Nog 6!!! Ik ben best rustig maar..... zoals bij iedereen steken er nu allerlei symptomen de kop op! Eerst dus die gekke steekjes, weet nog steeds niet wat dit is/was...? Ik heb het een paar dagen gehad en sinds vandaag is het weg. Ik heb er iets anders moois cadeau voor gekregen hele zere (.)(.)!! Het is echt niet BEST! Doet echt zeer!! Ze zien er helaas niet anders uit en de tepels doen niet zeer dit is dacht ik wel een goed teken. Kortom, het blijft een raadsel en gegis hierzo! Nog 6 dagen wachten..... Liefs Elmo *heb wel gisteren al wat ongi krampjes gehad*
ongikrampjes kunnen ook de voorbode zijn van zwangerschap. Ik had ook ongigevoel. Dus het kan nog alle kanten op Elmo. We blijven duimen voor je.
spannend!! wij duimen gewoon door...... Helaas ben ik op vakantie als jij mag gaan testen, maar ik denk dat een van de eerste dingen die ik doe als ik terug ben.... kijken hoe het jou is vergaan!!! Karin
Ik voel helemaal niks meer nu!!! Lekker wezen sporten en beetje gewinkeld....nu maar wachten! Ben er nou wel zat van hoor, wil het nu wel weten.... Pukkie...pukkie.....ben je er nog??? whahaha Liefs Elmo
Ik antwoord effe voor pukkie: * ja mama ik zit nu nog lekker in je buikje, en dat ben ik negen maanden van plan* Nouja dat moet van mij, en de vorige keer luisterde hij ook, ( tenminste toen hij alleen nog maar een eitje was), dus dat moet hij nou ook!! Maar zonder gekheid, laat je niet gekmaken Elmo. Die kwaaltjes hoeven er helemaal niet te zijn, probeer daar niet teveel op te letten. En verder blijf ik keihard voor jullie duimen. Liefs
Heerlijk om een reactie van Puk te krijgen *zwijmel* haha...mama....wat klinkt dat ver weg zeg! Ik laat me ook niet echt gekmaken hoor...ben aardig down to earth zeg maar. Je wordt het gewoon beu, duurt lang allemaal. We gaan gewoon door! Nog 1 dagje werken, vrijdag, ik denk dat ik maandag voor de zekerheid maar vrij neem.... Zowel bij pos. en neg. nieuws! Liefs Elmo
ja dat had ik al wel in de gaten. Dat je vrij nuchter denkt over dingen. Dat vind ik heel knap. Ja ik kan me voorstellen dat je zowel als bij positief nieuws als negatief nieuws, gewoon lekker thuis wilt zijn. en dat mama? Dat komt er echt aan hoor!
Spannend allemaal Elmo! gelukkig blijf je er nuchter onder, meer kan je toch ook niet doen! Lekker een lang weekeind is ook relaxt! Doe rustig aan en we blijven voor je duimen!!!! *maandag GOED nieuws*
Pffff gisteren had ik me voorgenomen om vandaag lekker uit te slapen...manlief vond dat ik gelijk had. Donderdag is de enige dag dat ik uit kan slapen dus dacht, laat ik dat dan ook maar doen! Pfffff 10.30 mijn nest eens uit!!! Das niet best!!! Direct maar ff met de hond wandelen, arm beest! Nu moet ik nog van alles doen, strijken, stofzuigen, eigenlijk het hele huis even bij langs Maargoed, blijven we fit bij. Ik ben het wachten nu echt bijna beu! Tis nu niet leuk meer! Als ik nu ongi word, dan was is zooooo dichtbij... Nog vier nachtjes slapen...grrrrrr SPANNEND Verder heb ik nog steeds nergens last van. Kan gelukkig ook helemaal niks meer doen want dinsdag ging de laatste Pregnyl erin. Tis klaar...deze ronde is sowieso voor ons klaar! Nu wachten op ongi/test. Liefs Elmo *stuitert niet van hormonen maar van spanning*