Nogmaals bedant meiden! Voel me nu wel echt heel ongi hoor!! Doet super zeer dit keer.... Ik heb het vermoeden dat het komt door dat half bakken innestelen van onze puk maar weet dat natuurlijk niet zeker. Heb het wel ff nagevraagd. Ik weet ook dat ik aan dat soort info niet veel heb maar wil graag weten wat er met mijn lijf gebeurd...ben gewooon nieuwsgierig aangelegd denk ik. Tis iig goed doorgezet..nou maar hopen dat vrijdag mijn hCG ook goed gezakt is!! Zondag of maandag w.s. de eerste fm alweer.... hoezo ff op adem komen...pukkie 2 here we come!!! Elmo
Zo jij gaat wel in een sneltreinvaart door De meeste die ik ken lassen een rust maand in Maar dat is ieder voor zich natuurlijk Maar ik ga weer voor je duimen en hopen dat deze ronde de juiste zal zijn dikke knuffel
Hoi Nalan, Ik kan dat misschien wel verklaren hoor! Wij doen de ICSI in eigen cyclus dat is qua hormonen minder belastend dan een gestimuleerde poging. Ik spuit wel maar mijn eigen cyclus regelt de boel, heb dus wel kans op een eisprong en dan is alles voor niks geweest. Ook heb ik maar 1 eitje en niet meerdere...misschien dat je het zo beter begrijpt. Bedankt voor je knuffel, doet wel goed Elmo *heeft even niks voor tussen de sterretjes*
jeetje elmo wat vervelend dat het niet gelukt is. Maar je bent alweer met puk 2 bezig, veel succes ik duim voor je dat deze ronde meer kans heeft liefs fredje
Balen Elmo Maar ik ga nu dubbel zo hard duimen voor je dat alles goed gaat met puk 2 . Ik vind dat je nu wel lang genoeg hebt gewacht . Een dikke knuffel en heel veel succes Groetjes Joyce
Wil jullie ook veel geluk toewensen. Heb veel bewondering voor je hoe je je hier door heen slaat. Die postieve gedachten moeten gewoon plaats maken voor iets heel moois. Toch zal het zeker niet altijd mee vallen, ja zal je regelmatig ook wel ellendig voelen. Denk aan je/ jullie. Liefs Jenny
He wat jammer Elmo, ik heb op vakantie nog aan je gedacht. Nu maar hopen dat Puk 2 zich beter gaat nestelen. Ik ga weer voor je duimen Karin
Hey meiden, hCG is gezakt naar 2!!! Als ik wil mag ik weer starten...tuurlijk wil ik dat! Dinsdag de eerste fm weer. Op naar poging 2! Liefs ELmo
Juuuhhhj! Fijn dat jullie weer verder mogen! *puk 2, laat je paps en mams niet in de steek* Ik denk aan jullie! Knuf Elvira
Wat goed Elmo! Op naar een mooi ei en een goede zaadcel wat de juiste chemie heeft. Ennuh.....dinsdag is een hele mooie dag! (mijn verjaardag) Ik hoop dat er een mooi begin is van de tweede ronde.
Ja, dinsdag is een goede dag, ook mij verjaardag. We zullen het er maar op houden dat het een vruchtbare dag is en wordt! Liefs Jenny