Het blijft spannend Elmo. Ennuh............ja het is zwaar die k*o*e wachtweken. Ik heb het nu 2 x meegemaakt. Maar het zit er nu bijna op voor je.
Nou Elmo , ik duim ook nog steeds keihard mee hoor !!!! Hihi , en me collega`s maar denken ; waar is zij nou de hele tijd mee bezig Maar ik hoop echt voor je dat je maandag een posi test hebt Maandag is mooi mn vrije dag , dus kan het dan goed volgen maandag Mijn duimen gaan extra hard nu voor je Groetjes Joyce
Jee meid, kan me voorstellen dat je op van de zenuwen bent. Lijkt mij ook super spannend. Ik haat het wachten al....dus bij jou moet dat idd nog erger zijn. Het zit er nu bijna op..nog even volhouden meis. Ik duim voor heel goed nieuws en denk idd dat het goed is dat je vrij hebt genomen. Even lekker tijd voor jezelf. Ik denk aan je! Knuf Elvira
he elmo, denk plaats ook even een berichtje bij jou, kon ik gelijk even op de hoogte komen hoe t er bij jou voor staat. en ik lees dat t erg spannend is. ziten we nu in t zelfde schuitje.............wachten!!! alleen weet ik niet precies wanneer m'n ei langs is geweest...... jij kan maandag testen las ik als de ongi er nog niet is. spannend.............duim vor je!!!!!!! groetjes radna x x x hahaha hebben jullie je "kindje too be"puk gedoopt...... puk heeft t vast naar dr zin daar lekker warm in jou buik, dus ze houd t vast nog wel even vol.......toch puk???
@Radna: idd ja....onze embryo noemen we Puk...emmy vonden we afgezaagd en embryo klinkt zo afstandelijk....wie weet wordt het echt ons kindje! En verder...pfffff.....ik heb zulke ups en downs..... Niet best!! Ik ben er zat van! Ga morgenochtend lekker voor een weekendje naar mijn aller liefste vriendinnetje en met zijn viertjes komen we er wel doorheen denk ik. Denk wel dat ik misschien zondag al ga testen als er nog geen zijn. Soms denk ik ff...oh shit...daar komen ze...broekloeren maar nee...weer niks. Om gek van te worden. Liefs Elmo *dus niet schrikken als jullie niks horen....ben gewoon weg*
ok meis, dan weten we dat voor we een search part uitzetten! ik zal zondag aan je denken! heb je geen buikpijn?
Ik heb heel soms wat van die hele kleine ongi gevoelens zo hier en daar. Dat is steeds maar heel kort, net genoeg om je kapot te schrikken zeg maar! Heel ff steekjes in mijn buik, anders dan eerder omschreven...drukkend gevoel in onderrug....echt van die ongi dingen. Verder eigenlijk nergens last van ... nou ja das wel ff smerig hoor maar: hele dunne afscheiding, doorzichtig.... Aangezien ik echt helemaal niks meer van dat soort dingen begrijp...neem ik het voor lief en ervaar ik wel wat het achteraf blijkt te zijn Elmo
dat is waar! vind het wel mega spannend voor je hoor! en die afscheiding heb je nog nooit eerder gezien?
Neeh...niet met deze vormen nee Was nog een detail vergeten....borsten doen nog steeds wel zeer....ene dag minder dan de ander...maar ik voel ze! Kan allemaal twee kanten op...er is niks zinnigs van te zeggen, helaas! Elmo
Jammer he, dat we niet stiekem binnen kunnen kijken! elmo, mijn duimen draaien, geniet van je weekend! knuffel natasja
een hele fijne dag vandaag, zet je verstand maar lekker op 0! spannend hoor! heel veel succes morgen!!!
He meid at een spanning zeg, nog 3 dagen toch en dan kan je eindelijk testen. Weer heel veel succes gewenst met wachten