Hoi Elmo . Sorry , lees dit nu pas Maar in elk geval wens ik je heel veel sterkte toe en natuurlijk nog meer geluk Ik hoop dat je ons snel goed nieuws mag vertellen . Groetjes Joyce
Lina ze houd ons gewoon in spanning. die is lekker aan het bankhangen en aan het bij komen van alle dingen die over haar heen zijn gekomen Maar ik ben het met Lina eens vertel vertel
Ik ga me nu zorgen maken om Elmo. Dit is nix voor haar om zo lang niet te reageren. Asjeblief Elmo............. laat ons weten hoe het was. We steunen je door dik en dun!
Sorry sorry sorry....druk druk druk...komt ie: We waren keurig op tijd en ook zo aan de beurt. Op een heel geestig typje bij de balie na dan...iedereen lag in een deuk dus dat werkte behoorlijk onstpannend. Ik was toch een tikkie nerveus, had ik niet gedacht omdat ik de fm eigenlijk wel ken. Toch had ik wat buikpijn. Ik had helaas een "nieuwe" en dat heb ik geweten.....mijn eierstokken zijn flexibeler dan ik dacht 8) Maargoed....ik heb het overleeft! Wat we al verwacht hadden was de inhoud nog te klein om er iets mee te doen. Woensdag (morgen idd) moeten we weer heen voor een FM. Ook moesten we bloedprikken (allebei, wat we niet wisten) dus dat kon er ook nog wel ff achteraan. Ik moet elke keer prikken, voor de hormoonspiegel. Prikinstructies krijgen we pas als we de eerste keer moeten prikken dus dat kan nog even duren maar kan ook morgen zijn. Tot die tijd moeten we elke keer de med. meenemen, vooruit maar weer...haha Dit was mijn spreekbeurt...zijn er nog vragen HAHAHAHAHAHA Dikke zoen, Elmo nogmaals sorry voor het late verhaal: zitten in een renovatie thuis, hubbie is vandaag jarig...werk is druk..noem maar op.
Ow ja..maandag was CD 6 en morgen dus 8. Ik verwacht rond dag 11 met prikken te kunnen beginnen...n.a.v. ervaringen van andere meiden. Kussss
He elmo wat is cd 6?? ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het je zal vergaan en zal ook regelmatig effe neuzen hier!! Karin
Dat is je Cyclus Dag..haha enne..jij ontzettend gefeliciteerd he! zie ik. Ik kijk niet meer zo bij zwangeren (begrijp je denk ik wel). Liefs Elmo Enne...vragen mag altijd hoor
thanks Elmo en... ik snap het helemaal. Ik heb zelf ook wel enkele dipjes gehad. als ik effe nadenk had ik dat ook zelf kunnen bedenken denk ik, maar goed, het is altijd handig dat jij het dan nog beter weet. Heel veel succes!! Karin
Gefeliciteerd met je Hubbie Elmo en ja de "vampieren "(zo als Lina ze noemt) eten geven hoort er bij. Maar ik hoop dat je morgen je prik instructies krijgt en dat je een goede oogst mag krijgen. een stuk of 10 folikels op ze minst
Nalan: de prikinstructies hebben we nog niet gehad vandaag....ze moeten nog even doorgroeien. Vrijdag moeten we weer en de doc. verwacht dat we dan een heel eind zijn Ook zal het niet best zijn als ik op 10 follikels uitkom, we doen namenlijk ICSI in eigen cyclus 8) We wachten dus braaf op mijn eigen gefabriceerde ei! Er zijn nu meerdere eiblaasjes te zien waarvan er als het goed is 1 uitgroeit tot het "ei van de maand" Het wachten is dus op "the winner" Kus Elmo *neemt het echt wel serieus hoor, kan me voorstellen dat je twijfelt als je het terugleest* 8)
Tuurlijk zit er een "winner"bij en in Dec heb je een mooi wondertje Knuffel *Nee ik twijfel niet en ik ben het "al vergeten".*