Morgen? Morgen ben ik lekker vrij! Gebeurt niet zo veel morgen denk ik.... wil je donderdag wel aan me denken Dan gaan ze bellen!! Liefsssss Elmo'tje *voelt zich eigenlijk best lekker*
Ik duim dubbel en dwars voor je dat ze morgen bellen en zeggen: Elmo, we hebben goed nieuws voor je: je emmy is goed gedeeld en je hebt vanmiddag de TP!
Ik word bijna verlegen van jullie Jullie zijn echt mega lief! Morgen tussen 9.00 en 10.00 uur gaan ze bellen....spannend! Vandaag mijn mannetje verrast...: Ik heb een vakantie geboekt!!! We gaan in Augustus een midweek weg..heerlijk.. Of we hebben een heerlijke laatste vakantie met zijn tweetjes of we kunnen het wel gebruiken om tot rust te komen. Ik hoop op het eerste natuurlijk!! Ik laat het jullie morgen zo snel mogelijk weten...ben wel bang aan het worden voor een teleurstelling zeg! Liefs Elmo
Heel veel geluk gewenst elmo! De duimen draaien hoor voor morgen. En wat heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht
Om eerlijk te zijn heb ik heel wat andere landen bezocht maar nog nooit onze eigen kanarische weilanden..... Het is Schiermonnikoog geworden!! Lachen he, we gaan gewoon naar een waddeneiland! Lijkt me helemaal fantastisch, lekker uitwaaien (misschien strontmisselijk whahah) Nou met alle liefde hoor Elmo
meid, morgenvroeg ga ik duimen draaien voor je!!! Spannend hoor!!! En lekker dat je een weekje geboekt hebt voor vakantie, heerlijk. Wij weten nog niet wat we gaan doen, maar als ik het zo lees bij je een midweek ertussen uit, denk ik dat ik ook maar eens boeken ga halen SUCCES morgen!!!!
Natuurlijk bedoel ik dat ik donderdag aan je zou denken Sufkop dat ik ben...maar de bedoeling was goed Ik duim dat je een super telefoontje krijgt morgen! En idd een lekker vooruitzicht er even tussenuit. Ik verheug me ook al op onze vakantie..
Ga zo eerst ff met de hond wandelen...zo lang mogelijk en dan is de wacht officieel geopend... Wordt nu wel lichterlijk zenuwachtig... Elmo
Keiverdrietig... Geen terugplaatsing. Er is geen bevruchting opgetreden Moet nu wachten op de en dan op voor nummer 3. Life sucks! Elmo
ah nee elmo!!!! wat een K*@#$%T zooi!!! :x potverdorie meid, dat verdien je niet!!! pffffff weer wachten..... sterkte meissie!! liefs elfje