oooowwww wat erg Elmo Ik kan me voorstellen dat je nu heel erg verdrietig bent Heel veel sterkte , hoop dat je duivels snel komen zodat jullie verder kunnen. * geeft Elmo een hele dikke knuffel*
%*$%^&$%#$%@%$@#$-zooi!!!!!!!!!!!!! Een hele dikke knuf voor jou Elmo. Vloek tier scheld hier maar lekker op los. Dat mag best.
Sh*t Elmo,da's balen zeg... Verwen jezelf maar weer lekker even en laat die traantjes maar gaan. Sterkte Karin
Potverdikke zeg Wat een rotnieuws. Kan me idd voorstellen dat je erg verdrietig bent Ik denk aan je meis. Hele dikke knuf Elvira
HE BAH ,wat akelig zeg, hoopte op goed nieuws. succes met het wachten op je duiveltjes. en daarna komt er vast een supersmooi eitje voor je. liek.
wat balen zeg. dat is echt rot nieuws om te krijgen. en dat terwijl het er zo goed uitzag. he word er helemaal verdrietig van voor je. zo moeilijk om iedere keer in spanning te zitten en dan dit mindere nieuws. heel veel sterkte en met de vakantie in het vooruitzicht: dat 3 maal scheepsrecht mag zijn!!!
Hey lieve meiden, Om eerlijk te zijn gaat het hier al weer aardig hoor. Klinkt misschien gek maar we hadden beide al niet zo'n heel goed gevoel. Het is daardoor niet minder hard natuurlijk maar wel beter te verwerken. De angst om kinderloos te blijven slaat dan wel weer even toe maar aan de andere kant weten we ook heel goed dat de kansen nog niet op zijn. Zal het dan toch echt juni moeten worden?? Dat zou echt een stunt zijn zeg, net of ik het erom doe 8) Vandaag contact gezocht met een acupuncturiste....heeft iemand van jullie hier ervaring mee? We willen haar het traject misschien laten begeleiden met behulp van acupunctuur en chineze kruiden... Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden (jullie zolder staat er onderhand vol mee). Ik ga me weer voorbereiden op poging 3! Liefs Elmo
Fijn dat je je alweer beter voelt Elmo ...... Ik wens je heeeeeeeeeel veel sterkte toe ( en nog meer geluk ) voor ronde nummero 3 !!!!! Dat je maar een mooi eitje krijgt en een goede bevruchting gaat plaatsvinden En als dat zo is dan gaan we weer vrolijk verder duimen voor je voor een innesteling Ennuh , mijn pendel zei toen juni voor je , maar had toch wel gehoopt dat ik eerder een leuk bericht van je zou krijgen Maar aangezien juni in aantocht is hoop ik nu heeeeeeeeeeeeel erg hard dat mn pendel gelijk heeft voor je . Krijg bijna de neiging om opnieuw te pendelen voor je om te kijken of hij nog het zelfde zegt Groetjes Joyce
Baal baal, erg jammer Elmo Oke dan maar de pendel van Joyce en mbv de acupunturist. Meid veel sterkte!
Heee nee he Elmo ik kan niets anders zeggen dan *(&^%$%^# En ik vind het knap van je hoe je er mee om gaat, maar denk je wel een beetje aan je zelf. Niet te veel opkroppen *Een hele dikke knuffel van Ilmar en mij* (en die knuffels van hem zijn erg lekker)
gadverdame elmo, dat is balen!!! Heel veel sterkte voor jullie saampjes. Wat betreft acupunctuur, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar via via wel gehoord dat dan een ivf kans 25 procent meer kans heeft op slagen, het is zoals je zegt niet geschoten altijd mis. SUCCES MEID
He Elmo, de zolder is nog groot genoeg hoor!! Ben blij te horen dat het weer beter gaat met je. Fijn dat je zo positief blijft... enne.. wie weet wat de accupunctuur gaat doen. Karin
ik heb zelf ook geen ervaring met acupunctuur maar geloof wel heel sterk dat zo'n stap een nieuwe impuls aan het proces kan geven. ik had dat voor mijzelf ook heel sterk toen ik andere dingen ging doen de afgelopen ronde. ik hoop dat het voor jou ook zo succesvol is.