mooi gezicht zijn geweest zeg, die terugplaatsing. Geniet maar lekker Elmo, deze eervaring pakken ze je niet weer af! Liefs Jolanda
ELMO!!!! wat een fantastisch nieuws!!!! weer een level verder!!! de eindstreep komt nu wel heel erg dichtbij!!!! ik ben heel blij voor je.... PUK: blijf zitten waar je zit voor 9 maanden!! liefs elfje