hihi ja Elmo, het lijkt erop Maar het ging mij om het zinnetje: *broed heel hard voor een hele mooie echo morgen* ....(zoiets) Ik vond dat zinnetje zo leuk. En ik wou dus eigenlijk alleen maar zeggen, : eitje groei maar mooi door zodat je mama morgen naar een hele mooie echo mag kijken. Heel veel succes!!!! Liefs Jolanda
Ow ja....dat was ik idd vergeten Nou, morgen de echo dus en dan zien we wel of ze naar Jolanda luisteren! Dank je wel meid! Elmo
Het kan niet mis gaan idereen duimt en je ei luisterd naar Jolanda dus op naar goed nieuws Maar laat je ons niet meer zo lang wachten. we zijn erg nieuwsgierig
Vandaag de echo! Duimerdeduimduimduim!!! Ik hoop dat je ei goed naar Jolanda heeft geluisterd en mooi aan het groeien is. En natuurlijk komen we hier lezen hoe het met je is! We steunen elkaar daar waar we kunnen! Je hebt een hoop trouwe fans Elmo! En die heb je nodig om door de moeilijkste tijd heen te komen: de wachtweken. We sleuren je er doorheen hoor!! 1 voor allen, allen voor 1!!!!!!!!!!!!!
Zucht.........ze houd ons wél in spanning zeg. Nalan, ik zie in je onderschrift dat de verhuizing een datum heeft! Van harte meid!
Tnx Lina, maar eerst verbouwen en dan verhuizen. maar ja de vorige x liet ze ons ook in spanning. dus we gaan maar ff roepen ELMO waar ben je
He LIEVERDS!!!! Hier ben ik alweer....er zijn ook mensen die werken en op vrijdagavond boodschappen moeten doen....HAHAHAHAHAHAHHA Komt ie dan: Helaas, helaas en nog eens helaas...die rot eieren zijn ontzettend eigenwijs en zijn geen mm gegroeid! Nog steeds 10 mm (net als woensdag). Ik was best even teleurgesteld (stom he, om een paar mm.) Zondag zijn we weer welkom daarzo. Om 9.40 uur weer een FM en dan HOPELIJK eindelijk een fatsoenlijk ei + prikinstructies.....zouden we nog zover komen? Nee, ik ben niet pessimistisch maar gewoon schandalig ongeduldig heb gewoon een lange cyclus dit keer (waar ik mee bekend ben overigens). Doordat ze zijn begonnen met echo'en gekeken naar een korte cyclus lijkt alles zo lang te duren... Zondag dus weer naar ons "pretpark"... wordt vervolgd! Elmo'tje
nou, op naar zondag, dat je eikes maar goed mogen groeien, kan me je teleurstelling voor stellen, succes meid. liefs fredje
Oke dan gaan we zondag een beetje nadronken duimen (heb morgen een feesie) en hopen op een groeispurt