Hey meiss... Heb net je verhaal gelezen....pfff jemig Heel veel succes!! Ik leef met je mee. Liefs Daan
Hey meiden, Morgen weer heen!! Hoop dat ie er eindelijk klaar voor is. De spuiten liggen klaar dus ik kan los! Karin: Je bent alweer ruim 10 weken zeg!!! Wat gaat de tijd toch snel he! Hoe gaat het met je? Jolanda: hoe is het met jou? Alles onder controle? Liefs Elmo
Ha Elmo, en..... ik hoop op goed nieuws vanochtend. Met mij gaat alles (te) goed... Ik heb nergens last van wat me ook wel heel onzeker maakt maar ik hoop 26 mei een heel mooi kloppend hartje en een kleine te zien op de echo. IK probeer toch maar een positieve instelling te houden, want meestal gaat het toch goed...... Ik hoor weer snel van je.... Karin
Ja hoor! 14mm maar liefst! De eerste spuiten zijn weer gezet. Vrijdag weer komen en als alles goed gaat verwacht ik zondag/maandag/dinsdag de punctie. Hangt even van vrijdag af. Ben echt super opgelucht zeg! Hij doet het!!!! Liefs Elmo
Hey Lieke, Ze zullen wel moeten want anders is mijn eisprong geweest en alles voor niks geweest. Dat heb je als je arts bent whaha Elmo
Was wel domme vraag eigenlijk he Elmo.... had het antwoord al wel kunnen weten. ga je naar een speciale kliniek ? omdat normaliter zh natuurlijk in weekende alleen open zijn voor spoedgevallen.
Is geen domme vraag hoor! Ik ga gewoon naar een Universitair ziekenhuis in Nederland. De poli is dan open voor mensen die een fm hebben en de punctie en tp kunnen dus altijd terecht (gelukkig). Hadden ze maar een vak moeten leren he whahaha Elmo
Helemaal toppie Elmo! Heb weer een paar extra duimen tevoorschijn gehaald. Ik ga weer op vól vermogen draaien!
zoo !!! Dan is goed nieuws!!! Groei maar lekker door eitje!!! ja met mij gaat het wel goed, moe haha maar verder alles onder controle, hartje klopt, dus kan niet beter!