ook weer niet te hard broeden elmo!! Straks springt hij stiekum nog. Maar het is wel een dwars eitje zeg, en als daar straks jullie mooie wondertje uitkomt kan dat ook nog wel eens een dwarsliggertje worden met een eigen willetje hihi. Ik hoop dat je morgen een duidelijk antwoord mag krijgen en dat luid: je eitje is groot genoeg! hmm morgen maar nieuwe duimpjes kopen Heel veel succes morgen ochtend, en geniet in ieder geval van je dierpleister, ik hoop dat het heel mooi word! Liefs
hihihihihihihi ik heb aan de sint het alfgelopen jaar reserve gevraagt Duim voor een aantal meiden in zo een soort situatie(en voor me zelf een beetje) Maar ik blijf hopen dat hij gewoon lekker gaat groeien en dat je gewoon een Punctie krijgt
zometeen zal ik het weten...de stucadoor komt dus vandaar dag ik achterlijk vroep op ben... Moet ook op tijd naar het ziekenhuis dus dat verzacht dan een beetje. Kennen jullie dat zenuwachtige gevoel in je buik...zodat je er darmkrampen van krijgt.... Zo voel ik me ongvereer, en das niet voor het eerst deze week! Zodra het kan laat ik het weten!! Liefs Elmo
Bedankt meiden! Ik heb gewoon een super ei! De arts gistern heeft w.s. niet goed gemeten want er was niks mis mee! Hij is zelfs niet ovaal of gedeukt (zoals gister bleek). De arts heeft een deel als schaduw aangezien en dat blijkt gewoon ei te zijn! Ik ben dus in het bezit van een topei en heb vrijdag de punctie!!!!!! Vanmiddag bellen ze hoe laat ik de Pregnyl moet spuiten en hoor ik hoe laat we vrijdag gepland staan.....spannend! Nou allemaal weer duimen dat mijn ei keurig blijft waar die is...hij zit daar prima! Liefs Elmo'tje.....blij blij blij stucadoor redt het w.s. vandaag dus dan is mijn huisje ook weer poets en inrichtklaar *elmo doet een dansje*
normaal gesproken zijn de fouten van artsen niet zo leuk! haha. super goed dat goede nieuws! ik duim zeker voor jou ei!! heel veel succes vrijdag en blijf maar even dansen hoor!
Een superei!! En het is niet een Pasen! Heel veel succes vrijdag Elmo! Ennuh....de Pregnyl LANGZAAM SPUITEN!! Anders brand het onwijs. Liefs Lina.
Ohhhhhhhhhh , wat goed Elmo Kijk dat zijn nog eens leuke verrassingen Ik wens je heel veel succes ( en sterkte , want weet niet of je het gaat voelen ) vrijdag en hoop dat het meteen goed gaat Mijn duimen draaien op volle toeren voor je Groetjes Joyce
wat goed Elmo!!!! Je hebt niet te hard gebroed Heel veel succes vrijdag...mijn duimpjes blijven draaien!!!
Gisteravond voor het eerst Pregnyl gespoten. Dit ging heel goed. In het begin brande het heel even maar dat was zo weer weg. Vanmorgen werd ik ontzettend misselijk wakker. Dat ging vanmiddag gelukkig weg. Verder een grieperig gevoel...warm hoofd maar koud hebben en inspanningshoofdpijn. Op de spuitplek voelt het idd heeeeel beurs! Alsof het en blauw en spierpijn is. Ik heb het er wel voor over hoor!! Morgen is DE dag....nog niet zenuwlappig...komt vast vanaaf of morgen ochtend wel. Ik laat morgen iets van me horen, beloofd. Maandag horen we (als de punctie goed gaat) pas hoe en wat dus dat weet ik morgen nog niet. Zelfs niet of er een eicel is en of we bevruchting hebben. Manlief is ook heel blij, kan nu ook eindelijk meedoen! Hij kan zijn aandeel na de punctie verwezelijken...voor het eggie dit keer hahahah Liefs Elmo'tje *is nog steeds zo blij voor JOLANDA*