Het begin van Elmo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ohhhhh als ik aan december denk!
    Ik weet dat het naief is....er kan zoveel mis gaan.
    Na 6x eigen cyclus behandelingen hebben we 30% kans...reken maar uit dus. Dat is gewoon niet veel maar meer dan een gestimuleerde versie. Dat is per keer 20% dus 6X ec heeft meer kans dan 1x gestimuleerd.

Daarna hebben we nog 2x gestimuleerd over! Hoop dat we die niet nodig hebben uiteraard ;)

Kussss

2. Niet meer actief

ik hoop het echt zo voor jullie, een collega van mij is na de eerste ICSI poging al zwanger geworden ik hoop echt dat het bij jou ook zo is ;)

3. Niet meer actief

Ik ga voor jullie duimen meid en mag je maar snel hier het goede nieuws neerzetten

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lief lief lief.....
    Julllie zijn LIEF

Elmo'tje

5. Niet meer actief

Het gaat gewoon lukken ik voel het aan mijn "water" hihihi...

Hier word hard geduimd, wanneer kunnen jullie ongeveer uitslag verwachten?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pffff dat duurt nog wel even....
    Moet de eerste spuit nog zetten...dan is het afwachten of de boel doet wat het moet doen.
    Dan moet er nog een geslaagde punctie plaatsvinden (voordat ie gesprongen is)..de eicel moet goed zijn.
    Er moet bevruchting optreden, goed delen en na terugplaatsing ook nog heel hard zijn best doen....

Verwacht vrijdag de eerste spuit te zetten....aantal dagen erna de punctie en drie dagen na punctie terugplaatsing en dan twee weken wachten..........(als alles dus volgens plan gaat)

Verklaart die 15% per eigen cyclus behandeling misschien....

Elmo

7. Niet meer actief

Het is de moeite waard zo moet je maar denken toch? :D

Word bij ISCI nou de eileiders omzeild of niet?

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee meis, ik zal het proberen kort en duidelijk uit te leggen hoe het in ONS geval is (om verwarring te voorkomen):

Hubbie heeft slechte zwemmers, zo slecht dat ze de eicel niet halen en als ze hem al zouden halen zijn ze zo moe van de reis dat ze er niks mee doen.
    Ze stoppen een eicel in een bakje...men neemt een zwemmer (een mooie natuurlijk) en die stopt men in de eicel.
    Nu met de boel samensmelten en gaan delen.
    Uiteindelijk dus uitgroeien tot de allermooiste beeb van Nederland, maar dat kan ook niet anders als ie van ons is ;) ;)

Is het zo duidelijk?
    Elmo

*vind het fijn dat je gewoon vraagt*

9. Niet meer actief

Super nu begrijp ik het helemaal, thanks ;)

Dikke knuffels,
    Angeltje :eek:

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Elmo, ik wil nogmaals heel veel succes wensen. En dat jullie maar de mooiste beeb van Nederland krijgen!

Pim

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    nogmaals veel duimendraaien voor je hoor vanaf deze kant.
    succes lieke...

12. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Kom ik ff 1 dag niet online............heeft ze gepost!! En hoe! O Elmo, ik duim duim duim voor je dat er een SUPER ei mag rijpen bij je en dat je man een giga productie heeft dat ze goed kunnen kijken welke er het mooiste is!
    Heel veel succes met de fm van vandaag. Weet niet hoe laat je moest. :(

Nalan, tja, die vampieren he.......die weten wat hoor. Als het goed is, ben ik daar nu voorlopig vanaf.
    Ik heb ze het adres van Elmo gegeven. :)

Elmo, vind jij het bloedafnemen niet erg?

Liefs Lina.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meiden,
    Laat die duivels alsjeblieft juist wegblijven zeg! Of begrijp ik het nu verkeerd? Nou ja, ik weet wat je bedoeld!
    Bloedprikken vind ik niet erg (mits een goeie prikt) mijn aderen liggen heel diep dus ze moeten wel altijd heel goed hun best doen. Momenteel heb ik twee gaatjes..eentje links en eentje rechts...ik dacht: laten we de boel maar verdelen....vrijdag wordt de derde keer deze week dus deze gaat weer rechts. Ben wel bang op plekken als je steeds op dezelfde plek laat prikken (weet niet of dat zo is hoor).
    Het bloedprikken is een eitje in vergelijking tot de echo van maandag....vandaag voelde ik het nauwelijks en had ik echt een super doc.!
    Moest er vanmorgen zijn...is altijd s'ochtens. Vrijdag om 9.00 uur...dus weer te laat op het werk :rolleyes:
    Waarschijnlijk prikken vrijdag dus het zal ook wel langer duren. Wel krijgen we de bloedprikpapieren altijd de afspraak ervoor al mee (vandaag dus voor vrijdag) als je vroeg bent kan je dat vast doen. Kan je daarna meteen weg! Slim he!

Tis weer een lang verhaal....ben gewoon wat langdradig geloof ik :oops:

Dikke zoen Elmo'tje

14. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Spannend elmo,
    Heel veel succes en ik hoop zo dat het een van de mooiste babys van heel nederland gaat worden.
    liefs fredje

15. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    he Elmo,
    heb je hele verhaal gelezen. Vind het knap en leuk om te lezen hoe jullie er mee om gaan. Het zal toch niet altijd meevallen. ik wens jullie heel veel succes en hoop binnenkorkt op goed nieuws.
    Liefs jenny

16. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    mijn duimen gaan overuren draaien voor je Elmo, en die superbeeb komt idd hopelijk nog dit jaar!! succes meid!!

17. Niet meer actief

nou meid wat spannende allemaal ik blijf heel hard duimen voor je

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

Ik hoop voor je op de mooiste superbeeb in december, en mag de mijne dan de 2e mooiste zijn??
    Heel veel succes morgen!!

Karin

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

@Karin: Ik heb er even over nagedacht....en...owkey...jou beeb mag de tweede mooiste zijn! Haha

Ook wilde ik jullie bedanken voor de ruimte die jullie mij geven om alles te vertellen en vooral op de manier zoals ik dat fijn vind!
    Jullie be- en veroordelen mij niet en komen toch geregeld even langs om te kijken hoe het met Elmo'tje is...vind ik fijn!

Het is maar goed dat er weinig meiden aan deze kant van het forum zitten...laten we dat alsjeblieft zo houden! Des te leuker vind ik het dat jullie mij toch een hart onder de riem komen steken!!!

Meiden bedankt!

Liefs Elmo'tje

@Jolanda: lijkt dit erop? Wist het niet meer precies! ;) ;) 8) Hahahah

20. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    elmo, tuurlijk mag je hier je verhaal doen, kan voor je een hele opluchting zijn, is het voor mij wel in ieder geval, dat je met "lotgenoten'' om het zo maar ff te zeggen, gezellie kan praten en ook je 'problemen ' vragen en natuurlijk als je eenmaal zwanger bent je zwangerschap kunnen volgen ennen.... succes morgen he!!!

Deel Deze Pagina