Joehoeeeeeeeee , maak even een vreugde dansje voor Elmo Spreekt kleine puk even toe : Lieve kleine puk . Zou je alsjebliefd willen blijven zitten waar je zit : Je zou papa en mama heel blij maken als zij jou over een maand of 9 zouden kunnen zien en vasthouden Hou je maar lekker vast aan mama`s buik en groei maar goed . Liefs Joyce van de zwangerschapspagina Groetjes Joyce
JOEPIIEEEEEEEEEE Ik spring een gat in de lucht voor jullie! Wat geweldig nieuws meid!! En denk erom Puk;blijf zitten waar je zit en over 9 maanden mag je er pas uit!
Puk, blijf zitten waar je zit. Nestel je maar snel in en groei groei groei!! Ik duim voor je Elmo!!!!!!!!!!!!!
Wow Elmo, dat moet een goed gevoel zijn geweest en zijn. En nu maar doorduimen dat puk blijft waar die is. Ik hoop over twee weken een heel mooi bericht van je te vernemen!!! Karin
wat goed allemaal elmo. Nu hopen dat het mag blijven zitten de komende 9 maanden!! Ik ga voor je duimen!
Elmo heb je wel een foto van je zelf genomen na de tp ?? want jij en Lina weten natuurlijk wel waneer je zwanger bent "gemaakt" dus dan heb je een apparte foto voor je puk. Kijk hier was mama net zwanger van je.
Ik wil jullie dromerige kijk op de zaak niet verpesten maar: je bent pas zwanger na de innesteling! Ik ben nu dus niet zwanger!! Ik moet nog zwanger worden..duurt een dag of 5, 6 als het lukt natuurlijk. Ik vind alles al gepland genoeg dus om nou te zeggen een foto'tje...nee. Er zijn er wel hoor! Die dat doen, maar wij willen het zo "gewoon" mogelijk laten. Bedankt voor al jullie liever reacties! Elmo
Nou Elmo, ik hoop voor jou en je partner dat het wachten beloond word met je grootste hartewens. Ondertussen, als je nagels tot op het bot zijn afgebeten, dan heb ik nog wel een paar duimen voor je hoor. 'n beetje een dooddoener, maar probeer lekker je zinnen te verzetten en ergens anders aan te denken. Des te sneller zijn de 2 weken om. Groetjes van Kiki
Nog ruim anderhalve week wachten....denk dat ik zo aan mijn toetsenbord begin!! haha *bedenkt zich dat dat niet kan ivm laptop*
ik heb ook nog wel duimen voor je hoor!!!! ik wil je heel veel succes wensen, en ik hoop een positief bericht van je te horen... duim duim duim duim...
Ik heb me laten vertellen... Dat het is om mijn baarmoeder zo gunstig mogelijk te houden! Zodat emmy (alias Puk) een mooi plekje vindt en houdt! Elmo Update, ik vond nog iets op internet: Ter ondersteuning van de functie van het gele lichaam wordt soms afhankelijk van het gekozen stimulatieschema enige dagen na de punctie een aantal malen een HCG injectie (Pregnyl 1500) gegeven. Hierdoor wordt een grote hoeveelheid van het hormoon progesteron geproduceerd en ontstaat er in de baarmoeder een situatie die optimaal is voor de innesteling van een embryo.