meis verdikke wat gggrrrr , als die duivel dan toch moet komen dan maar zo snel mogelijk sterkte xxxx
Hoi elmo at balen zeg dat er te weinig hcg in je bloed zat, maar goed ze het is niet voor niks dat als je ongi niet doorzet dat ze je vrijdag weer terug willen zien. Misschien dat je lichaam langzaam HCG hormoon aanmaakt en dat er dus nog hoop is voor je. Zoalng de ongi weg blijft zal ik toch nog even voor je duimen
Heb vanmiddag het zh even gebeld. Moet sowieso op hCG laten prikken en de zijn er inmiddels gelukkig ook al. Hoef ik me nergens meer op te verheugen, tis afgelopen voor deze ronde. Bedankt voor jullie lieve woorden. Liefs Elmo
heel veel sterkte elmo. dat de maand mei maar een goede mag wordne voor jou. in mei leggen alle vogels een ei en hopelijk jij ook met goede bevruchting en uiteindelijk een mooi wondertje!
sterkte elmo!! hopelijk is het de volgende keer raak! het is je gegund, je wacht al zo lang!!! liefs elfje
he elmo, heel veel sterkte....... niet de moed op geven hoor, jullie komen aan de beurt dat verdienen jullie!!!!!!!!!!!!!! lieffs radna x x x
heej Elmo vervelend zeg, ik baal met je mee. mag je nu elke cyclus op deze manier mee doen ? of zijn het maar een paar behandelingen ? hoe zit dat vanaf nu ? vind je niet erg dat ik vraag ? liek.
verdorie, wat balen elmo. had zo voor je gehoopt. ga je nu direct voor een volgende behandeling? Hoop voor je dat je wens snel in vervulling mag gaan.
He meiden, Als vrijdag mijn hCG gezakt is mag ik in principe meteen door voor de volgende ronde. Gisteren was CD1...denk maandag de eerste FM weer. Ik voel me intussen alweer een stuk beter en kan weer uitkijken naar de volgende ronde. Wie weet hebben we dan meer geluk. Veel liefs, Elmo