Hallo allemaal, goede morgen! Ik wil graag: 1 ons 2 pakken kurkjes (voor als de gearriveerd zijn) 4 dozen goede moed 3 bezoekjes ziekenhuis (ipv 7 elke keer) 1 goede punctie 1 superei en doe er ook nog maar 1 super goed resultaat bij!! Whahah Nog geen hier dus..... Elmo
pfffffff, wachten duurt lang!!! kon je maar snel weer een verse start, met een verse cyclus maken!!! liefs elfje
He Elmo, ik weet het geduld is moeilijk, maar van de week komen de duiveltjes vast en dan kan de rest weer van start gaan!! Veel succes en wie weet doet de accupuntuur zijn werk met een mooi ei, zaad en mooi resultaat etc. Karin
Mijn gebeden zijn verhoord!!! Net op het nippertje de gespot...echt op het nippertje hoor!! Vandaag telt dan wel niet maar morgen wel! Op naar ronde 3!!! Woeiiiii (wat kan je daar blij mee zijn he ) Fijne zondag iedereen! Liefs Elmo
fijn elmo! en nu, op naar een fantastische cyclus met een fantastisch einde!!! (grote eieren, goede bevruchting, goede terugplaatsing en fantastisch positieve test) succes meid! liefs elfje
Mooi!! Nu moeten ze je boodschappenlijstje nog even verhoren en dan is het helemaal toppie! Ik duim voor een supercyclus meis!
ik moest wel lachen om je boodschappenlijstje eigenlijk. fijn omte zie dat je er de moed inhoudt. en jij mag zeker iets vragen. wensen mag altijd. ik zou die gedachte vasthouden. het is niet dat je 3 maanden geleden met de pil gestopt bent en "nu nog niet zwanger bent". nee hoor, alleen maar goed om de stapjes in je hoofd te wensen. dat samen met de behandelingen maakt voor jou juni hopelijk een supermaand!
wow Lina, mooi gezegd. Elmo we duimen weer voor je. Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis?? Karin
Lieve Lina, en anderen natuurlijk 8) Ontzettend lief zeg!! Wow, krijg er waterige ogen van Net weer een heel zwangere vriendin gesproken (voor het eerst voelde ik me er wel aardig bij)... We willen zo graag! Hebben in de auto net ook nog heerlijk even zitten keuvelen hoe het bij ons zou zijn.... Waar we graag zouden bevallen....als we maar saampjes zijn!! Deze ronde wordt weer super spannend, kon je het maar van je af zetten he! Kan niet, en hoeft dus waarschijnlijk ook niet. Alles zou zijn rede hebben, komen we ooit ook wel achter denk ik. 1 ding weten we wel...wij zijn sowieso voor elkaar gemaakt Hele fijne avond dames! Nogmaals ontzettend bedankt!! Dit soort dingen doen echt super goed! Liefs Elmo *morgen bellen voor de eerste fm*
Duim duim! Wat fijn Elmo dat jullie zo'n steun vinden bij elkaar en van elkaar weten dat het om onvoorwaardelijke liefde gaat. Daar moet gewoon een babytje uitkomen...en het liefst een beetje snel
Hey Elmo, Veel succes vandaag bij de acupunctuur en ik hoop dat je boodschappenlijstje zijn werk doet!!!!!! Ik duim voor jullie liefs fredje