Oh ja, de Pregnyl zit er weer in! au au au Mijn buik doet weer goed zeer dus dat is een goed teken! Ik hoop zo dat morgen mij ei er nog zit!!! We gaan er samen weer helemaal voor en zien het wel. Knufffff *zit al bijna weer op d'r wolkje*
Fijn dat jullie er saampjes weer helemaal voor gaan! En bij mij is de maand waarin ik zwanger zou raken gependeld, maar maakt idd niet uit En dromen mag zeer zekers meid Ik denk aan je deze week en hoop op een supersonisch wonderei!
Ik ga weer duimen voor je. en je ei zit er morgen nog wel en en gaat een goede zwemmer in en dan deelt hij zich tot een mooie 8 cellige. en dan heb jij 8 en een halve maand een knalrose wolk waar je op zit te dromen
Hey meiden, Het is weer goed gegaan! Ei zat er nog en er zat een eicel in. Zwemmers waren ook voldoende! Donderdag horen we of we diezelfde ochtend een tp hebben, spannend weer. 8-cellig hoeft ie niet per see te zijn hoor! Dat is wel heel erg ideaal. Met een paar cellen minder zijn we ook mega blij!! Vorige keer was ie drie dus ietsiepietsie meer zou wel mooi zijn. Dikke knuffff Elmo
Wat goed Elmo!!!! Laten we nu duimen voor een 5-cellige, alles wat meer is, is meegenomen. Een 8-cellige wil ook niet altijd wat zeggen. Voor hetzelfde geldt, is jouw baarmoeder ingesteld op een 5-cellig embryo. (dat kán, dat heeft mijn IVF-arts verteld)
spannend Elmo, maar fijn dat de eerste horde alweer genomen is deze keer. Nu op naar donderdag!! Karin
dat is fijn om te horen elmo. spannend hoor. ik wilde ook al duimen voor 5, dat lijkt mij een mooi stapje vanaf 3. ik denk aan je!